• Aangezien ik dagelijks pakketjes tegen kom van Aliexpress tegen kom (ik werk bij PostNL), ben ik wel benieuwd naar de site. Dus ik heb een kijkje genomen en nu heb ik iets moois gevonden, een oogschaduw kwastenset. Alleen word de prijs aangegeven in dollars.

    Maar je hoeft het toch niet met dollars te betalen of wel?


    Physics is awesome

    Je kunt gewoon in euro's betalen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bovenaan rechts kan je de munteenheid/land veranderen en zie je het in euro! (:


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Denk dat je dit wel weet, maar mij wordt vaak verzocht om onder de 20 euro te bestellen ivm douane kosten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je kunt het omzetten naar Euro's dan wordt alles plots nog goedkoper :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Kamerling schreef:
    Denk dat je dit wel weet, maar mij wordt vaak verzocht om onder de 20 euro te bestellen ivm douane kosten.


    Ali regelt dat zelf normaal gezien, nog nooit problemen mee gehad. Dan duurt het gewoon wat langer voor je pakketje er is.


    edit: via de app krijg je extra kortingen op de meeste producten!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 17:24 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caricia schreef:
    Bovenaan rechts kan je de munteenheid/land veranderen en zie je het in euro! (:


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Kamerling schreef:
    Denk dat je dit wel weet, maar mij wordt vaak verzocht om onder de 20 euro te bestellen ivm douane kosten.


    Daarvan heb ik gehoord, ja. Iemand die ik ken, heeft wel eens douane kosten moeten betalen.


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    Je kunt het omzetten naar Euro's dan wordt alles plots nog goedkoper :')


    Inderdaad, oogschaduw kwasten met etui voor €8,59 in plaats van $10,55 oftewel nu wil ik het nog meer.


    Physics is awesome

    Kamerling schreef:
    Denk dat je dit wel weet, maar mij wordt vaak verzocht om onder de 20 euro te bestellen ivm douane kosten.


    Ik heb wel eens voor €30,- besteld en ook eens voor €25,- en ik heb nog nooit problemen gehad. Het kan gebeuren, maar het komt zeer weinig voor. Dan moet je meer kijken naar hogere bedragen boven de €100.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 18:46 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik heb wel eens voor €30,- besteld en ook eens voor €25,- en ik heb nog nooit problemen gehad. Het kan gebeuren, maar het komt zeer weinig voor. Dan moet je meer kijken naar hogere bedragen boven de €100.


    Degene die ik ken en die moest betalen had een bedrag van onder de €100.


    Physics is awesome

    Ik bestel echt heel vaak via alie. Het enige waar je moet opletten zijn de reviews van het product en of het beetje vaak is besteld. Ik koop nooit bij een bedrijf wat maar 2 reviews heeft.
    Ik kocht wel eens nepmerken, maar die kan ik helemaal niet meer vinden? (Zelfs als ik het anders typ, bijvoorbeeld CK ondergoed, of calvin ofzo). Weet iemand hoe je dit wel weer kan kopen?


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik bestel echt heel vaak via alie. Het enige waar je moet opletten zijn de reviews van het product en of het beetje vaak is besteld. Ik koop nooit bij een bedrijf wat maar 2 reviews heeft.
    Ik kocht wel eens nepmerken, maar die kan ik helemaal niet meer vinden? (Zelfs als ik het anders typ, bijvoorbeeld CK ondergoed, of calvin ofzo). Weet iemand hoe je dit wel weer kan kopen?


    Joh ik bestel vaak genoeg bij bedrijven met 2 reviews of soms zelfs helemaal niks, ik heb altijd alles ontvangen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Adele schreef:
    Ik bestel echt heel vaak via alie. Het enige waar je moet opletten zijn de reviews van het product en of het beetje vaak is besteld. Ik koop nooit bij een bedrijf wat maar 2 reviews heeft.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    (...)


    Het bedrijf heeft het vaker verkocht en ook een redelijk aantal (voor zover ik dat kan beoordelen) reviews. Maar sinds dit de eerste keer is dat ik bij iemand ga bestellen via Aliexpress ben ik toch aan het twijfelen.


    Physics is awesome