• -Waarschuwing: zeiktopic-

    Volgens mij kan ik echt niemand uit mijn "vriendengroep" meer vertrouwen. Ik voel mij er al een tijdje niet echt meer op mijn gemak en ga nu maar gewoon steeds meer met mensen uit lagere jaren om die ik ken van de school musical, maar nu blijkt één meisje die ik nog wel vertrouwde ook achter mijn rug om niet bepaald aardige dingen over mij te zeggen. Laten we haar even A noemen.
    Eerst moeten jullie weten dat ik bevriend ben met iemand die zij al wat langer kent van het koor, laten we hem B noemen. Alleen vrienden, niks meer en niks minder. Ik ken hem ook van de school musical en hij valt dus ook buiten mijn vriendengroep. Voor het verhaal is nog een persoon belangrijk, ook iemand uit het koor van A en B en tevens de neef van A. Laten we hem C noemen. Ik ken C van de verjaardag van A en ken hem dus niet heel goed.

    Ik ga dus al een tijdje goed om met B, gewoon als vrienden. Nou had C op een feestje gezegd dat B niet goed met meiden om kan gaan. B had vervolgens gezegd dat ik anders nog na de laatste musical avond had gevraagd of hij veilig thuis was gekomen. Ik check dat altijd bij iedereen en dat weet hij ook dondersgoed. Het was dan ook meer als grapje bedoeld en C had dit ook zo begrepen. A dacht echter meteen meer en heeft toen gezegd dat B nog beter een relatie kon nemen met één of ander mens uit zijn klas dat hij haat. Ik zou veel te hebberig zijn in een relatie en dergelijke. Ik was volgens haar een vreselijk vriendinnetje.
    En bedankt. B heeft mij dit verteld en helaas kan ik hierdoor dus niet A ermee confronteren, maar nu weet ik iig wel dat ik haar niet meer kan vertrouwen. Het komt alleen super hard aan. Vooral omdat ik haar, toen ik het uit wilde maken met de enige jongen waar ik ooit een relatie mee heb gehad, ik haar alles verteld heb en haar om advies heb gevraagd. Ik ga het nu maar even checken bij iemand, want ik wil helemaal niet vreselijk en hebberig zijn. Ik had het dan ook fijner gevonden als ze het gewoon recht in mijn gezicht had gezegd en mij had verteld wat ik dan volgens haar kon verbeteren.

    Ik moest het even ergens kwijt, want ik kan dus tegen niemand van mijn nog overgebleven vrienden zeggen dat ze dit gedaan heeft, gezien die het ook weer door kunnen vertellen en ik B niet in de problemen wil brengen. Hier zit gelukkig niemand van mijn zogenaamde vriendengroep. Bedankt voor het lezen.

    Dus om het topic nuttig te houden, nog meer mensen met achterbakse vriendinnen die zich hierdoor *** voelen?

    Edit: Nou, ik heb even navraag gedaan en ik blijk helemaal niet hebberig en vreselijk te zijn geweest volgens een heleboel mensen (inside info van nu dus de enige vriend die ik echt vertrouw op B na), dus het slaat ook nog eens nergens op. Gelukkig, want ik was al bijna onzeker geworden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Holy shit, wat een klotewijf -.-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bah, dat geroddel ook altijd. Daarom trek ik ook zo graag met jongens op, die doen dat vele malen minder.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mensen vertelden mij ook altijd hoe erg anderen waren, maar dan wel poeslief doen tegen elkaar en doen alsof ze elkaars beste vrienden zijn en niks ervan zeggen tegen elkaar. Wel ja, ze komen er nog wel eens achter, denk ik. Ik bemoei me er in ieder geval niet meer mee.
    Succes met je situatie in ieder geval, het lijkt me erg lastig.


    Your make-up is terrible

    Mensen zijn nu eenmaal misbaksels. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat A gewoon stikjaloers is op jouw vriendschap met B. Maar jezus, wat klote.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tolstoy schreef:
    Holy shit, wat een klotewijf -.-


    Dit.
    Wel klote dat je haar er niet mee kan confronteren, maar dat begrijp ik wel. Succes ermee in ieder geval.

    Ik heb ook dezelfde situatie gehad als jou en ging mijn beste vriendin, dat was al een tijd terug, ook eens achter mijn rug om dingen over mij zeggen. Daar ben ik achtergekomen door mijn andere beste vriendinnen. Toen ik haar vroeg of het waar was, loog ze glashard en zei nee. Toen voelde ik me ook echt klote.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bah, vet vervelend. Die A is helemaal geen vriendin! Als ik jou was zou ik haar gewoon links laten liggen. Zijn er geen andere mensen van de musicalgroep om mee om te gaan? Of van het synchroonzwemmen? Of doe je dat niet meer?

