• Omdat ik vaak buiten Quizlet, tegen mensen van Quizlet, drie namen moet opnoemen voordat ze weten wie ik ben, vroeg ik me af onder welke username jullie hier het bekendst staan.
    Ik denk dat ik hier bekend sta onder Aravis :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    sowieso ChetUbetcha


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Latier schreef:
    (...)

    WritingGirl is gewoon een vreselijke naam :')


    Ik herinner me nog dat ik een keer RPG'de met jouw – iets met THG – en ik vond je personage helemaal geweldig. (:

    Imagines schreef:
    (...)

    Ik herinner me nog dat ik een keer RPG'de met jouw – iets met THG – en ik vond je personage helemaal geweldig. (:


    Hmmm, kan dat misschien die Wie is de mol RPG geweest zijn? Anders The Mirror Games of The Tower Games, want als WritingGirl heb ik echt bijna niet ge-RPG'd (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SeIcouth schreef:
    Mullingford, denk ik.


    Nu je het zegt herriner ik je opeens weer. (:

    Hmm, ik zou het niet echt weten.
    Ik denk Delahaye, die heb ik tenminste het langst gehad (als je Ewijn niet meetelt, maar die username is ondertussen al een aardige tijd geleden.)


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Hmm, ik zou het niet echt weten.
    Ik denk Delahaye, die heb ik tenminste het langst gehad (als je Ewijn niet meetelt, maar die username is ondertussen al een aardige tijd geleden.)


    Hah, die weet ik nog :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk Dumbledore (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Frodo schreef:
    (...)

    Hah, die weet ik nog :'D


    Delahaye of Ewijn? :')


    Stenenlikker

    Wiarda. Héél misschien kennen sommigen me als Maanling of, in het allerergste geval, Jipster, maar dat betwijfel ik. Volgens mij zijn er überhaupt weinig/geen mensen die nog weten dat ik ooit Maanling, Zazu en SweetieBelle ben geweest.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm ik zou willen zeggen Licet maar dat is ook alweer even geleden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Hmm ik zou willen zeggen Licet maar dat is ook alweer even geleden.


    Ik ken je als Licet (':
    Omdat je me rond die tijd een opmerking hebt gegeven over een dwaze Engelse fout :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deilia schreef:
    Hmm ik zou willen zeggen Licet maar dat is ook alweer even geleden.


    Toch ken ik je wel onder die username ^^


    Stenenlikker

    Deilia schreef:
    Hmm ik zou willen zeggen Licet maar dat is ook alweer even geleden.

    Ja, die. Want ik noemde je altijd 'pincet'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Erebor schreef:
    (...)

    Delahaye of Ewijn? :')


    Ewijn (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ewijn (:


    Haha, dat was lang geleden en toen was ik geloof ik ook nog niet zo actief op het forum :') Dus het doet me wat dat je me daaronder nog kent.


    Stenenlikker