• Hallo iedereen, een tijdje geleden heb ik de film Enemy Of The State gezien. Hierdoor kreeg ik ineens een geweldig idee voor een rpg.

    Het is het jaar 20...[vul maar iets in]. De FBI en NSA hebben alle macht over [naam land]. Zij leggen zomaar complete regeringen om die het niet met hen eens zijn. Nu hebben een groepje volwassenen het voor elkaar gekregen om een omlegging te filmen en ze hebben het op tape. De NSA komt hier echter achter en werkt samen met de FBI samen om ook deze groep volwassenen om te leggen en de tape te vernietigen. Nu wordt het een kat en muis spel voor de FBI&NSA tegen de groep volwassenen. Zullen de volwassenen het volhouden en de tape kunnen delen op het internet zodat mensen de NSA te slim af te zijn, of zal de NSA winnen en voor altijd de macht houden?


    Zeg maar wat jullie ervan vinden en als jullie nog ideeën/toevoegingen hebben mag het gezegd worden.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me super!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zijn er nog mensen die ideeën hebben hoe ik dit nog verder op kan leuken?

    @Promisess, leuk dat je mee wilt doen (:


    26 - 02 - '16

    kan je me een berichtje sturen als je hiermee verder gaat en het dus tot een RPG word uitgebreid? wil namelijk heel graag meedoen :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Seems awesome, count me in (:
    Ik heb wel ideeën, maar die zijn best wel zwak :/


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Wat leuk dat jullie ook mee willen doen! Ik zal jullie allemaal waarschuwen (:

    @buckybarnes, vertel je idee maar. Iets is beter dan niets, toch?


    26 - 02 - '16

    Leuk idee voor een Story ofzo, maar in een rpg lijkt het me niet zo leuk..
    Ik zou niet mee doen in deze rpg :]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Leuk idee voor een Story ofzo, maar in een rpg lijkt het me niet zo leuk..
    Ik zou niet mee doen in deze rpg :]


    Oke, dat kan ook ^^


    26 - 02 - '16

    Hmm, okay.
    Ik dacht misschien dat één van die volwassenen vroeger zelf bij de NSA heeft gewerkt, maar om één of andere reden is gestopt en zich bij dit groepje heeft aangesloten.
    Like I said, heel zwak, maar goed (:


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Dat is helemaal geen slecht idee (en dat komt in de film ook voor)


    26 - 02 - '16

    Oh echt? Ik heb nog nooit de film gezien!:Y)


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Ga 'm kijken, hij is erg leuk.
    Maar ja, we gaan nu te erg off-topic.

    Even weer on-topic: Weten jullie een goede naam voor het land waarin het zich af zou moeten spelen, maar een echt bestaand land zijn en eventueel ook een jaartal?


    26 - 02 - '16

    Moet het een bestaand land zijn? Misschien ergens in het Midden-Oosten, aangezien veel regimes daar nu vallen. Of anders Amerika, is ook goed.
    Het jaartal misschien over een jaar of 10, 20? 2034 of zo..


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Nee, sorry, het lijkt me niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt best leuk. Ik kan wel een idee bedenken, maar mijn ideeën zijn zeer slecht...


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Geen probleem, ik denk dat we hier wel aardig mee uit de voeten kunnen. Ik zal dit topic nog even zo laten zodat er nog meer mensen kunnen melden die mee willen doen. (:


    26 - 02 - '16