    Maar wel erg gemeen van A! Mjah echt iets doen kun je geloof ik niet nee, inderdaad. Probeer het te laten gaan. B doet namelijk gewoon normaal tegen je ondanks haar actie, niet waar? Ze is je tijd niet waard. ;) Hoewel het natuurlijk wel kut is omdat je dacht haar te kunnen vertrouwen..

    *hugs you*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gadver wat laag van A zeg. Probeer je er niet te veel van aan te trekken en ik hoop voor je dat je jezelf snel beter voelt in je vriendengroep of nieuwe leuke vrienden ontmoet.
    Ik heb het zelf wel vaker meegemaakt, bijzonder klote. Zo jammer dat het altijd diegene zijn waar je het niet van verwacht

    Wat zielig van je vriendin dat ze dat doet. Is ze zo onzeker dat ze dingen voor jou verpest?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    After schreef:
    Ik denk dat A gewoon stikjaloers is op jouw vriendschap met B. Maar jezus, wat klote.


    -

    Kaa schreef:
    Bah, vet vervelend. Die A is helemaal geen vriendin! Als ik jou was zou ik haar gewoon links laten liggen. Zijn er geen andere mensen van de musicalgroep om mee om te gaan? Of van het synchroonzwemmen? Of doe je dat niet meer?

    Maar wel erg gemeen van A! Mjah echt iets doen kun je geloof ik niet nee, inderdaad. Probeer het te laten gaan. B doet namelijk gewoon normaal tegen je ondanks haar actie, niet waar? Ze is je tijd niet waard. ;) Hoewel het natuurlijk wel kut is omdat je dacht haar te kunnen vertrouwen..

    *hugs you*



    Ja, ik ga gewoon lekker met die jongere mensen om en zij kan nu echt de stront in zakken, al moet ik wel oppassen, want ik wil niet dat ze erachter komt dat B het heeft gezegd. En B doet inderdaad nog wel gewoon normaal. Juist, als hij het niet gezegd had, nadat ik vroeg waarom A in vredesnaam dacht dat ik B leuk vond, had ik niks gemerkt. Hem vertrouw ik nu dus wel volledig, dus dat is dan weer fijn.
    En die knuffel had ik echt even nodig.

    @Iedereen
    Bedankt voor jullie reacties. Soms ben ik zo blij dat Q bestaat met al zijn leuke mensjes ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, ik ga gewoon lekker met die jongere mensen om en zij kan nu echt de stront in zakken, al moet ik wel oppassen, want ik wil niet dat ze erachter komt dat B het heeft gezegd. En B doet inderdaad nog wel gewoon normaal. Juist, als hij het niet gezegd had, nadat ik vroeg waarom A in vredesnaam dacht dat ik B leuk vond, had ik niks gemerkt. Hem vertrouw ik nu dus wel volledig, dus dat is dan weer fijn.
    En die knuffel had ik echt even nodig.

    @Iedereen
    Bedankt voor jullie reacties. Soms ben ik zo blij dat Q bestaat met al zijn leuke mensjes ^^


    Groot gelijk! En je hoeft haar ook niet te ontwijken oid (kan ook niet als jullie in dezelfde musicalgroep zitten) maar je kunt wel gewoon normaal doen en verder niet met dr om gaan. ;)
    Maar wel erg fijn dat je B tenminste kunt vertrouwen!
    en no prob, you can get hugs for free. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hè, wat een rotstreek zeg! Ik heb het ook wel eens meegemaakt, maar het blijft onprettig. Ik zou haar voor nu even links laten liggen en misschien later verhaal gaan halen.


    From these ashes, I will rise

    Serenitae schreef:
    Bah, dat geroddel ook altijd. Daarom trek ik ook zo graag met jongens op, die doen dat vele malen minder.


    Dit. Jongens zijn vaak meer recht in je gezicht dan meiden. En gemakkelijker te begrijpen...
    Natuurlijk heb je daar ook uitzonderingen tussen, maar over het algemeen zijn jongens chiller...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serenitae schreef:
    Bah, dat geroddel ook altijd. Daarom trek ik ook zo graag met jongens op, die doen dat vele malen minder.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.