• IK HOU VAN JULLIE WHOOOOOOOOOO





    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    [arie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14



    BOE.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 19:04 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dus ik twijfel nu tussen 3, 4 en 5. Hmm.. Dat is zegmaar alles behalve 1 en 2. ^^ Welke van die drie is het minst leuk?

    3.


    4.


    Of 5.


    Jullie hebben trouwens gelijk wat betreft het zwart-witte, dat zou inderdaad niet mooi zijn, haha.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Minst leuk is vijf. Ik ben nog steeds voor 3, zonder zwart-wit.
    Haar rug komt echt mooi uit en agdhjf.


    Danmarks Dynamite.

    MeIlark schreef:
    (...)


    Wauw, dat is ingewikkeld, hahaa. Is het voor een verhaal? c:

    Sorcery schreef:
    (...)

    Genezende kracht is erg leuk en tegelijkertijd ook origineel. Je kan ook iets als gedachtelezen nemen, maar ik denk dat dat weer te cliché is, al is het vast wel leuk om te schrijven hoe je personage met de gave geconfronteerd wordt, wat met de genezende kracht eigenlijk niet gaat. Nah, het gaat bij genezende kracht op zich ook wel, dan zou je bv. kunnen doen dat je personage de kracht moet leren beheersen.. Idk.

    Ik dacht daar dus aan, maar niet echt gedachten lezen. Maar ik wil het in mijn verhaal -niet uitgewerkt- gaan invoeren. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Determinate schreef:
    (...)

    Heb je gelijk in. En heb je gelijk in.


    Omfg, haha. c:
    Ik vind Lancelot en Gwen ook niet bij elkaar passen namelijk..
    Ik denk dat ik nog als eerste Gwaine met haar zou shippen.
    Als je in het echt kijkt dan, dus met Eoin.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Minst leuk is vijf. Ik ben nog steeds voor 3, zonder zwart-wit.
    Haar rug komt echt mooi uit en agdhjf.


    Whut? *gaat even terug kijken*
    Oh. Die rug, whaha. Ik vind dat paarse dinges eromheen wel leuk.. Hm.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Wauw, dat is ingewikkeld, hahaa. Is het voor een verhaal? c:

    Yes, maar ze bezit niet alle krachten ter wereld. Wel, ik ga het eerst beter uit werken. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorcery schreef:
    (...)

    Whut? *gaat even terug kijken*
    Oh. Die rug, whaha. Ik vind dat paarse dinges eromheen wel leuk.. Hm.


    Ja, inderdaad!


    Danmarks Dynamite.

    MeIlark schreef:
    (...)

    Ik dacht daar dus aan, maar niet echt gedachten lezen. Maar ik wil het in mijn verhaal -niet uitgewerkt- gaan invoeren. (:


    Je wilde dat ding (heb geen zin om terug te kijken) met emotie doen, toch? Dat is wel een hartstikke leuk idee, al zou ik het grootste deel toch uitwerken. Zo heb je meteen al een extra ding voor je verhaal en hoef je er niet telkens dingen bij te verzinnen, wat soms verwarring kan veroorzaken. Natuurlijk is dit jouw keuze, al zou ik het zelf niet doen. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Je wilde dat ding (heb geen zin om terug te kijken) met emotie doen, toch? Dat is wel een hartstikke leuk idee, al zou ik het grootste deel toch uitwerken. Zo heb je meteen al een extra ding voor je verhaal en hoef je er niet telkens dingen bij te verzinnen, wat soms verwarring kan veroorzaken. Natuurlijk is dit jouw keuze, al zou ik het zelf niet doen. (:

    Inderdaad, maar ik ga het nu uitwerken, want ik heb een ideetje. Ik ga schrijven, doei<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dan wordt het nummer drie, die vind ik zelf denk ik toch het leukste, die andere bewaar ik wel voor later als ik nummer drie zat ben. Zo even de helderheid en het contrast bij die foto aanpassen I guess en dan kan 'ie er tegen aan. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    MeIlark schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ik ga het nu uitwerken, want ik heb een ideetje. Ik ga schrijven, doei<3


    Oké, veel succes, bye!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    MeIlark schreef:
    (...)
    Yes, maar ze bezit niet alle krachten ter wereld. Wel, ik ga het eerst beter uit werken. (:


    c: Anders zou ze een superpowermens zijn, haha. Dat moet ook niet :3

    Bye Aniek <3

    Whieh mijn verslag is af!


    •*• Lululu •*•