• Hey guys!
    Zoals sommige van jullie wel weten dans ik al jaren op professioneel niveau, hierdoor heb ik ijzeren kuiten, fijn aan de ene kant, maar aan de andere kant lijken ze enorm dik.
    Hebben jullie misschien tips, ideeën of oefeningen voor mij die ik kan doen zodat ze niet meer zo dik lijken, of zelfs af te slanken?
    Ik vind het echt verschrikkelijk om in de zomer in korte broek te lopen en ik pas serieus geen leuke laarzen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat je ze niet kan afslanken, of je moet drie maanden je benen niet gebruiken. Als spieren bestaan en je gebruikt ze goed, dan blijven ze in die vorm. Ik denk dat je ze alleen kan afkleden, maar ik heb vrij weinig verstand van kleding en wat je afkleedt en dergelijken, dus daarmee kan ik je niet helpen.
    Maar zijn ze dan ook in ongelijkheid met je bovenbenen? Of zijn die ook behoorlijk gespierd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Ik denk dat je ze niet kan afslanken, of je moet drie maanden je benen niet gebruiken. Als spieren bestaan en je gebruikt ze goed, dan blijven ze in die vorm. Ik denk dat je ze alleen kan afkleden, maar ik heb vrij weinig verstand van kleding en wat je afkleedt en dergelijken, dus daarmee kan ik je niet helpen.
    Maar zijn ze dan ook in ongelijkheid met je bovenbenen? Of zijn die ook behoorlijk gespierd?


    In principe zijn ze wel in verhouding alleen zijn mijn bovenbenen wel meer vet, haha. Ik ga gewoon proberen of het niet alsnog teveel vet is of vochtophoping, ik krijg begin volgende weekk toch mijn persoonlijk aangepast fitness-schema! Ik ga het sowieso ook aan hen vragen, maar misschien weten jullie ook wat. Niet geschoten altijd mis, right?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mensen zien toch het verschil tussen flubber kuiten en gespierde kuiten, dus dan is het toch helemaal niet raar dat je dat hebt. Alleen kun je dat probleem met die laarzen niet zo goed oplossen


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    Mensen zien toch het verschil tussen flubber kuiten en gespierde kuiten, dus dan is het toch helemaal niet raar dat je dat hebt. Alleen kun je dat probleem met die laarzen niet zo goed oplossen


    Nee klopt dat is wel zo, maar ja, ik heb wel dunne enkels, dus het staat wel een beetje vreemd. Maar het ergste vind ik de laarzen, het is koud om in de winter op gympen te lopen D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien proberen om je spieren uit te rekken, zodat ze lang en smal worden in plaats van kort en stevig? Ik heb geen idee, zoiets zei iemand ooit.


    Your make-up is terrible

    Zolang je op dat niveau traint, zullen ze stevig blijven.
    Maak je geen zorgen, dansersbenen zien er goed uit, ondanks je kuiten ; )


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valentino schreef:
    (...)

    Nee klopt dat is wel zo, maar ja, ik heb wel dunne enkels, dus het staat wel een beetje vreemd. Maar het ergste vind ik de laarzen, het is koud om in de winter op gympen te lopen D:


    Korte laarsjes, moet ik ook doen, zelfde probleem: paardrijden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn kuiten lijken ook 'dik', omdat ik veel sport. Het is een en al spier. Gelukkig zit ik er niet meer zo mee, maar als jij je kuiten graag slanker wil laten lijken, is het enige wat je kan doen minder dansen. Dan neemt je spiermassa af als het goed is en lijken je kuiten dus slanker. Donkere broeken laten je benen ook vaak slanker lijken en om het probleem van de schoenen op te lossen, kun je misschien gewoon korte laarsjes kopen.
    Al met al wil ik je nog even op het hart drukken dat je je niet te veel zorgen moet maken over je atletische benen. Er is niets mis met een fit lichaam. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wees blij dat je lichaam zo geschikt is om professioneel te dansen^^ ik was laatst naar een voorstelling van Connie Jansen en al de ledematen van dansers moeten zo gespierd zijn, anders raak je ook een deel van je lenigheid kwijt.
    En ohja koop gwn korte laarsjes. Dat moest m'n zusje ook omdat haar benen te dun zijn voor laarzen (dat kan dus ook)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 9:40 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb ook dikke kuiten en die zijn ook een en al spier. Vervelend, maar ik weet dat het spier is, dus zo erg is het niet. Het enige wat ik je aan kan raden is dus korte laarsjes, of die spieren minder belasten, waardoor de spiermassa afneemt. Anders zou ik het ook niet weten... Sorreh D:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Zolang je blijft dansen kun je er niks aan veranderen.
    Behalve de laarzen denk ik dat het niemand opvalt dat jij eventueel dikke kuiten zou hebben, en gespierde benen zijn sowieso mooier dan te dunne benen of flubberbenen. Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vind je dat echt zo lelijk ja? Ik loop zelf hard en doe veel aan cardio in de sportschool, dus ik heb ook van die sportkuiten. Vind het juist erg mooi, omdat ze er gestroomlijnd en strak uitzien. I'd embrace them! (cat)


    ars moriendi

    uh nee dat gaat volgens mij niet lukken bij mij , mijn vriendin en moeder, ik en een vriendin van mij hebben jaren geleden zwemmen gedaan op wedstrijd niveau. we doen alle twee geen zwemmen training meer, we hebben blijde nog steeds flinke kuitspieren (ik doe aan schaatsen en tennis maar goed) mijn vriendin niet maar zij komt niet meer van de kuitspieren af. net als mijn moeder , zij heeft ballet gedaan op top niveau en die sport niet meer vanwege een blessuren. zij komt ook niet van de kuitspieren af. misschien anderen wel. maar wij ieder geval houden wij dus de kuitspieren.

    boven dien ze zien men heel duidelijk dat het kuitspieren zijn en geen vet.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 0:01 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.