• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Cavalier, madeupyou, Occult, PUKKELXDING, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers met minstens 50.000 woorden
    Proza met Dwalen (Sci-Fi) (50.000 woorden)

    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    Aves met Schaduwen (10.000 woorden)
    Pulsar met D-day to the final battle
    Bates met It's a lonely road
    Snowqeeun met Abigail
    Chryse met Zwart Goud
    Disneyy met The Orphan
    Okammy met De vlucht van de adelaar
    Huginn met De strijd om Ira (40.000 woorden)
    Dit verhaal heeft vorige maand de meeste vooruitgang geboekt!
    freestyle met Don't Speak Against The Sun
    LittleBrego met Becoming stars (10.000 woorden)
    WenseKronik met Long Live the King (20.000 woorden)

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Ruskow met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict (10.000 woorden)
    Bheliom met Perfectie
    Aloha met Grim Reaper
    Vivant met Light 'em Up (10.000 woorden)
    Corday met Tormentor (10.000 woorden)
    LyraPhoenix met De kern
    Parachutes met Toren van Illusie • verdieping -22 (10.000 woorden)
    Sketches met ZES
    Bumble met The Mule (30.000 woorden)
    Valkyries met Schaduwbeeld; Verloren Zielen
    MijnDroom met Donker Bloed
    Capaldi met Lilith
    Combattant met The golden snake
    Parzival met Dansen in de mist
    74922 met Without
    MyHome met Silent Love
    Sitara met Single or Taken
    DianePie met The little lies that keeps us together
    liesbeth4 met De millennium kinderen

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Remington met Seven sisters
    Opinio met Possession
    Latier met Stille vijand
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Lizor met Amphora Cordi
    Hybridum met X
    LoveLost met After the silence.
    Kaa met Stervend verlies
    Ancore met Alis volat propriis
    Happily met The Dark Ghosts
    Leshley met Beyond this world
    OpheIiac met Apollyon
    Nymphaea met Evil Twin
    Fisher met The Code Variables (30.000 woorden)
    Yoda met Schaduwspel
    Peppin met Onder één dak
    Orenda met Play Me
    Menzel met Duizenden gangen

    (Lijst aangevuld t.e.m. pagina 19 topic 3 - Fisher)
    (Story aangevuld t.e.m. pagina 19 topic 3 - Fisher)



    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2014 - 16:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dooddoenervo--->VoIde.

    Het was niet mijn eerste keus. Eerder die van m'n tablet.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    Dooddoenervo--->VoIde.

    Het was niet mijn eerste keus. Eerder die van m'n tablet.:W
    Oh nee, wat erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?





    Wanneer Merel verslaafd raakt aan een griezelige game, lijkt ze de wereld heel anders te zien. Sinds ze het spel speelt, reageert ze veel agressiever en doet ze het liefst niet anders dan gamen. Ze begint haar vriendinnen kwijt te raken en ze veroorzaakt steeds meer ruzie thuis. Op school gaat het ook buitengewoon slecht, ze haalt bizar lage cijfers. Iedereen ziet dat het de verkeerde kant op gaat met Merel, maar niemand durft in te grijpen. Het spel lijkt veel te veel invloed op haar te hebben en ze wordt geleidelijk in het spel gezogen. Na een tijdje heeft ze door dat het lijkt alsof ze gevangen in het spel zit, waar ze onmogelijk nog uit kan komen.
    De game is voor Merel een verschrikkelijke werkelijkheid geworden. Ze wilt niets liever dan naar huis, weer naar school, en haar vriendinnen weer zien. Maar dat lijkt onmogelijk met al het gevaar dat op de loer ligt. Langzamerhand krijgt Merel steeds meer spijt van wat ze gedaan heeft, maar zullen haar pogingen om weer terug te komen naar de realiteit genoeg zijn?

    Een verhaal over een verslaving die maar niet al te goed uitpakt.


    • Deze story doet mee aan SOTY.
    • Nederlands gesproken
    • Thema: Horror-Thriller

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 9:58 ]

    Ik heb mijn verhaal het laatste conflict aangepast. dit is de vernieuwde samenvatting. ook de al bestaande hoofdstukjes heb ik geïnactiveerd. ze zullen weer geactiveerd worden zo gauw ook dat aangepast is. :)




    "Eens is het genoeg geweest..."


    [13In het jaar 2171 worden de Verenigde Staten overdonderd door de start van een revolutie die velen te boven gaat. En alles word erger wanneer de Rode Woede uitbreekt, een uiterst besmettelijke infectie die de geest van de mens compleet verwoest is het echt gedaan met de maatschappij die opgebouwd is in haat, zelfzuchtigheid en hebzucht. [/13]



    "En op een gegeven moment zal de laatste klap vallen..."


    Na een lange moeilijk reis valt de jonge Jill binnen in een witte, steriele wereld die bij aankomst nog wel eens haar directe verwoesting kon zijn. Na haar her-programmatie word ze herenigd met haar Opa die jaren eerder afgevoerd werd naar de Cave en leert ze het nieuwe leven te leiden dat voor ieder voorgeschreven staat. Maar wat als de tiener anders lijkt te zijn dan de rest? Haar nucleaire cijfers te laag zijn? Is haar geschreven lot van korte duur?


