• Mijn beste vriendin is dus smoorverliefd op mijn beste vriend. en het is wederzijds. Ik heb er niets op tegen, eerlijk waar niet. Maar het doet gewoon zeer. Ze lijken me allebei wel te vergeten en praten enkel nog maar met MIJ over elkaar omdat mijn beste vriend bij mij in de klas zit en mijn beste vriendin dus gewoon mijn beste vriendin in. Ik heb echt het idee dat ze mij gewoon vergeten als ze samen zijn en ik wil hun echt niet kwijt. Ik voel me hartstikke klote nu en ik heb het gevoel dat ik alles kwijtraak, ookal is dat niet zo. Ik weet niet goed wat ik moet doen, want mijn beste vriendin zegt dat het niet zo is en dat 'wij' voor 'eeuwig' vriendinnen zullen zijn, alsof mij dat geruststelt.Ik ben vaak genoeg gekwetst en gebroken om te weten dat ik aan woorden niet veel heb, maar wel aan daden. Maarik weet niet goed wat ik hier tegen moet beginnen.


    We can only learn to love by loving.

    Zeg het tegen haar, vertel haar alles :] Misschien doet ze het net eens expres...

    Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet door. Beschuldig haar niet, maar zeg gewoon dat jij het gevoel hebt dat jullie minder praten enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het haar ook vertellen, als ik jou was. Subtiel zeggen dat jij er ook nog bent, ofzo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Je kan het heus wel zeggen dat ze eens moeten stoppen om over elkaar te praten. En ga lekker vaak naar de bios ofzo.. Kunnen ze ook niet praten (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet door. Beschuldig haar niet, maar zeg gewoon dat jij het gevoel hebt dat jullie minder praten enzo.


    None but ourselves can free our minds.

    Je kan er het beste met haar over praten. Dan weet zij ook hoe jij je nu daarbij voelt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    UNCOMMON schreef:
    Zeg het tegen haar, vertel haar alles :] Misschien doet ze het net eens expres...

    Dit heb ik ook al gehad.
    Zeg tegen hen beiden gewoon hoe je je voelt, maar zeg het zoals iedereen zegt, niet op een beschuldigende manier, want dat draait enkel verkeerd uit.

    Ravel schreef:
    Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet door. Beschuldig haar niet, maar zeg gewoon dat jij het gevoel hebt dat jullie minder praten enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat had ik ook, maar dan met mijn zus en een vriend. Ze gingen alleen maar met mij praten om dan over elkaar te praten. Echt super irritant! Ik zei tegen hun dat ik er niet meer over wou praten, en dat ik er ook nog was. Ze stopte wel een tijdje, maar daarna gingen ze gewoon door. Ik snap wel wat je voelt, heel goed zelfs! Misschien kan je tegen je beste vriendin ook wel vragen om er niet meer tegen jou over te praten, klinkt nogal vaag ja, maar het is anders wel super irritant. Vraag het gewoon aan beide mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ravel schreef:
    Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet door. Beschuldig haar niet, maar zeg gewoon dat jij het gevoel hebt dat jullie minder praten enzo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    *de-ja-vu* Heb je dit niet eerder gepost 0.o?


    Life is hard and then we die