• Nog 4 tot de 200! :Y)


    HARRYHARRYHARRYHARRY! <3


    Our tinychat.


    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Geef je "cadeautje" op 14 februari :')

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - StyIez - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 13
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14




    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:20 ]

    Slaap lekker, Noekie! <'3

    Good night Noekie. <3


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Boilesen schreef:
    Aline, wij kunnen verder ook niks doen. Wij kunnen Noekie en Rani niet dwingen, babe.


    I know, but I just don't want them to get hurt. Ik weet het, maar ik kan er niet tegen. Wij weten dit, maar we kunnen er niets aan doen. Als ik jullie nou echt zou kennen en vlakbij woonde ofzo, had ik er wat aan kunnen doen. Maar je bent machteloos.

    -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 22:07 ]


    Danmarks Dynamite.

    MT


    16 - 09 - '17

    Sylvie. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ga zo zorgen dat de lootjes ingedeeld wordt en ik vermeld er een datum bij tegen wanneer we het cadeau aan elkaar geven.


    16 - 09 - '17

    Bradleys schreef:
    (...)

    I know, but I just don't want them to get hurt. Ik weet het, maar ik kan er niet tegen. Wij weten dit, maar we kunnen er niets aan doen. Als ik jullie nou echt zou kennen en vlakbij woonde ofzo, had ik er wat aan kunnen doen. Maar je bent machteloos.


    Ja en dat is precies waarom je er niet te veel over moet piekeren. Tuurlijk mag je ze keer op keer blijven vertellen dat je achter hun staat, dat ze twee perfect meiden zijn. Maar meer kan je niet en jij in je eentje, kan er ook niet meer aan doen.
    Ik snap dat je het wil veranderen. Maar het is hun eigen stap die ze moeten zetten en dat is wanneer hun beseffen dat het echt, maar dan ook echt niet anders meer kan.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn topics. Ik zie net dat we bij het vorige topic 24 pagina's hadden, omg.
    En de film was super. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Determinate schreef:
    Ik ga zo zorgen dat de lootjes ingedeeld wordt en ik vermeld er een datum bij tegen wanneer we het cadeau aan elkaar geven.


    14 februari, right?

    Ik ga huilen, mijn gifs van google plakken hier niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    14 februari, right?


    Dus we doen voor Valentijn?
    Dan duurt het wel erg lang voor iedereen haar cadeau krijgt he? Meer dan een maand nog.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 22:11 ]


    16 - 09 - '17

    Boilesen schreef:
    (...)

    Ja en dat is precies waarom je er niet te veel over moet piekeren. Tuurlijk mag je ze keer op keer blijven vertellen dat je achter hun staat, dat ze twee perfect meiden zijn. Maar meer kan je niet en jij in je eentje, kan er ook niet meer aan doen.
    Ik snap dat je het wil veranderen. Maar het is hun eigen stap die ze moeten zetten en dat is wanneer hun beseffen dat het echt, maar dan ook echt niet anders meer kan.


    :c

    Determinate schreef:
    (...)

    Dus we doen voor Valentijn?
    Dan duurt het wel erg lang voor iedereen haar cadeau krijgt he? Meer dan een maand nog.


    Dat is voorbij voordat je het weet omfg.


    Danmarks Dynamite.

    Determinate schreef:
    (...)

    Dus we doen voor Valentijn?
    Dan duurt het wel erg lang voor iedereen haar cadeau krijgt he? Meer dan een maand nog.


    Dat was het doel in eerste instantie toch ook?
    Sommigen hier hebben die tijd wel nodig, haha.