• Hee hallo mede rpg-ers.

    Ik heb laatst de boeken divergent gelezen en iets wat me heel erg is bij gebleven is de dauntless factie en Four. Ze intereseerde me heel erg, en ik vond het erg leuk om die bepaalde stukjes te lezen.

    Nou zat ik dus te denken en te twijfelen om er een rpg over te maken en dan met namelijk over de mensen uit Dauntless, nou zit ik nog te twijfelen om het voor/tijdens de inwijding te laten plaats vinden, of na dat ze hun score te horen krijgen en een baan binnen de factie moeten vinden.

    En ik wilde dus weten wat jullie vinden en wat jullie het leukst zouden vinden voor een rpg... soo let me know :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Took schreef:
    (...)

    Heb je het boek gelezen?

    Volgens mij niet? Komt me wel ergens bekend voor, maar weet dus niet waar het over gaat. En ik zit nu op mn mobiel, dus zoeken gaat kut :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Volgens mij niet? Komt me wel ergens bekend voor, maar weet dus niet waar het over gaat. En ik zit nu op mn mobiel, dus zoeken gaat kut :').


    Het boek gaat over de toekomst. Chicago is opgedeeld in 5 verschillende facties. Zelfverloochening, Onverschrokkenheid, Oprechtheid, Vriendschap en Eruditie. Ik weet de Engelse namen niet.
    Elk jaar moeten de 16-jarige kiezen in welke factie zij willen behoren. Als zij een andere factie kiezen dan waar ze zijn opgegroeid, worden ze gescheiden van hun familie.
    Maar voordat iedereen officieel in de factie mag behoren moeten zij de inwijding halen, waarvoor zij allemaal opdrachten moeten doen.
    Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Het boek gaat over de toekomst. Chicago is opgedeeld in 5 verschillende facties. Zelfverloochening, Onverschrokkenheid, Oprechtheid, Vriendschap en Eruditie. Ik weet de Engelse namen niet.
    Elk jaar moeten de 16-jarige kiezen in welke factie zij willen behoren. Als zij een andere factie kiezen dan waar ze zijn opgegroeid, worden ze gescheiden van hun familie.
    Maar voordat iedereen officieel in de factie mag behoren moeten zij de inwijding halen, waarvoor zij allemaal opdrachten moeten doen.
    Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd. :]

    Oh, epic. Dat is zeker een nice idee. Maar wat voor opdrachten zijn dat dan? Echt levensbedreigend ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh, epic. Dat is zeker een nice idee. Maar wat voor opdrachten zijn dat dan? Echt levensbedreigend ofzo?


    Hangt er vanaf voor welke factie je kiest. In Onverschrokkenheid heeft het te maken met je angsten overwinnen. Het is zeker de wreedste factie. Je moet er ook leren vechten, en ze laten maar een bepaald aantal mensen door. De rest word factieloos.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf voor welke factie je kiest. In Onverschrokkenheid heeft het te maken met je angsten overwinnen. Het is zeker de wreedste factie. Je moet er ook leren vechten, en ze laten maar een bepaald aantal mensen door. De rest word factieloos.

    Well, count me in, I say hehe. Het is zeker een epic idee. Nu heb ik zin om die boeken te lezen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Well, count me in, I say hehe. Het is zeker een epic idee. Nu heb ik zin om die boeken te lezen :').


    Doen! Ik raad ze zeker aan. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dauntless is een schip. Verder ken ik het niet..
    Pirates <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Took schreef:
    (...)

    Doen! Ik raad ze zeker aan. :Y)

    Hehe oke. Dan leen ik ze wel van de bieb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.