• IK HOU VAN JULLIE WHOOOOOOOOOO





    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    [arie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14



    BOE.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 19:04 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bradleys schreef:
    (...)

    Dat kan je best van een beroemde zeggen, hoor. Als je het nu zegt terwijl je kijkt naar je buurjongen, tsja, dat is net weer iets anders. Hij denkt wel erg ver vooruit, want over het algemeen is het bekend dat relaties van nu niet standhouden. Wil hij dat graag?


    Idk. Hij had het er over dat ik zijn 'droomvrouw' ben. Maar ik ben lang niet altijd even lief, leuk en aardig. Dus dat zal wel zwaar tegenvallen.


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Hij liep gewoon weg en bleh. Hij zei dat hij teleurgesteld was in me. Nouja. Alsof ik ooit enig kans maak bij Liam. Hij deed serieus alsof ik een een of andere misdaad had begaan of zo.

    Hm ja. Jongens moeten inzien dat dit uitzonderingen zijn..


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    Boe. Alfabet, yolo, swag, xylofoon.
    Boe. Alfabet, yolo, swag, xylofoon.
    Boe. Alfabet, yolo, swag, xylofoon.

    Ik weet niet zeker wat ik leuker vind. Waarschijnlijk ben ik ook te lui om telkens een lettertype aan te klikken.


    Zijn dat gewoon random woorden? Haha.
    Ik haat de eerste, omdat 'ie zo normaal is. Ik kan de tweede niet lezen. De derde vind ik wel leuk, al zie je die niet op de telefoon en is 'ie vrij klein.


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:
    (...)
    Hm ja. Jongens moeten inzien dat dit uitzonderingen zijn..


    Inderdaad. Daarbij, waarom zou ik niet kunnen kijken. O.o


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Idk. Hij had het er over dat ik zijn 'droomvrouw' ben. Maar ik ben lang niet altijd even lief, leuk en aardig. Dus dat zal wel zwaar tegenvallen.


    Hij vindt je geweldig en dat snap ik wel c:
    Wil hij vaak onder je shirtje? Ik zou dat namelijk nog niet toelaten, maar ik denk dat je dat ook niet hebt gedaan?

    Ivey schreef:
    (...)

    Inderdaad. Daarbij, waarom zou ik niet kunnen kijken. O.o



    Jaa, echt eh. Alsof hun dat nooit doen bij meisjes.


    Danmarks Dynamite.

    Ivey schreef:
    (...)

    Zijn dat gewoon random woorden? Haha.
    Ik haat de eerste, omdat 'ie zo normaal is. Ik kan de tweede niet lezen. De derde vind ik wel leuk, al zie je die niet op de telefoon en is 'ie vrij klein.


    Hahaha, ja, überrandom xd
    Hmm, nu weet ik het nog niet xd Al neigt mijn voorkeur wel naar de tweede, alleen vind ik dat zo dom, omdat jij dat ook gebruikt xd

    Bradleys schreef:
    (...)

    Hij vindt je geweldig en dat snap ik wel c:
    Wil hij vaak onder je shirtje? Ik zou dat namelijk nog niet toelaten, maar ik denk dat je dat ook niet hebt gedaan?


    Ja. Constant.
    Naja. Ik vond het eerst wel een soort van een beetje spannend, maar -maar een beetje. Al ging hij toen meteen aan mijn beha-slotje prutsen. Sorry hoor, dat gaat waaaaaay te snel.


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:
    (...)


    Jaa, echt eh. Alsof hun dat nooit doen bij meisjes.


    Inderdaad.


    Reality's overrated.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, überrandom xd
    Hmm, nu weet ik het nog niet xd Al neigt mijn voorkeur wel naar de tweede, alleen vind ik dat zo dom, omdat jij dat ook gebruikt xd


    Haha.
    Tsja. Naja. Je kan ook een ander kleurtje doen, of iets anders.


    Reality's overrated.

    Liam's vader is in al die jaren, (zo'n tien jaar denk ik) nauwelijks veranderd.


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    Liam's vader is in al die jaren, (zo'n tien jaar denk ik) nauwelijks veranderd.


    Hm, dat gaat Crystal even bekijken hoor. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Dat was mijn 7171e post. Ghehe.


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Ja. Constant.
    Naja. Ik vond het eerst wel een soort van een beetje spannend, maar -maar een beetje. Al ging hij toen meteen aan mijn beha-slotje prutsen. Sorry hoor, dat gaat waaaaaay te snel.


    Hmm. Dat gaat echt veel te snel. Je bent nog maar 15 en sowieso is het je eigen keuze, maar het is goed dat je het afkeurt. Hij moet ook wel doorhebben dat je niet wil, anders zou je hem niet steeds afwijzen als hij zoiets doet.

    Ivey schreef:
    Liam's vader is in al die jaren, (zo'n tien jaar denk ik) nauwelijks veranderd.


    Klopt. En Liam begint steeds meer op zijn vader te lijken :3