• Ik heb echt jullie hulp nodig. Er is dus een hele leuke jongen in mijn jaar alleen zit hij in een andere klas. Ik heb nu een musical met mijn eigen en zijn klas, en ik zit in de band samen met hem en nog wat andere jongens en meiden. We hebben wel een aantal keer oogcontact gemaakt en naar elkaar gelachen en ik wil nu eigenlijk een gesprek met hem aan knopen, maar ik ben zo ontiegelijk awkward. Ik ben zo bang dat ik compleet af ga en dat het heel erg ongemakkelijk gaat worden. Ik weet dat we beide gitaar spelen wat een gespreksonderwerp zou kunnen zijn, maar het is ook zo stom om op hem af te lopen en te zeggen: "Dus je speelt gitaar?" als hij daar heel erg goed gitaar staat te spelen. Iemand enig idee hoe ik dit gesprek minder ongemakkelijk kan laten verlopen?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 23:03 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zeggen dat hij goed speelt en vragen of hij jr wat wilt leren?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Zeggen dat hij goed speelt en vragen of hij jr wat wilt leren?



    hahaha ik wilde net hetzelfde zeggen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha ja, vertel hem hoe goed hij speelt en dan komt het gesprek vanzelf wel!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Quiver schreef:
    Haha ja, vertel hem hoe goed hij speelt en dan komt het gesprek vanzelf wel!


    Haha, I hope so. Ik ben zo'n persoon die bij haar vriendinnen nog struikelt over haar woorden, dus laat staan bij mensen bij wie ik toch een fatsoenlijke indruk wil maken. Spreekbeurten en boekbesprekingen zijn dan ook een complete ramp voor mij :/
    Morgen is de laatste oefendag, dus ik zal het dan proberen en vertellen hoe het is gelopen. Tips zijn echter nog steeds welkom, ik kan er nooit te veel van hebben (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    "Hey, jij speelt echt goed gitaar" en vanaf dan verder inderdaad. Waarschijnlijk vind hij het hartstikke leuk dat jij naar hem toekomt, dus geen reden om angstig te zijn. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Quiver schreef:
    Haha ja, vertel hem hoe goed hij speelt en dan komt het gesprek vanzelf wel!

    Dit dus ^^ Veel succes ermee (: Tell us how it played out? xd


    -

    En als je iets awkward zou zeggen, so what! Wieweet vindt hij het schattig... Wees gewoon jezelf!


    We are only a moment.