    "....en hard ook."



    + Nederlands geschreven en gesproken
    + Genre: Science Fiction, Avontuur, Romantiek en Onbekende Personen
    + kan zowel fysiek als mentaal geweld bevatten en mogelijk grof taalgebruik




    "Er zijn nog mensen genoeg, maar over hun menselijkheid valt nog te twisten"


    The Definition of Insanity




    Pfoe, ik ben er de heel avond mee bezig geweest maar hij is nu eindelijk klaar :)
    Is deze cover toegestaan?

    ^ Toegestaan

    Topic aangepast, hopelijk staat alles er tussen. De story is niet aangepast wegens dit probleem > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159190

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 13:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ging net bij alle verhalen kijken en bij het verhaal van Lovelost staat erbij dat er voor het laatste zeven maanden geleden aan gewerkt is en het is zwart op zwart en dus niet erg leesbaar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Ik ging net bij alle verhalen kijken en bij het verhaal van Lovelost staat erbij dat er voor het laatste zeven maanden geleden aan gewerkt is en het is zwart op zwart en dus niet erg leesbaar.
    Ze is nooit verder dan de proloog gekomen, dus ze heeft de toestemming om het verhaal te reproduceren voor deze wedstrijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wilde een naamsverandering doorgeven: Phantasticae --> Aves


    Chasing goals.

    Wow er doen zoveel mensen mee o:
    Ik las iets over een SOTY nieuwsbrief, waar kan je die vinden?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Wow er doen zoveel mensen mee o:
    Ik las iets over een SOTY nieuwsbrief, waar kan je die vinden?
    Que?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Que?

    Oh wacht ik heb het helemaal verkeerd begrepen, haha. Sorry.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valkyries schreef:
    Gezien ik de traagste schrijfster ever ben en uiteindelijk ook kwaliteit boven kwantiteit verkies, ga ik die maandelijkse prijs nooit winnen :'D


    Ik zal allang blij zijn als ik mijn badges gewoon haal xD


    Het digitale tijdperk, zoals het ook wel genoemd werd, bloeide als nooit tevoren en men kon wel zeggen dat men gelukkiger was dan ooit. Chronische ziektes bestonden niet meer, het verliezen van armen en benen kon worden opgelost met een simpele hersengestuurde prothese, en iedereen die in de stad woonde beschikte over één of meerdere robots. Robots waren door de jaren heen onmisbaar geworden. Steeds kwamen er nieuwe ontwikkelingen voor betere apparatuur en net op het moment dat je dacht dat het niet beter kon, werd het beter. Wetenschappers waren druk met de ontwikkelingen voor een nieuwe robot, de teleportatierobot. Deze zou mensen van het ene punt naar het andere punt kunnen transporteren. Één man voorspelde dat deze uitvinding de volle emmer robotgeproduceerd water zou kunnen doen overlopen, niemand luisterde naar hem en iedereen was gefocust op meer geluk.
    Alles liep alleen anders, deze uitvinding werd het begin van het einde.



    “When did the future switch from being a promise to being a threat?”
    - Chuck Palahniuk


    † Doet mee aan Story Of The Year
    † Thema: Science Fiction
    † Onbekende Personen
    † Originele Verhaallijn




    ________________________________________________________
    Sorry dat ik niet meer heb gereageerd; ik sliep.
    Ik heb besloten om toch maar een andere cover te nemen, omdat er in de regels stond dat er geen bekende personen in voor mochten komen of dat je plaatjes van bekende personen mocht gebruiken.
    Maar goed. Dit is mijn inzending voor het thema science fiction.

    74922 schreef:


    Het digitale tijdperk, zoals het ook wel genoemd werd, bloeide als nooit tevoren en men kon wel zeggen dat men gelukkiger was dan ooit. Chronische ziektes bestonden niet meer, het verliezen van armen en benen kon worden opgelost met een simpele hersengestuurde prothese, en iedereen die in de stad woonde beschikte over één of meerdere robots. Robots waren door de jaren heen onmisbaar geworden. Steeds kwamen er nieuwe ontwikkelingen voor betere apparatuur en net op het moment dat je dacht dat het niet beter kon, werd het beter. Wetenschappers waren druk met de ontwikkelingen voor een nieuwe robot, de teleportatierobot. Deze zou mensen van het ene punt naar het andere punt kunnen transporteren. Één man voorspelde dat deze uitvinding de volle emmer robotgeproduceerd water zou kunnen doen overlopen, niemand luisterde naar hem en iedereen was gefocust op meer geluk.
    Alles liep alleen anders, deze uitvinding werd het begin van het einde.



    “When did the future switch from being a promise to being a threat?”
    - Chuck Palahniuk


    † Doet mee aan Story Of The Year
    † Thema: Science Fiction
    † Onbekende Personen
    † Originele Verhaallijn




    ________________________________________________________
    Sorry dat ik niet meer heb gereageerd; ik sliep.
    Ik heb besloten om toch maar een andere cover te nemen, omdat er in de regels stond dat er geen bekende personen in voor mochten komen of dat je plaatjes van bekende personen mocht gebruiken.
    Maar goed. Dit is mijn inzending voor het thema science fiction.


    En de link:

    Without

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 21:56 ]