• Omdat het topicvan Yolanda/Kaa vol was.

    Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Fluitsma -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Milah -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Wyrd -> Jennifer
    Emrys -> Tara
    Lucrezia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Paranymph -> Sofie
    Savoirself -> Ellen
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)
    Melomanie -> Samantha (misschien)
    Krull -> Emma (misschien)
    Hashirama -> Samantha (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Herkenningspunt:

    De plattegrond zelf
    Naar een idee van mejuffrouw Yolanda

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaa schreef:
    Thanks voor de naamsverandering, Eef. (:


    @ Suuz
    Jaaaaaaaaaaaaa het wordt gewoon onwijs gezellig!!!

    Huppelen hè? You promised :3


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Huppelen hè? You promised :3


    Doh! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Doh! ^^

    Gehe, ik heb er echt zin in. Hopelijk voel ik me weer helemaal topfit tegen die tijd, maar dan klets ik je waarschijnlijk wel de oren van het hoofd :')


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Gehe, ik heb er echt zin in. Hopelijk voel ik me weer helemaal topfit tegen die tijd, maar dan klets ik je waarschijnlijk wel de oren van het hoofd :')


    Zou wel mooi zijn. :3
    En geeft niet, ik klets wel mee. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Zou wel mooi zijn. :3
    En geeft niet, ik klets wel mee. ^^

    Anders moet een overdosis pijnstillers ook wel helpen 8)


    From these ashes, I will rise

    Wow echt zo veel mensen!
    Ik ben btw echt een ramp met namen onthouden dus dat gaat nog leuk worden :'P


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik kan pas redelijk kort van te voren zeggen of ik kan komen of niet. Precies die week begin ik op mijn stage (3 feb) en ik weet niet hoe moe ik daarvan word en hoeveel huiswerk ik ga hebben in dat weekend van de 9e.

    Echt jammer dat ik niet helemaal naar Amsterdam kan komen, maar als er een meeting in Amersfoort of Utrecht komt zal ik zeker komen :Y)

    O, ik meld me bij deze af voor deze meeting. Ik hoop een volgende keer wel te kunnen gaan (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb nog een ideetje trouwens. Bij het Rijksmuseum is er nu een actie dat iedereen die 18 jaar is of jonger gratis toegang heeft. Verder kost een kaartje voor volwassenen €15,- en mensen met een CJP/KNAEK-studentenpas betalen maar €7,50.
    Ik zet hier alleen ideetjes neer om iets te kunnen doen, we hoeven het niet persé te doen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Ik heb nog een ideetje trouwens. Bij het Rijksmuseum is er nu een actie dat iedereen die 18 jaar is of jonger gratis toegang heeft. Verder kost een kaartje voor volwassenen €15,- en mensen met een CJP/KNAEK-studentenpas betalen maar €7,50.
    Ik zet hier alleen ideetjes neer om iets te kunnen doen, we hoeven het niet persé te doen. ^^
    Dat zou voor Nikki en mij 15 euro zijn, beetje veel voor ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben al eens geweest in het vernieuwde rijksmuseum, maar als we dat doen denk ik wel dat het too much is om alles te bekijken. Het is echt enorm en enorm vermoeiend^^ En je moet aardig lang wachten voor je erin kunt (ik weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is)
    Omdat ik er al eens geweest ben zou ik er iig liever niet de hele dag er weer in zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik ben al eens geweest in het vernieuwde rijksmuseum, maar als we dat doen denk ik wel dat het too much is om alles te bekijken. Het is echt enorm en enorm vermoeiend^^ En je moet aardig lang wachten voor je erin kunt (ik weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is)
    Omdat ik er al eens geweest ben zou ik er iig liever niet de hele dag er weer in zijn.

    Oh, dan laat maar zitten. Ik wist niet dat het zó veel was. :Y)
    Ik wist dat actie er was voor mensen van achttien en jonger, dus ik dacht: ik stel het even voor, maar dat gaat dan niet werken.
    Ik zat ook al te kijken voor NEMO, maar daar moet je normaal €15,- betalen en mensen met een studentenpas of een CJP-pas is het maar €7,50. Is ook niet weinig... En het ligt volgens mij een eindje uit het centrum dus dat werkt ook niet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Oh, dan laat maar zitten. Ik wist niet dat het zó veel was. :Y)
    Ik wist dat actie er was voor mensen van achttien en jonger, dus ik dacht: ik stel het even voor, maar dat gaat dan niet werken.
    Ik zat ook al te kijken voor NEMO, maar daar moet je normaal €15,- betalen en mensen met een studentenpas of een CJP-pas is het maar €7,50. Is ook niet weinig... En het ligt volgens mij een eindje uit het centrum dus dat werkt ook niet.


    Geeft niet, het is drie verdiepingen in de vorm van de letter E en die zijn allemaal verdeelt in kamers. Wel aan te raden om een keertje heen te gaan hoor maar dan moet je echt vroeger op de ochtend al gaan!
    & tja uitstapjes kosten nou eenmaal wel geld. Voor mij is geld iig geen probleem met wat we gaan doen. Maar ik begrijp dat het duur kan zijn voor mensen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:41 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Geeft niet, het is drie verdiepingen in de vorm van de letter E en die zijn allemaal verdeelt in kamers. Wel aan te raden om een keertje heen te gaan hoor maar dan moet je echt vroeger op de ochtend al gaan!
    & tja uitstapjes kosten nou eenmaal wel geld. Voor mij is geld iig geen probleem met wat we gaan doen. Maar ik begrijp dat het duur kan zijn voor mensen.

    Aha, weet ik dat voor als ik er dit jaar nog een keer naartoe gaan. ^^
    Ja, dat weet ik. Ik was al express op zoek gegaan naar iets wat goedkoop is èn leuk voor iedereen, maar dat is best lastig te vinden... ;D


    Deep inside, I've never felt alive