• One direction 'The biggest boyband on the planet'.

    Ze hebben Miljoenen fans over de hele wereld.
    Ze doen honderden concerten.
    Kortom ze zijn super populair en hebben alles wat ze willen.
    Maar wat als ze plots wakker worden en zien dat het opnieuw 2009 is.
    Niemand kent de boyband One Direction.
    Zullen ze in 2010 terug naar The Xfactor gaan? Of willen ze liever hun 'oude leven' behouden?
    Zullen ze elkaar vinden en terug vrienden zijn?



    Rules
    -Schrijf zo veel je wilt of kort en krachtig, (want soms heb je gewoon niet veel inspiratie om te schrijven en mag een kleine zin tussendoor ook wel)
    - Naam van je personage boven aan je stukje
    - Personage van andere bespelen mag niet (tenzij het mag van de tegenspeler)
    - Houd het realistisch (Geen Mary/Gary sue's)
    - 16+ mag (maar geef het aan en houd het netjes)
    - OOC aanduiden met (){}[]
    - en belangrijkste regel, heb plezier!

    rollen:

    One direction:
    - Niall Horan
    - Liam Payne - Kendizzzzle
    - Louis Tomlinson
    - Zayn Malik - NiamLoveYu
    - Harry Styles - Tenacious

    Other:



    - Liam's toekomstige vriendin -Gwenaelle "Gwen" Amarys De La Rie- Ivey
    - zus Louis - Emily Laura Tomlinson- NiamLoveYu
    - Harry's toekomstige vriendin - Brooklyn Brook Harvard - JustLoveGood
    - zus van zayn - Grace Surina Malik- Bonjourx
    - beste vriendin van Harry - Noah Macy Smith - Bonjourx
    -


    Rollentopic is nog altijd open

    begin:
    De jongens worden wakker en ondervinden dat ze terug in de tijd zijn.
    De meisjes hebben gewoon hetzelfde leven zoals altijd.
    Alleen 1D weet dat ze terug in de tijd zijn.


    Rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158501&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:11 ]


    Do what you love, love what you do

    Gwenaelle "Gwen" Amarys De La Rie.

    "Je kent me toch wel?"
    Misschien ben ik een beetje een driftkop ja. Maar dit zou iedereen toch boos maken? Mij maakt her in ieder geval zwaar geïrriteerd, al kan je het bijna geen irritatie meer noemen. Het gaat richting het hogere level. "Verdomme, ben je gek in je kop of zo? Rot op, ga je eigen leven verpesten." Het is niet zo dat ik mensen normaal aardiger begoet, tegenspreek. Zo schrik ik mensen af, hou ze weg uit mijn wereld. Misschien voel ik me soms wel een beetje eenzaam, ja. Maar ik hoef geen medelijden. Ik wil niet dat mensen me zielig aankijken. En die rare blikken vind ik ook niet helemaal geweldig. Toch klopt er iets niet aan deze persoon. Nou kan ik niet zien, maar andere dingen kan ik een stuk bete dan anderen. En zijn stem klinkt echt verward. Misschien is het echt een gek. Maar hij klinkt oprecht, verward en gestrest, maar oprecht. "Wie ben jij?" vraag ik dan, nog steeds nors, maar als iets vriendelijker, ik vind het in ieder geval erg aardig voor mijn doen.


    Reality's overrated.

    Grace Malik

    Ik at mijn broodje op en stond op van mijn stoel om het bordje in de vaatwasser te doen. 'Zijn we niet 2014?'Vroeg Zayn. '20-Wat?! 2014?! Zayn het is 2009, over 5 jaar wordt het pas 2014. Heb jij je kop gestoten ofzo?! Allemachtig.'Antwoordde ik. Hij keek vanaf zijn telefoon naar mij en weer terug. Met een zucht pakte ik mijn mobiel en liet de datum aan hem zien.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne.

    Volgens mij was ze nog al kwaad op me. "Verdomme, ben je gek in je kop of zo? Rot op, ga je eigen leven verpesten." zei ze. Nou, bedankt. Ben ik terug in de tijd of zo. Het word steeds vreemder en vreemder, ze herkent me niet eens. "Wie ben jij?" vroeg ze daarna iets vriendelijker. 'Ik ben Liam, Liam Payne. Je buurjongen, beste vriend, en vriendje. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik word er zo langzamerhand echt gek van.' ratelde ik aan een stuk door. Waarschijnlijk klonk ik alsof ik hard op mijn hoofd gevallen ben, maar ik spreek toch echt de waarheid. Hopelijk begrijpt ze het, en stuurt ze me niet weer weg, of snauwt ze me weer af.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 20:19 ]


    How far is far

    [Again, Liam en Gwen hebben in de toekomst een relatie.]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    '20-Wat?! 2014?! Zayn het is 2009, over 5 jaar wordt het pas 2014. Heb jij je kop gestoten ofzo?! Allemachtig',Antwoordde ze weer en toonde de datum. Wat gebeurde er allemaal. 'Wat? Ben ik gek aan het worden ofzo!? Dit kan toch niet!", zei ik gefrustreerd tegen haar. Gisteren was ik nog ergens in Amerika ofzo en nu lig ik plots in een bed die ik al laaaaang niet meer heb gezien. Ik begrijp er gewoon niet van. Ik zucht en ga neer gaan zitten.


    Do what you love, love what you do

    Junipher schreef:
    [Again, Liam en Gwen hebben in de toekomst een relatie.]

    [Uhm, ja, oops, vergeten again :$ ik ben echt een zeef, vooral vandaag xd ik zal het even aanpassen]


    How far is far

    Grace Malik.

