• Voor mijn verhaal Het is aan ons ben ik op zoek naar een cover. Ik heb niet echt concrete ideeën, dat laat ik liever aan jullie over, maar wat je moet weten om ermee aan de slag te gaan is dat het gaat over zeven families die meedoen aan een filmproject en daarbij tegen een hoop hindernissen op botsen. Het is een soort "high school setting", maar het speelt zich gewoon af in Nederland. Het mag best een beetje een wilde hipsterfoto zijn, wel het liefst in kleur, tenzij jij denkt dat het met een ander filtertje beter tot z'n recht komt. Of het getekend of gephotoshopt is, dat maakt niet uit. Ik heb wel een voorkeur, en dat is de onderstaande foto



    Wat moet er op? De titel is genoeg, en jouw naam/Tumblr link/pseudoniem als je dat wilt. Bedankt! ^^


    Searching heavens for another earth

    Zijn er nog andere foto's die je graag erop zou willen zien? Want ik heb nog niet echt een idee nu ;x.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 18:20 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Zijn er nog andere foto's die je graag erop zou willen zien? Want ik heb nog niet echt een idee nu ;x.


    Misschien de foto die op de pagina van het verhaal staat, met die schoenen?


    Searching heavens for another earth

    Is dit wat?

    Hey, ik heb ook een poging gedaan (:
    Laat maar weten wat je ervan vindt en ik kan alles nog aanpassen, mocht je dat willen!




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ga een poging wagen !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    Ik ga een poging wagen !




    Het is niet echt geworden wát ik in gedachten eerst had, maar ik ben echt een drama in zelf plaatjes zoeken :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bedankt voor jullie suggesties allemaal, echt gave pics! Inderdaad, de 'REC' bovenin is een heel nice idee. Voor de diehards heb ik nog wat andere foto's die ik, na lang nadenken, er toch ook in wil hebben.




    Searching heavens for another earth

    Ik zal wanneer ik thuis ben vanavond wat nieuws proberen voor je (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thank you! <3


    Searching heavens for another earth

    Hii, ik heb geprobeerd om de nieuwe foto's in de cover te verwerken.
    Ik vond het wel lastig om ze goed te combineren, dus ik hoop dat je het iets vindt...
    Mocht je nog dingen aan willen passen, roep maar, alles kan veranderd worden!



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.





    (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:





    (:


    Die eerste vind ik dus echt super!! Maar zou je misschien een iets speelser en opvullender lettertype kunnen nemen voor de titel? Echt gaaf man, bedankt!


    Searching heavens for another earth

    Even een mt want misschien dat ik ook nog een poging doe, al beloof ik niks. Hangt een beetje van m'n tijd af (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heyy
    omdat ik niet echt precies wist wat je zocht qua lettertypen heb ik er nog maar 6 extra gemaakt (A)
    En sorry als de foto iets afwijkt dan de andere, maar ik moest van scratch beginnen sinds mijn laptop tijdens het veranderen van lettertype uitviel en zo raakte ik ineens alles kwijt, en ik merk nu pas op dat ie iets anders is..
    sorry voor dat :$
    Het enige wat echt anders is dat het meisje iets groter is
    als dit stoort kan ik hem nog eventueel veranderen, ik heb hem nu aan de oplader gelegd namelijk zodat ie niet meer uitvalt (A)







    -xxx-


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hier zijn de andere 3 haha




    — Inner peace, it's hard to find. —