• Wie kan er overleven in de wildernis?
    Wie is er van alle markten thuis?
    Wie durft deze uitdaging aan?
    Welkom bij Expeditie Quizletson 2015.


    Hoe gaat het in zijn werk?
    Alle deelnemers worden in het begin in twee groepen gedeeld. De twee teams gaan tegen elkaar strijden door middel van team opdrachten. Het verliezende team gaat naar de eiland raad en moet een persoon van hun team weg stemmen. Uiteindelijk, na vijf opdrachten komt er een grote proef die bepaald wie er naar de samensmelting gaan. Er gaan ongeveer 5 tot 7 deelnemers naar de samensmelting, dat ligt aan het aantal deelnemers.

    Aan wat voor opdrachten moet ik denken?
    Ik heb zoveel mogelijk verschillende opdrachten verzonnen. Dit varieert van schrijfopdrachten tot quizopdrachten tot lijstjesopdrachten.

    Wat kan ik winnen?
    Sowieso de eer en de naam Quizletson 2015. Ook ga ik proberen een creditprijs erbij te doen.

    Opdrachten:

    Inschrijven:
    Ik heb geen limiet aan deelnemers. Wel een minimum van 14 deelnemers.
    Je schrijft je niet in door middel van een berichtje te plaatsen in het topic. Om jezelf in te schrijven wil ik dat je als opdracht jezelf voorstelt in minimaal 150 en maximaal 250 woorden. Dit kan tot en met 14.09.15 23.59u.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.


    Regels:
    - Hier gelden sowieso de huisregels van deze site.
    - Er wordt niet geruild van groep, tenzij je er echt een goede reden er voor hebt. Dat je de andere groep leuker vindt, is mijn ogen geen goede reden.
    - Ik doe niet aan uitstel. Dit is omdat iedereen dan elke keer uitstel vraag, daarnaast is het niet dat je gelijk eruit ligt als je niks inlevert. Bij de groepsfase verliest het team dat niks inlevert. Bij de samensmelting fase krijg je een zwarte stem als je het niet inlevert.
    - Ik accepteer geen plagiaat. Als ik dit merk dan wordt je gelijk gediskwalificeerd.
    - We laten iedereen in zijn waarden.
    - Complotten maken mag, maar houdt het leuk.

    - De stemrondes duren vijf dagen en er worden gestemd via Pb, hierbij kan je een argument geven als je daar behoefte aan heb. Deze stemmen zijn anoniem. (Als je niet stemt dan krijg je een zwarte stem bij de volgende eilandraad.)
    - De lengte van de rondes verschillen per opdracht.

    Deelnemers:
    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    VaIe
    Porunn
    Backbiter
    Team 2.
    Delfino
    Dualshock
    Gaterne
    WeasIey
    Mignon
    Vrataski

    De teams zijn samengesteld op leeftijd.




    De overige informatie over de samensmelting komt er zodra het moment daar is.

    Goedenavond, Sarita!

    Hierbij geef ik jou toestemming om te beginnen met je Expeditie Robinson themawedstrijd. Dit vind ik een ontzettend leuk idee, vooral omdat het in teamverband gemaakt moet worden! Ook lekker sfeer bevorderend. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe mee! *O*
    Of nou ja, ik ga een voorstelberichtje sturen. En dan doe ik mee. x)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 18:47 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een ontzettend leuk idee! Ik ga niet meedoen, want ik verwaarloos zo'n beetje alles, maar ik wil het wel volgen :9~


    26 - 02 - '16

    Endress schreef:
    Ik doe mee! *O*
    Of nou ja, ik ga een voorstelberichtje sturen. En dan doe ik mee. x)

    Nu dus. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil graag meedoen! Kan nu alleen even niet voorstellen haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een onwijs leuk idee is dit! :D Moet je het voorstelberichtje hier plaatsen of privé naar jou sturen?


