• Ik vond de film Elysium erg interessant, dus ik dacht dat een RPG over zoiets wel erg gaaf zou zijn.
    Het speelt zich af in de verre toekomt waar technologie uiteraard een stuk verder is, maar vooral beschikbaar voor rijke mensen. Natuurlijk moeten ze deze technologie testen en ze schrikken er niet vanaf om daarvoor arme mensen te gebruiken. De aarde is heel erg bevuild, waardoor de rijke mensen in de ruimte wonen op een speciaal station genaamd Elysium, waar alle omstandigheden perfect zijn. De armen mensen worden in een lab weggestopt en er wordt technologie op hen uitgetest, in hen gestopt en zulk soort dingen. Het is een gevangenis, maar ook een kleine gemeenschap geworden. Er zijn speciaal wetenschappers overgekomen vanaf de aarde om dit te testen.

    Zoiets dus. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dat interessant genoeg vinden?
    Ideeën zijn ook altijd welkom om het beter te maken! Het is maar globaal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 20:47 ]


    Your make-up is terrible

    I'd prolly join, maar ik moet nog even kijken van hoe of wat.
    Ik zal al wel even een MT berichtje zetten in het topic, though, just to be sure.
    Alleen ik vraag me wel af hoe het er daar uitziet, want ik ken er verder niet veel van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuk idee.
    Staat de film op Netflix want dan ga ik hem vanavond kijken klinkt als een interessant verhaal.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    lijkt me leuk!!


    yeaaaahh!