• Oké, ik weet niet zo goed hoe ik dit precies moet uitleggen, maar laat ik maar gewoon een poging wagen. Het is niet dat ik echt hulp nodig heb of zo, ik weet gewoon even niet wat ik ermee moet (':

    Oké, ik zit nu net in de tweede van de Middelbare, bij mij werken we met leerhuizen. Dat houdt in dat er ook derdeklassers en eersteklassers bij mijn klas in dezelfde ruimte kunnen zitten.
    De laatste tijd had ik het gevoel dat een jongen van de derde (ik weet zijn naam niet eens, haha) de hele tijd naar me keek, ik besteedde er niet echt aandacht aan, omdat het me niet echt uitmaakte.
    Later begon hij me ook te begroeten en glimlachte soms, nu ben ik best wel verlegen op school dus echt een gesprek werd het niet. Maar vandaag zat ik in de pauze in de garderobe (waar je helemaal niet mag pauze houden trouwens, maar goed, de halve klas doet dat wel dus ach) toen hij langs liep, met vrienden, en begroette hij me weer. Hij was zelf bijna weg, toen een van zijn vriendinnen tegen me zei dat hij me knap vond.
    Het klonk heel erg als een grapje, dus ik dacht dat het ook was, maar toen zei ze dat hij dat wel vaker tegen hun zei. Daarna hoorde ik nog dat ze het over mij hadden, niet heel veel van opgevangen, behalve dat ik verlegen was (waar ze echt groot gelijk in hadden, haha)

    Ik ben nu nogal verward en weet niet zo goed wat ik nu moet doen, haha.


    obsessive rage

    Het komt vast wel!!!! Als je gewoon terug glimlacht ofzo en terug begroet, show yo interest dan komt het sws wel goed!!! Go get em girl


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Vind je hem ook knap? Dan kan je misschien iets meer doen dan enkel glimlachen en terug groeten. Zoals welk vak hij het leukste vind.


    Physics is awesome

    Wat een compliment! ^^ Ikzelf zou volgens mij helemaal dichtklappen XD
    Ik ben eigenlijk heel slecht in raad geven so idk... Terug glimlachen? Denkt hij misschien dat je openstaat voor een gesprek.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?