• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Speeltopic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    ¡¡¡PARTY!!!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 19:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Hi iedereen,
    kent iemand toevallig een story genaamd BOO of zo iets? Het is met Niall van One Direction en ik en een vriendin zoeken hem terug.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Grrrrr!
    *vervloekt telefoon omdat ze er geen gifs op kan zien*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    haha daar kuj va baaln


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha, inderdaad. Maar gelukkig zeen ich ze op de laptop waol xD


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hahahahahahah LOLZ
    Lord of the rings en hobbit has all the way XD
    Kili of Durin is zoo sexy in the hobbit!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Oke, ik zal zo maar weer reageren :')
    Maar eerst even een vraagje voor degene die jongens kunnen spelen en van Disney houden -met disney bedoel ik de films en niet mij :'D-
    Iemand belang bij het spelen van een Rpg 'Ever After High'
    Klik de link als je het wil ^-^
    We hebben echt meer dudes nodig :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:17 ]


    Little do you know

    Enface, Yune zit in groep 4. Dan weten jullie dat allemaal.
    Speelt Sam Davis nog mee eigenlijk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt