• HalloHallo!

    Ik ben al een tijdje bekend met de site Vouchervandaag. Een paar weken terug heb ik hier een horloge gekocht. Het duurde even voordat hij aankwam, maar hij kwam netjes aan. Okee, één kraaltje kapot, maar hee, dat kan ook van het vervoeren zijn, denk ik dan.
    Enfin. Nu zag ik een grotere aanbieding, een driedaagse reis naar Parijs. Dat is toch wel even wat anders dan een horlogetje..
    Daarom is mijn vraag, hebben jullie enig idee of Vouchervandaag ook betrouwbaar is in dit soort grote aanbiedingen? Ik heb recensies gekeken, en veel hiervan zijn negatief. Maar ook deze gaan vaak over horloges, stickers of andere 'kleinere' bedragen. Hoe zou dit met grotere aanbiedingen zijn?

    En hebben andere mensen hier op Q al eens iets van deze site besteld? Was dit betrouwbaar?

    Alvast bedankt! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik persoonlijk zou het niet doen. Ik vertrouw meestal alleen van die sites die op tv zijn geweest. - Trivago, etc. Maar verder heb ik geen ervaring met Vouchervandaag, sorry! Ik hoop dat iemand anders je kan helpen (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik ken de site niet, maar met deze site kan je kijken of een site betrouwbaar is of niet. Tot nu toe heb ik er veel aan gehad en kon ik op deze site vertrouwen.
    Volgens Scamadviser is Vouchervandaag betrouwbaar.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 13:11 ]


    :)

    Als de recensies negatief zijn, zou ik het persoonlijk niet doen. De kans dat het mis gaat is dan gewoon te groot, naar mijn idee.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 13:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb ook wel eens een aantal dingen gekocht op vouchervandaag en alles is altijd netjes aangekomen. Ik heb nog nooit problemen gehad ermee (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dankjulliewel voor jullie reacties (:


    Inspiration can hit you any time