• Als krantenbezorger kom ik elke dag terecht in een helse herrie. Het komt uit een klein kastje met daarop een speaker en sensor. Dat apparaat gaat mekkeren zodra ik er voorbij loop. Het geluid bonst in mijn gehoor en het lijkt er op dat ik dan mijn gehoor beschadigd wordt zo'n gevoel geeft het. Alsof je even stil staat zodra het geluid er doorheen wordt gejast. Zijn er mensen die dit apparaatje herkennen en dit apparaat ook weleens hebben horen gillen!?

    Het ziet er zo uit:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat is dit. (cat) Je bent 3 minuten lid en dan ga je zo'n topic aanmaken.
    Misschien ben ik wel gewoon te achterdochtig.


    Your make-up is terrible

    Wat dit is? Dat vraag ik mij dus ook af Assassin! Ik heb mij geregistreerd en vervolgens een vraag gesteld. Is dat zo raar? Wat betreft achterdochtigheid dat is niet goed voor de mens. Het moet wel objectief blijven en denk aan je reverentie kader of die nog wel up to date is!

    Misschien krijg je wat meer reacties als je het in een ander subforum zet. En nee, ik ken het niet.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ken het apparaatje wel ja. Het is om jeugd uit de buurt te houden. Alleen mensen tot een bepaalde leeftijd kunnen dit horen en gaan er dan vandoor. Zo gaan jongeren niet hangen op plekken waar dit niet mag en blijft de plek er vrij van.

    Zit het aan een huis of kom je ergens langs, een school of buurthuis of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de URL van je plaatje staat dat dit een 'Solar Tuinwachter' is. Op internet staat het volgende: Dit apparaat brengt geluidsgolven voort die ervoor zorgen dat niet alleen honden en katten, maar ook hazen en konijnen, muizen en ratten, egels en mollen er snel vandoor gaan. Het zou ook, zoals hierboven wordt gezegd, zo'n soort apparaatje kunnen zijn dat speciaal bestemd is voor jongeren.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Zoiets, beste mensen, heet een mosquito. Ze hangen hier waar ik woon overal, zelfs bij huizen. Inmiddels is iedereen eraan gewend, en hoewel je het nog heel zacht hoort, helpt het op ten duur niet tegen hangjongeren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Zoiets, beste mensen, heet een mosquito. Ze hangen hier waar ik woon overal, zelfs bij huizen. Inmiddels is iedereen eraan gewend, en hoewel je het nog heel zacht hoort, helpt het op ten duur niet tegen hangjongeren.


    Nou, die dingen zijn echt niet zo zacht hoor. Ze doen freaking pijn aan je oren en hier wordt hrt tegen hangjongeren gebruikt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het geluid geeft een ENORME druk op mijn oren. Het geluid van dit onmenselijk apparaat geeft 140dB aan geluid! Dus zo zacht is dat helemaal niet. Maar wanneer je ouder wordt lijkt het wel steeds zachter te worden. Dat heet presbyacusis. Hier heb ik verpakking van zo'n toestel gezien daar staat in het Engels op a high pitched sound undetectable by the human ear. Onzin want de frequentie is 16 kilohertz (toonhoogte). En volgens Wikipedia en Kijk Magazine kan een mens horen tot maximaal 20 kilohertz.

    Het geluid kan daarnaast ook schadelijk zijn vooral voor kinderen en baby's.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 11:41 ]

    Doe oortjes in en zet je muziek hard :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga het bij de baas aanklagen? Vanwege de slechte werkomstandigheden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die bazen doen tegenwoordig niets meer. En je bent soort zelfstandige als je bij de kranten werkt. We moeten zelfs in onweer kranen bezorgen, bikkelhard.

    Hier nog nieuws artikel maar kennelijk heeft dat geen enkele zin.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:55 ]

    H00K schreef:
    (...)

    Nou, die dingen zijn echt niet zo zacht hoor. Ze doen freaking pijn aan je oren en hier wordt hrt tegen hangjongeren gebruikt.


    Goed lezen wat ik schreef. Ik zei dat ik eraan gewend ben en het daardoor nog maar zacht hoor. En zoals ik óók al zei, hier is het voor tegen de hangjongeren.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 0:03 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    jan10 schreef:
    Die bazen doen tegenwoordig niets meer. En je bent soort zelfstandige als je bij de kranten werkt. We moeten zelfs in onweer kranen bezorgen, bikkelhard.

    Hier nog nieuws artikel maar kennelijk heeft dat geen enkele zin.


    Nee, wat moeten wij hier nou mee? Hier klagen veranderd er ook niks aan.


    Your make-up is terrible

    Hebben ze hier niet, dus ik heb er geen last van.


    Take me to wonderland

    Nee, dat hoeft ook niet. Je weet niet waar ze zijn opgesteld te pas en on te pas. Het heeft bijna dezelfde werking als een Mosquito van de Rhinegroup.