    Het leek alsof Zayn gefrustreerd werd. 'Wat? Ben ik gek aan het worden ofzo!? Dit kan toch niet!'Zei hij tegen mij, maar voor mijn gevoel was het schreeuwen.
    Hij zuchtte en ging zitten.
    'Zayn, waar hoor jij op dit moment dan te zijn? Vertel me wat en waar jij bent en wat jij moet doen op dit moment als het 2014 was.'Vroeg ik hem. Ik geloof Zayn, hij liegt volgens mij nooit tegen mij. 'En je was al gek.'Grinnik ik erachter aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Aangepast. I'm sorry dat ik het iedere keer een beetje vergeet, ik vergeet alles xd]


    How far is far

    Zayn Malik

    'Zayn, waar hoor jij op dit moment dan te zijn? Vertel me wat en waar jij bent en wat jij moet doen op dit moment als het 2014 was.', zei ze. Het verwonderde me dat Grace zo rustig bleef want ik klink echt wel gek. 'Ik zou elke dag in een ander land moeten zijn met Louis, Niall, Harry en Liam. En ik zou jullie verschrikkelijk moeten missen omdat ik amper thuis ben. Maar ik ben hier', zei ik en mijn stem brak ik was minder zeker van dit alles misschien was dit alles gewoon toch een droom.


    Do what you love, love what you do

    Grace Malik.

    Ik keek mijn broer afwachtend aan. 'Ik zou elke dag in een ander land moeten zijn met Louis, Niall, Harry en Liam. En ik zou jullie verschrikkelijk moeten missen omdat ik amper thuis ben. Maar ik ben hier'Zei hij en iets in zijn stem brak. Kort knikte ik. En ik beet op mijn lip. 'Ehmm...Wie zijn Niall? Louis? Henri? En Leo?'Vroeg ik hem twijfelend. Waarschijnlijk had ik alle namen fout. Maar whatever.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 20:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik

    Ik zucht weer. Ik ga gewoon naar de jongens dat was misschien een goed idee weet ik veel. Ik weet dan tenminste dat ze echt bestaan of niet. 'Ehmm...Wie zijn Niall? Louis? Henri? En Leo?', vroeg ze weer maar wel op een andere toon ze twijfelde een beetje. 'Harry en Liam, ze zitten ook in One Direction net als ik.', zei ik stil omdat ik bang was dat ze me nu heel stom zou vinden want dit slaat op niets waarschijnlijk.


    Do what you love, love what you do

    Grace Malik.

    Algauw had ik mijn thee ook op en zette ik het kopje ook snel in de vaatwasser. En ik keek Zayn weer aan. What the fuck is dit wel niet?! Harry en Liam, ze zitten ook in One Direction net als ik.'Zei hij en hij was stil. Ik maaktte een O vorm met mijn mond. 'Zayn ik ga je nu niet stom vinden oké. Ik geloof je. Maar we moeten erachter komen wat dit is. En beter nog. Hoe dit is gekomen. Waarom de tijd dan terug zou gegaan zijn. En we moeten in contact komen met die Niall, Louis, Liam en Harry. Dan kunnen jullie alles met elkaar onderzoeken.'Zei ik. 'En tot nu toe wil ik je wel helpen.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik
    'Zayn ik ga je nu niet stom vinden oké. Ik geloof je. Maar we moeten erachter komen wat dit is. En beter nog. Hoe dit is gekomen. Waarom de tijd dan terug zou gegaan zijn. En we moeten in contact komen met die Niall, Louis, Liam en Harry. Dan kunnen jullie alles met elkaar onderzoeken. 'En tot nu toe wil ik je wel helpen.', zei ze. Meende ze dit echt? Really? Dankjewel sissy!', zei ik vrolijk en omhelsde haar.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 20:58 ]


    Do what you love, love what you do

    Gwen.

    Wat hij zegt is gestoord, zijn naam, oké, dat zou kunnen. Buurjongen, duidelijk. Beste vriend, daar gaat het mis, dat kan niet kloppen. Vriendje, die jongen hesft een wel heel harde klap op zijn kop gehad.
    Een schamper lachje schalt door de tuin, uit mijn keel. Ik haal een hand door mijn haar. Hoop dat ik toch echt de goede kant op kijk. En neem dan een beslissing. "Oh ja? Jij mijn beste vriend. Mijn vriendje , sure, ik geloof je meteen. Maar goed, als jij je bewijst zal ik naar je luisteren.Zo niet, dan laat ik je zien wat ik met leugenaars doe."
    Eén wenkbrauw en één mondhoek trek ik speels op. Geamuseerd, maar dreigend. Wat debkt deze jongen wel?


    Reality's overrated.

    Liam Payne.

    Een schamper lachje ging door de tuin. Tuurlijk, ze gelooft me niet. Ik geef haar geen ongelijk, ik zou ook in de war zijn als er iemand die ik nog niet ken mijn achtertuin in kwam stormen. "Oh ja? Jij mijn beste vriend. Mijn vriendje , sure, ik geloof je meteen. Maar goed, als jij je bewijst zal ik naar je luisteren.Zo niet, dan laat ik je zien wat ik met leugenaars doe." zei ze. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. Ik lieg niet. 'Ik lieg niet, en hoe moet ik het dan bewijzen?' vroeg ik. Misschien kon ik bewijzen dat ik haar al heel lang ken en dat we, wat hier de toekomst is, een relatie hebben. Dat zou me een heel lang, en stom verhaal besparen.


    How far is far