    She's imperfect but she tries

    Hallo, ik ben Annemarije. Ik ben achttien jaar oud, heb bruine haren en een bruine oogkleur. Met mijn 1,61 ben maar een klein kaboutertje, al zegt dat niets over het temperament dat in mij wakkert. Ik voel me namelijk gauw aangesproken en ben er iets te goed in om van mij af te bijten. Verder geef ik veel om de kleine dingen in het leven en waardeer ik ook de kleinste dingen. Ik kan emotioneel zijn, maar kan wel sterk overkomen tot anderen. Mensen voelen zich gauw bij mij op hun gemak en ik klets vaak de oren van je hoofd af. Toch luister ik graag naar anderen hun verhalen. Zelf vind ik het lastig om te veel over mijzelf te praten, omdat ik niet een ik-prater wil zijn. Mijn hobby is Quizlet, als dat als een hobby gezien mag worden. Anders steek ik mijn hand op voor series of Disneyfilms. Ook ben ik trouwens in voor een lolletje en ben ik vaak te enthousiast over dingen.


    This is me. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    ik wil niet meedoen maar ik wil even mijn complimenten geven voor dit fantastisch idee!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    ik wil niet meedoen maar ik wil even mijn complimenten geven voor dit fantastisch idee!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Bij deze mijn voorstelberichtje. (dance)

    Hola! Ik ben Lotte, ik ben alweer negentien lentes jong en ben bovendien een dolenthousiaste rechtenstudente aan de leukste universiteit van Nederland. Door de week leef ik tussen de zuidelijke gezelligheid en in het weekend reis ik af naar een gehucht in het altijd mooie Brabant. Ik ben gek op tosti's, nog gekker op pasta's en stapelgek op een 'goeie' portie friet. Expeditie Robinson zou daarom ook niets voor mij zijn, maar voor Expeditie Quizletson wil ik zeker een gokje wagen.
    Naast mijn voorliefde voor ongezond eten houd ik stiekem ook wel van koken, pilates en schrijven. Ik zing graag onder de douche, maar doe dat eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben, omdat ik valser zing dan mensen voor mogelijk houden. Ik heb een grondige hekel aan spinnen en al het andere grut dat kruipt, vliegt of krioelt, maar verbazingwekkend genoeg durf ik ze sinds ik op mezelf woon zelf dapper te lijf te gaan en geef ik spinnen zelfs vredelievend namen.
    Verder ben ik best wel chaotisch, maar ook immer enthousiast en durf ik er hier en daar wel wat hyperbolen tegenaan te gooien. Als je me echter beter kent, dan zul je weten dat ik misschien dan wel een gezonde dosis zelfspot heb, maar dat ik stiekem toch ook best wel heel gevoelig ben en ik me dingen snel aantrek. Verder ben ik eigenlijk een ongelooflijk saai mens, dus zal ik jullie de moeite besparen en hier een punt achter zetten. Tschüss!


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Wat een onwijs leuk idee is dit! :D Moet je het voorstelberichtje hier plaatsen of privé naar jou sturen?


    Mag allebei. Ik hou het allebei in de gaten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Backbiter schreef:
    Ik wil graag meedoen! Kan nu alleen even niet voorstellen haha


    Je hebt nog een week te tijd. Dus tijd zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wat leuk! Normaal doe ik niet mee met wedstrijden maar voor deze wil ik wel tijd vrijmaken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey hey^^
    Ik ben Marjolein. Ik ben veertien jaartjes jong, maar word nu donderdag 15. Ik heb goudblonde krullen die tot iets onder mijn schouderbladen reiken. Mijn oogkleur is een rare mix van blauw, groen en grijs, die vaak net iets anders lijkt dan de vorige dag, hoewel dit ook ligt aan de lichtinval. Ik ben 1.67 als ik echt rechtop sta, hoewel ik het meestal zo koud heb dat ik een beetje in elkaar duik :') Ik ben een ontzettende boekenwurm en ga nooit weg zonder boek. Ik heb standaard een boek in elke tas zitten, waardoor ik allerlei series door elkaar lees. Ik ben niet erg goed in het uiten van emoties en stap niet gemakkelijk op mensen af. Ik sta niet erg graag in de spotlight, hoewel ik door de jaren heen goed ben geworden in doen alsof. Wanneer mensen op mij af stappen kan ik heel druk zijn en komen ze erachter dat ik best wel anders denk dan dat ze dachten dat ik was, hoewel dit niet erg vaak gebeurt.
    Je kunt me niet voor veel wakker maken, maar als je pannekoeken hebt, word ik er graag voor wakker. Verder houd ik van zoute patat en pasta met kaas.


    That's me^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik ga vanmiddag even een voorstelberichtje typen *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Ik ga vanmiddag even een voorstelberichtje typen *O*


    Yeaaaah. (:


    "Ignite, my love. Ignite."