• Laats twee dingen besteld; een legging en een trui. En ze zijn eindelijk binnen. I'm happy. *O*
    Trouwens niet denken dat ik die legging als broek ga gebruiken - geen denken aan. :')


    Weet iemand trouwens waar je zo'n stropdas van HP kan halen? Die niet al te duur is. Vond er laatst één van 30 euro en dat vind ik toch iets teveel.

    Draculea schreef:
    (...)
    Choies. ^^


    Thanks.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh my god, die trui is echt géwéldig! :')

    LoTR legging en een HP trui O.o Doe mij die ook effe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hanaemi schreef:
    Oh my god, die trui is echt géwéldig! :')

    En hij was maar 26 euro. (:

    Thenn schreef:
    LoTR legging en een HP trui O.o Doe mij die ook effe.

    Haha ben benieuwd of iedereen de legging kan herkennen. (:
    Hoop alleen dat ik niet raar word aangekeken op het station morgen. :'D

    Ik heb een vraagje eh, ik heb die trui net opgezocht en het is dus One size, nu ben ik 1.85 lang en ik ben niet echt een latje zeg maar. Mijn vraag is dus ook hoe die uitvalt?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Draculea schreef:
    (...)
    En hij was maar 26 euro. (:

    Whút, maar 26 euro?! Wauw, dat valt héél erg mee! Ik had 'm rond de 40 euro geschat!

    Damn so awesome ^^

    SPECS schreef:
    Ik heb een vraagje eh, ik heb die trui net opgezocht en het is dus One size, nu ben ik 1.85 lang en ik ben niet echt een latje zeg maar. Mijn vraag is dus ook hoe die uitvalt?='D

    Ik was eerst ook bang dat hij te klein voor mij zou zijn - ivm lengte - maar dat kwam wel goed. De stof is ook redelijk rekbaar dus ik weet wel zeker dat jij 'm ook kan halen. (:

    Oh geweldig! Het staat je echt heel nice. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Whút, maar 26 euro?! Wauw, dat valt héél erg mee! Ik had 'm rond de 40 euro geschat!

    Ja, het klonk duurder met "35 dollar" maar dat wordt ook nog eens omgezet naar euro's. Dus het zat rond de 26. ^^
    Die site heeft wel meer cheape dingen.

    Apricity schreef:
    Damn so awesome ^^

    Thank you! (:

    Parachutes schreef:
    Oh geweldig! Het staat je echt heel nice. (:

    Dankje. ^^

    Aah heel gaaf! Vooral die trui <3
    En ook al word je raar aangekeken, care. Zolang jij het leuk vindt en je er fijn in voelt (:

    Tomas schreef:
    Aah heel gaaf! Vooral die trui <3
    En ook al word je raar aangekeken, care. Zolang jij het leuk vindt en je er fijn in voelt (:

    Thank you. (:
    Nja, ik ben het opzich wel gewend want ik draag wel vaker "rare" dingen. Maar het moet niet zo zijn dat iemand naar me toe komt om vervolgens de kaart van Middle Earth te gaan bestuderen. :'D