• Ik verjaar binnenkort en ik ben op zoek naar ideetjes voor een cadeau. Geld vragen is geen optie (en dat wil ik ook niet, haha). ^^ De dingen waar ik zelf aan dacht waren een pyjama of happy socks. Maar dat is eigenlijk niet iets dat ik per se wil voor mijn verjaardag. :')
    Dus, wat vragen jullie tegenwoordig als jullie verjaren? Ik word 19 trouwens.

    En nu we toch bezig zijn, wat kopen jullie voor je lief (voor Nieuwjaar)? Of wat zijn aanraders? We hebben afgesproken het niet te duur te maken, dus geen weekendje weg ofzo. :'D



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor mijn vriend koop ik denk ik vaak gewoon boeken, of ik zorg dat ze een avondje wat leuks met hem ga doen, maar dat is ook omdat hij van die dingen houdt. Ik denk dat je gewoon je cadeau moet baseren op wat voor soort persoon hij is - en vanuit wat hij het allerliefste doet werken

    Voor mezelf weet ik het nooit zo goed, meestal vraag ik gewoon geld, hoe jammer ik het ook vind, zodat ik zelf wat kan kopen als ik het nodig heb of als ik het wil. Maar anders zijn het ook vaak boeken, of duredere kledingstukken die ik nooit zelf zou kopen - of juist spelletjes, zowel games als bordspellen, vorig jaar heb ik een polaroid camera gevraag bijvoorbeeld. Ik vraag vooral om dingen die mij vrolijk maken, die ik kan gebruiken of die ik voor de rest van mijn leven kan bewaren


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit jaar had ik een horloge gevraagd voor mijn verjaardag! (Ik had ook een horloge aan m'n vriend gegeven). Verder vind ik parfum, sieraden of cd's ook altijd leuk om te krijgen.


    Treat people with kindness

    Ik zeg dat ze zelf een cadeau mogen kiezen voor me. Dat vind ik ook het leukst, dan krijg ik meestal iets wat ik leuk vind maar zelf niet perse had gekocht of aan had gedacht. Meestal vind ik zo'n dingen dan leuker.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Boeken! En meer boeken, en nog meer boeken! Dat is wat ik altijd doe. Verder zijn spelletjes, sieraden of kleren ook leuk, of je vraagt voor een uitje met vrienden of familie.

    ... Geld?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Voor mezelf: sportkledij. Je kan nooit genoeg hebben.

    Voor mijn vriend: een gezelschapsspel. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Granian schreef:
    Voor mijn vriend koop ik denk ik vaak gewoon boeken, of ik zorg dat ze een avondje wat leuks met hem ga doen, maar dat is ook omdat hij van die dingen houdt. Ik denk dat je gewoon je cadeau moet baseren op wat voor soort persoon hij is - en vanuit wat hij het allerliefste doet werken

    Voor mezelf weet ik het nooit zo goed, meestal vraag ik gewoon geld, hoe jammer ik het ook vind, zodat ik zelf wat kan kopen als ik het nodig heb of als ik het wil. Maar anders zijn het ook vaak boeken, of duredere kledingstukken die ik nooit zelf zou kopen - of juist spelletjes, zowel games als bordspellen, vorig jaar heb ik een polaroid camera gevraag bijvoorbeeld. Ik vraag vooral om dingen die mij vrolijk maken, die ik kan gebruiken of die ik voor de rest van mijn leven kan bewaren


    Een polaroid camera! Dat is het! Bedankt. :Y)

    @ iedereen, bedankt voor de ideeën. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb om een nieuw aquarelsetje gevraagd dit jaar ^^

    Misschien leuk om even rond te neuzen op wat webshops, er bestaan echt heel veel toffe dekbedovertrekken bijvoorbeeld, of kamerlampjes ofzo, of dit soort dingen: klik
    Of ben je van plan om binnenkort op kamers te gaan? (of ben je dat al?) Dan is het altijd praktisch om daar iets voor te vragen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dreadful schreef:
    ... Geld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hooverphonic schreef:
    Ik heb om een nieuw aquarelsetje gevraagd dit jaar ^^

    Misschien leuk om even rond te neuzen op wat webshops, er bestaan echt heel veel toffe dekbedovertrekken bijvoorbeeld, of kamerlampjes ofzo, of dit soort dingen: klik
    Of ben je van plan om binnenkort op kamers te gaan? (of ben je dat al?) Dan is het altijd praktisch om daar iets voor te vragen.


    Oh ik ga direct eens kijken op die site. ^^
    Vorig jaar heb ik al een speciaal dekbedovertrek gevraagd (met een zwembad op), haha. Ik zit al 1,5 jaar op kot (eigenlijk zelfs een appartement) en ik zou echt geen idee hebben wat ik daar nog kan zetten. Maar ik ga je site eens bekijken. (: Thanks!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Achelois schreef:
    (...)


    Ik vermeld dus speciaal 'geen geld' om dit soort reacties te vermijden. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou dan iets vragen van bijvoorbeeld de Body Shop ofzo. Dat is meestal wel aardig duur (maar nu is het sale muhaha) maar ze hebben er zulke lekkere douchegels/handcremes/bodybutters etc.

    Stapte er drie dagen geleden voor het eerst naar binnen en ik moet zeggen dat de geur Pink Grapefruit echt hemels is (vind ik dan). Heb er nu een grote douchgel en een handcrème van haha. Je kunt er eigenlijk vrij weinig mee maar het is wel erg lekker :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vraag mijn boek! *O*

    Hehe. Ik vraag eigenlijk alleen boeken dit jaar. Ik verzamel die van mijn collega's, dus ik ga een mooie verlanglijst maken met de boeken die ik wil en ik hoop dat vriendengroepen daar samen met elkaar wat van willen kopen. :3

    Mijn man heeft sinds kort een Lego-obsessie, dus ik wil graag een iets groter pakket kopen dan de kleine dingetjes die hij normaal gesproken op de kop tikt. Maar daar heb je vast niks aan hahaha. Misschien een dagje weg met zijn tweetjes? Genoeg leuke dingen om te doen en het is goedkoper dan een weekend weg. ^^ Ik vind dat doorgaans leuker dan iets geven (tenzij hij iets heel graag wil).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vermeld dus speciaal 'geen geld' om dit soort reacties te vermijden. :Y)

    Ik heb het topic niet gelezen toen ik het quote, vandaar die reactie. Ik vraag meestal geld voor mijn verjaardag, dan zoek je zelf uit wat je wilt, en anders uiteten met familie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geld. Of een zwembad.

    Lolno jk, ehh, meestal vraag ik ook wel wat boeken, of ik ga zo wat webshops langs om inspiratie op te doen. Of je kan ze, zoals al gezegd werd, zelf laten kiezen, maar als je het dan niet leuk vindt, is dat niet zo geweldig.
    Ik vraag meestal gewoon dingetjes die ik wel zou willen, maar nooit voor mezelf zou kopen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.