• Soms moet je een lange PB of topic schrijven en dan heb je geen tijd meer, maar wil je wel verdergaan ermee, terwijl je al iets hebt geschreven. Dan is het handig als je een knopje hebt waarmee je het concept kan opslaan, en dan een knopje is waar je al je concepten terug kan vinden en ermee door te gaan.

    Handig?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:22 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit zou idd wel handig zijn.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.

    + Dat soort dingen typ ik altijd eerst in Word.


    I am an idiot, I move.

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.


    Dat heb ik ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm. Nee toch niet. Als ik dingens op wilt bergen, gebruik ik mijn blog en dan zet ik hem op inactief. En het klinkt eerlijk gezegd, best veel werk voor Rutger.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:34 ]


    -

    Als ik lange berichten moet typen, laat ik het tabblad altijd gewoon openstaan tot ik tijd heb om verder te gaan. Als je echt tussentijds de computer moet afsluiten of iets dergelijks kun je het altijd opslaan in Word of in een ingeactiveerde blog of hoofdstuk van een story, of je stuurt het pb'tje naar jezelf en kopieert de tekst in een nieuw bericht wanneer je verder wilt gaan.

    Het is op zich niet zo dat ik er iets op tegen zou hebben als het er kwam, dus in principe ben ik wel voor, maar het lijkt me niet de meest dringende suggestie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daarbij kun je het concept in je blog opslaan en het bericht inactief zetten. Wil je verder gaan, dan haal je het daar weer uit en kun je het item verwijderen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Daarbij kun je het concept in je blog opslaan en het bericht inactief zetten. Wil je verder gaan, dan haal je het daar weer uit en kun je het item verwijderen.

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.

    Gestalt schreef:
    (...)
    + Dat soort dingen typ ik altijd eerst in Word.


    Voor mij moet het niet echt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, graag!
    Ik heb zo vaak dat ik ergens mee bezig ben en dan eerst moet wachten. Ik laat vaak het tabblad open staan maar ik heb nu al zo vaak gehad dat mijn laptop ineens vervelend deed en ik alles weer kwijt was. Normaal slaat Chrome alles op, ook al zet ik het uit, maar soms is hij eigenwijs en doet hij dat niet.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Draculea schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig om eerlijk te zijn - althans, ik zou er geen gebruik van maken.


    + Ik zou dan liever een kopje met bewaar hebben.


    Do what people say you can't.

    Topic posts worden binnenkort automatisch opgeslagen op je computer. Tenminste, dat gebeurd zodra het script dat ik geschreven heb op Quizlet wordt gezet. Je post wordt dan 2 seconden nadat je gestopt bent met typen op je PC opgeslagen en wordt pas verwijderd als je op de "Plaats reactie" knop drukt. Zou je het tabblad om wat voor reden dan ook afsluiten en je opent de pagina weer opnieuw, dan wordt de post gewoon weer terug gezet. (Dit werkt op alle moderne browser. Voor de oudere browsers zouden iets als "Concept Opslaan" wel handig zijn). Voor PB's zou je hetzelfde kunnen doen, waarbij weer geldt dat het alleen zou werken bij moderne browsers.

    De methode die ik gebruik (localStorage) is ondersteunt door:

    Klik op het plaatje voor een groter beeld


    Maaar goed, ik ben dus voor.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.