• Laats twee dingen besteld; een legging en een trui. En ze zijn eindelijk binnen. I'm happy. *O*
    Trouwens niet denken dat ik die legging als broek ga gebruiken - geen denken aan. :')


    Weet iemand trouwens waar je zo'n stropdas van HP kan halen? Die niet al te duur is. Vond er laatst één van 30 euro en dat vind ik toch iets teveel.

    Draculea schreef:
    (...)
    Thank you. (:
    Nja, ik ben het opzich wel gewend want ik draag wel vaker "rare" dingen. Maar het moet niet zo zijn dat iemand naar me toe komt om vervolgens de kaart van Middle Earth te gaan bestuderen. :'D


    Haha oh my, dat lijkt me heel awkward. Nja wel tof dat ze het in ieder geval herkennen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik was eerst ook bang dat hij te klein voor mij zou zijn - ivm lengte - maar dat kwam wel goed. De stof is ook redelijk rekbaar dus ik weet wel zeker dat jij 'm ook kan halen. (:


    Hoe groot ben jij dan als ik vragen mag?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Tomas schreef:
    (...)

    Haha oh my, dat lijkt me heel awkward. Nja wel tof dat ze het in ieder geval herkennen.

    Yeah, nog even en ze staren nog naar mijn kont. (cat)
    Nog een reden om een legging nooit als broek te gebruiken.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoe groot ben jij dan als ik vragen mag?=3

    Rond 1.80. Ik heb me al heel lang niet opgemeten dus ik weet het niet precies. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Rond 1.80. Ik heb me al heel lang niet opgemeten dus ik weet het niet precies. :'D


    Dat is awsome om te horen want dan moet het zeker lukken ja.=3 Mensen van 1.60 zullen dan verzuipen in dat ding maar goed.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is awsome om te horen want dan moet het zeker lukken ja.=3 Mensen van 1.60 zullen dan verzuipen in dat ding maar goed.x)

    Jaa inderdaad. Er staan wel een aantal maten naast de trui though, dus ik had het wel eerst opgemeten voor de zekerheid. ^^

    Zoooo leuk! Ik ben echt jaloers. Helaas pas ik die legging toch niet, dankzij mijn monsterbenen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, die trui is echt super gaaf *jaloers*
    Super veel plezier ermee! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Zoooo leuk! Ik ben echt jaloers. Helaas pas ik die legging toch niet, dankzij mijn monsterbenen.

    Ach nee, ik weet zeker dat deze bijna iedereen wel past. Hij is best wel heel erg rekbaar. :'D Geldt ook voor de trui trouwens.

    Die trui is echt geweldig.


    ©1998

    nerveus schreef:
    Wauw, die trui is echt super gaaf *jaloers*
    Super veel plezier ermee! (flower)

    Aw dankjewel. ^^

    Leuk :).
    Ik heb ook een soort gelijke trui (net iets anders). *high five*


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    DutchAlpha schreef:
    Die trui is echt geweldig.

    Volgens mij moet ik een winkel beginnen met deze kleding. Ik geloof dat half Q wel een HP-trui wil hebben. (:

    Sketches schreef:
    Leuk :).
    Ik heb ook een soort gelijke trui (net iets anders). *high five*

    Awyes, nice!

    Je hebt ook heel goedkoop hpdassen op ebay:)

    en supertof, beiden!


    The night is dark and full of terrors.