• Hoi allemaal!

    Ik vraag mij al heel lang af hoe ik filmpjes van YouTube kan importeren in Windows Movie Maker en daar ik morgen een filmpje voor MAW moet presenteren over CDA-politicus Sander de Rouwe zou ik graag wat beeldmateriaal willen bijvoegen om het wat meer te laten spreken. Ik heb net een toturial bekeken op YT alleen die site die dat kan, genaamd ZamZar.com, kan dat niet meer op verzoek van notabene YT. Ik kan wel heel lang doorzoeken maar ik bedacht me dat ik op een forum zit waar een hoop mensen zitten die dit misschien wel weten of me in ieder geval kunnen helpen. Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen zodat ik het filmpje kan afmaken. c:

    c:

    Note: Ik ben geholpen door meerdere mensen hier en die bedank ik allemaal stuk voor stuk. c:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je moet het filmpje gewoon downloaden, en zodra het op je computer staat kun je het in WMM openen. Er zijn een heleboel andere sites dan Zamzar waarmee je dingen van YouTube kunt halen, zoals deze. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je moet het filmpje gewoon downloaden, en zodra het op je computer staat kun je het in WMM openen. Er zijn een heleboel andere sites dan Zamzar waarmee je dingen van YouTube kunt halen, zoals deze. (:


    Welke bestandsoort moet ik kiezen? :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Welke bestandsoort moet ik kiezen? :o


    Dat maakt niet zo veel uit, de meeste video dingen werken wel met WMM; avi of mp4 zou het prima moeten doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat maakt niet zo veel uit, de meeste video dingen werken wel met WMM; avi of mp4 zou het prima moeten doen.


    You're a true hero. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zamzar is niet meer zo heel goed vind ik persoonlijk. Ik gebruik nu Youtube converter. Vroeger werkte alleen VWA in WMM, maar nu gaat avi enzo ook. Avi heeft wel een betere kwaliteit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Zamzar is niet meer zo heel goed vind ik persoonlijk. Ik gebruik nu Youtube converter. Vroeger werkte alleen VWA in WMM, maar nu gaat avi enzo ook. Avi heeft wel een betere kwaliteit.


    Avi heeft goede kwaliteit, maar maakt bestanden onnodig groot -.- heb daar zoveel problemen mee gehad. Heb ooit een filmpje gemaakt en dat gerenderd naar avi, maar die bleek 68 GB te zijn :X Dus snel ff een .mp4 van gemaakt, toen was die opeens 93 mb, daar zit toch wel heel wat verschil in xd Maar idd, avi heeft betere kwaliteit en voor kortere video's kan het wel, vooral als je ze alleen van internet haalt en niet zelf maakt. Alleen ik heb liever zelf altijd mp4 :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Disnerd schreef:
    (...)

    You're a true hero. o.o


    Hah, dat is nou eens iets wat ik niet iedere dag hoor. :'D Glad I could help. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hah, dat is nou eens iets wat ik niet iedere dag hoor. :'D Glad I could help. :Y)


    Nee, serieus, het filmpje maken gaat heel makkelijk doordat ik afwisselende beelden heb in plaats van plaatjes. Echt bedankt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Avi heeft goede kwaliteit, maar maakt bestanden onnodig groot -.- heb daar zoveel problemen mee gehad. Heb ooit een filmpje gemaakt en dat gerenderd naar avi, maar die bleek 68 GB te zijn :X Dus snel ff een .mp4 van gemaakt, toen was die opeens 93 mb, daar zit toch wel heel wat verschil in xd Maar idd, avi heeft betere kwaliteit en voor kortere video's kan het wel, vooral als je ze alleen van internet haalt en niet zelf maakt. Alleen ik heb liever zelf altijd mp4 :'D
    Haha same, maar voor een korte vid, is avi wel interessant.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb Flvto gedownload dat is een programma waarmee je verschillende soorten bestanden kunt downloaden (mp3, mp4 etc). Download meerdere te gelijk en is echt snel.


    ©1998