• EDIT: ik heb al iets anders bedacht ;3 hoop dat hij het gezellig gaat vinden. ^^ eerst lekker zwemmen met kruidenbaden zodat hij flink honger krijgt :Y) En daarna lekker uit eten (:

    Mijn vriend is binnenkort jarig en ik had al wat in mijn hoofd om te gaan doen. Ik moest hem wel een keuze geven aangezien ik het anders niet kon halen met het geld. Hij kon kiezen tussen een boksbal die hij graag wil omdat hij aan kickboksen doet of een dagje weg maar zonder te weten wat we precies gaan doen want dat wil ik verassing houden natuurlijk. Hij koos voor samen lekker weg omdat hij dat veel leuker vind. (Wat is het toch een schattie(bloos)).
    Nu heb ik een vraagje. Ik wil hem dan meenemen naar Emmen omdat wij zelf echt in een rot gat wonen en we het daar we gezellig vinden. Alleen ik wil hem dan zo ineens een restaurant insleuren en lekker gaan eten op mijn kosten alleen kan dat wel of moet je perse reserveren? Er zijn toch ook wel eethuizen waar je zo naar binnen kan stappen of niet, zoals op het centrum? Ik kom niet echt vaak in Emmen dus ik zou een beetje hulp wel kunnen gebruiken haha :Y)
    Voor de rest wil ik gewoon lekker even met z'n 2en weg omdat het al weer een tijdje is dat we dat gedaan hebben, misschien s 'avonds nog een filmpje pakken in de bios maar dan moet er wel wat leuks draaien ;p
    Dus weten jullie misschien antwoord op mijn vraag?


    Dankjewel! xoxo

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou op veilig spelen en ergens reserveren. Je weet nooit hoe druk het zal zijn en het is een beetje stom als uiteindelijk de eerste vier zaakjes die je probeert allemaal vol blijken te zitten. Verder kan ik je niet helpen, want ik heb zelfs geen idee waar Emmen ligt :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Je reserveert het best, want anders kan het wel eens zijn dat je nog 3 uur moet wachten voor je anders aan tafel kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou ook voor de zekerheid reserveren, dan zit je altijd goed. (:
    En ik ben verder nog nooit in Emmen geweest, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou reserveren als ik jou was, dan heb je zekerheid. Waar in Emmen wil je naartoe gaan dan? ^^ En qua film is het altijd even zien wat er draait. Een week van tevoren staat het vast wel op de site. (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 13:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •