• Ja,, lees het maar even goed. Mijn oor Leeft O.o
    Ik heb al een tijdje een Piericng boven in me voor mij linker oor, nou zolang je het een piecing kan noemen.
    Maar laatst is hij ontstoken, en kwam er alemaal bloef uit. gelukkig is dat nu ofer. naar nu heb ik het gevoel, dat me oor van me hoofd af will ofzo.
    Het klopt als een gek, en is helemaal rood.
    Me helle oor he!
    Dus nu is mijn vraag, is het mischien beter als ik mijn Piercing er uit haal?! Voordat ik weer een ontsteking krijg. Want straks krijg ik een Bloemkol oor, zoals mijn Engels Docent.
    en egt dat is zo vies om te zien he!!!
    Maar, zal ik hem er uit hallen, maar dan groeit hij dicht. en ik vind hem zo leuk ik ben an mijn ringentje gehegt!!!:(
    Nuw il ik even weten, wat jullie zouden doen.
    Xx <33


    Dunno ><

    *begint een eng gebaar te maken en schreeuwd het leeft met een erg enge stem*(A)


    gewoon in laten zitten en goed verzorgen lukte ook bij mijn neuspiercing

    ik zou hem laten zitten xD
    Damn ,ik hb ook gwn in me lel ,2 gaatjes ,duss in elk oor 2 gaatjes in me lel ,en in totaal dus 4 gaatjes ,maar toen ging het ook ontsteken ,heb ik der 1tje tijdelijk uitgehaalt uit het bovenste gaatje van 1 oor ,isdie dicth gegroeit.dus nu hb ik in totaal nog maar 3 gaatjes xd:'(
    weetje hoe lullig ><


    Crack a bottle

    ik heb ook zo een,!

    weetj je kunt het beste wat van dat spul dr op doen die je gekregen hebt van de piercing shop
    en dhan ook egt goed schoonmaken,
    Wnt hij is nu wss ontstoken doordat je hem niet goed genoeg verzorgde ;)


    I solemny swear i am up to no good

    ik zou eruit halen, het is voor je eigen best wil . en daarmee naar de huisarts gaan hij kan je verdovende middelen geven zodat je oor weer vastzit(A) en gewoon zijn bek dicht houd XD

    Whaa, Ash. maar jij kan er geen bloemkol oor van krijgen!!
    Ike wel, aangezien hij is me kraakbeen zit en al die schit. Ik heb ook nog 2 gaatjes in elke oor. nouw eigenlijk in een oor 3 gaatjes, want ze hebben mis geprigt -_-
    Maar. dus ik heb al heeeel lang geen oorbellen meer gedragen, en die zijn dus nog wel gewoon open. maar als ik mijn Piercing er uit haal. groeit hij wel meteen dicht, vanwege het kraakbeen, maar ik wil hem dus niet kwijt. maar straks krijg ik een Bloemkol oor en dat wil ik ook niet,, Mensen wat moet ik nu doen?!!?!?
    [/Raakt In Paniek!!]


    Dunno ><

    ik zou hem laten zitten xD
    Damn ,ik hb ook gwn in me lel ,2 gaatjes ,duss in elk oor 2 gaatjes in me lel ,en in totaal dus 4 gaatjes ,maar toen ging het ook ontsteken ,heb ik der 1tje tijdelijk uitgehaalt uit het bovenste gaatje van 1 oor ,isdie dicth gegroeit.dus nu hb ik in totaal nog maar 3 gaatjes xd:'(
    weetje hoe lullig ><


    Ö
    Ik heb er in totaal ook 3! Ö
    Want. Aan me rechterkant was ie ontstoken en heb ik m er ook uitgehaald! Ö Ö
    Maar i kgaat em Lekker weer opnieuw doen! =)

    MAAR.. HAAL M ER DUZZ NIET UIT!


    Winter is coming.

    @ CarooMADNESS
    Dat heb ik er ook weer opgedaan, toen hij ging ontsteken, maar dat is hij nu niet meer. maar nu is wel me oor rood en dik, en valt bijna van me hoofd af.
    Ja emnsen ik ben goe din oferdrijfen!! :D
    Nee, egt hij klopt helemaal me oor, en ik vind hem eng O.o


    Dunno ><

    Nee, ik zou hem er wél uithalen.
    Want ik heb het dus gehad dat ik hem er inlaten, en ik kreeg een fucking dik en rood oor.
    Dus gewoon er uithalen.
    En er eventueel laten een nieuwe doorheen weer laten piercen. =')
    Succes ermee! :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @ Liessol
    Mijn oor is al Dik en Rood.
    Maar dan durf ik hem egt niet meer opnieuwe e laten piecen, straks gebeurt het opnieuw ofzo!! o.O


    Dunno ><

    www.gezondheidsdingess..


    Vaak optredend na een beschadiging of herhaalde verwonding bijvoorbeeld bij boksers. Er ontstaat dan een blauwrode zwelling van de oorschelp als gevolg van een bloeduitstorting tussen het kraakbeen en het kraakbeenvlies meestal in de bovenste helft en aan de voorzijde van het oor. Er bestaat gevaar voor infectie waardoor ontstekingen en oorschelpmisvormingen kunnen ontstaan, het bloemkooloor.

    Een andere moderne vorm van een bloemkooloor kan ontstaan als er een piercing aangebracht wordt in het bovenste deel van het oor, door het kraakbeen van het oor heen. Als daar pijn en zwelling ontstaat moet de piercing er zo snel mogelijk uit gehaald en het oor behandeld worden. Een oorring of hanger in de oorlel kan minder kwaad omdat daar geen kraakbeen is.

    Goedgekeurd door: W. Stenvers, huisarts




    i need you like a heart needs a beat.