• Ik reis nu al heel lang met een maandkaart (+stamkaart) met de NS, maar nu zit ik eigenlijk met een vraag.
    Ik heb namelijk dit weekend een nieuwe maandkaart aangeschaft. Echter is de stamkaart op 18 december verlopen. Op de site staat dit;

    Een NS-stamkaart is geldig uiterlijk tot en met de daarop vermelde datum, tenzij de periode van het bijbehorende abonnement
    nog niet verlopen is. De geldigheid wordt dan verlengd tot en met de einddatum vermeld op de bijbehorende Maandabonnement. NS behoudt zich het recht om hiervan af te wijken.

    Betekend dit dan dat ik nog door kan 'rijden' met deze kaart, of moet ik nu een nieuwe halen?

    Voorzover ik het snap.. is het nog geldig, maar als je het echt zeker wil weten, kan je het beste even langs een ns informatiebalie gaan op het station of even vraag aan een conducteur in de trein, die weten het vast ook wel.

    Disaronno schreef:
    Voorzover ik het snap.. is het nog geldig, maar als je het echt zeker wil weten, kan je het beste even langs een ns informatiebalie gaan op het station of even vraag aan een conducteur in de trein, die weten het vast ook wel.

    Ja, dat is mijn probleem. Ik kan het me nu even niet veroorloven om uit het huis te gaan en morgenvroeg moet ik weer reizen. :'D

    Oooh ik heb het antwoord al. Zucht. :')