• Bron: 9GAG


    So. Damn. True.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gestalt schreef:
    (...)
    En het was duur x). Ik weet nog dat ik maar een halfuurtje op het internet mocht.


    Ja D:
    En nu zitten ik gewoon uren per dag op het internet :')


    26 - 02 - '16

    This is so true! Voor mij toch, grotendeels. Toch zeker het WWW stukje :'D
    Whaha ik mis de tijd met diskettes / floppy disc's gewoon onwijs :'D Of dat paint HET tekenprogramma op de computer was :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Waarom herinner ik me dat allemaal niet meer? (cat) Ik ken alleen van die DVD-CD-speldingen (goood, hoe heten die dingen ook alweer?) van Freddy Fish en The Sims Deluxe. Meer niet. Het eerst wat ik op internet deed was Hyves en Habbo. Het was voor mij niet echt een probleem om op internet te gaan.

    Sowieso vind ik het plaatje al geniaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien kunnen we niet zeggen dat we ouder zijn dan het internet, maar we zijn ouder dan google! (opgericht in 1998)


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Alleen zijn de mensen voor wie dit echt opgaat op deze website op een enkele hand te tellen. Internet is namelijk in In 1971 uitgevonden. :')


    Til hug og blod.

    Meraki schreef:
    Dat gaat hem helaas niet worden, maar ik ga mijn (klein)kinderen zeker wel vertellen dat ik de Apocalyps/Armageddon van 2012 heb overleefd. (cat)


    Ergens in februari toch nog een keer volgens de Noorse kalenders?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ThanksKimmie schreef:
    Misschien kunnen we niet zeggen dat we ouder zijn dan het internet, maar we zijn ouder dan google! (opgericht in 1998)


    De meeste wel ja. Ik ben van 2000. (no_chears)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga mijn kleinkinderen vertellen over de tijd dat we floppy disks gebruikten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik ga mijn kleinkinderen vertellen over de tijd dat we floppy disks gebruikten.


    Dit. Dat was pas de goede oude tijd :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, en casettes!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Child schreef:
    (...)


    Inbelverbinding indeed. Dat kan ik me ook nog wel herinneren. We mochten nooit lang op 't internet, want anders lag de telefoon eruit.


    Ik leefde me altijd uit op paint! (:

    Goodwin schreef:
    Oh, en casettes!


    Oh, die ken ik nog wel! Ik ben later dan het internet geboren maar de casettes blijven me bij. ^^

    De tijd van de onverwoestbare Nokia! Toen tablets nog niet bestonden en tv's de grootte hadden van een kleine koelkast. Toen amazon nog niet bestond!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    De tijd van de onverwoestbare Nokia! Toen tablets nog niet bestonden en tv's de grootte hadden van een kleine koelkast. Toen amazon nog niet bestond!


    En videobanden die je met je vingers terug kon draaien!


    Til hug og blod.