• Ik was de laatste


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    7,5


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    7,8


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    5,6.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MissMills schreef:
    6,5


    Eerst gaf je mee een 8, tweede keer een 7.5 en nu een 6.5 haha lol c: Omdat ik jou een 5.6 geef ? =$$

    OT: 9.6

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:49 ]

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:48 ]

    8,8


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    8,7


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    6,0.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    9, vond het vorige plaatje met die rozen er mooier bij passen, maar hij is wel echt supercute en het past bij je username ^^

    8, ik vind je profiel erg mooi, vooral omdat de kleuren mooi op elkaar aansluiten en het daardoor niet té druk wordt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    8


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    7, ik vind de tekst en de opmaak erg leuk, maar die gifs vind ik er niet echt bij passen en ook niet zo mooi.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 16:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    8,7


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Gomenasai, haha, ja, dat vond ik dus ook al. Maar dit was even snel gedaan, om het plaatje eraan toe te voegen en ik het niet vergeet (': Ik ga zo mijn profiel in a la Luccabat veranderen (':

    OT: 6,0. Het is een beetjes te druk naar mijn smaak, maar dat onder de eerste spoilerknop vind ik leuk gedaan! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    9, ik vind het profiel werkelijk waar perfect, hoewel ik het jammer vind dat het eerste stuk tekst naar de rechterkant wijkt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."