• Curls, mijn nieuwe naam nadat ik alweer een lange tijd Bootin heb gehad - ik had de krullen van Harry Styles in mijn gedachten en ging dus proberen of het lukte. De naam is met een hoofdletter i geschreven maar ik had er eigenlijk al gelijk spijt van :')
    Dat wordt dan maar weer een maandje wachten (cat)


    Om dit topic nuttig te houden; hebben jullie ook weleens spijt gelijk nadat je akkoord met je naam bent gegaan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb een tijdje spijt gehad van Go, maar dat ging al snel weer over. En al mijn usernames met een 'x' natuurlijk.
    Sowieso heb ik het totaal niet op de 'Hoofdletter i' hype, ik vind het maar vaag. Een username is bezet of niet, daar ga ik geen letters in vervangen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had spijt van Dreamence, zodra ik kon heb ik die meteen veranderd. En nu ben ik Serenitae ook al zat aan het worden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet echt spijt van de naam, maar meer dat ik twee dagen later met een nieuwe naam kwam en dacht: 'Fack, ik kan hierop dus écht niet wachten. Straks heeft iemand anders 'm al.'
    Maar ik heb van alle usernames die ik heb gehad geen spijt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Jup, na Swagnipp.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Damnara is vrij achterlijk. Die ik nu heb vind ik leuk, maar ik kan niet wachten tot ik 'm weer mag veranderen, omdat ik alweer een nieuwe in gedachten heb.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet meteen dadelijk na dat ik hem gekozen had, wel na een tijdje had ik spijt van C0MATOSE

    Ik vind die I ergens wel goed gevonden, alleen zie ik op mijn gsm heel duidelijk dat het dus een I (i) is.
    Maar ik heb spijt van de eerste twee, die waren gewoon belachelijk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb al een jaar lang dezelfde naam.. :') Maar ik vind jou naam ook superleuk!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Uhu, xAquamaris, WriteGirl en WritingGirl, daar heb ik echt spijt van (':
    Ik ben ook niet zo'n fan van de "i", maar ik heb een ander trucje gevonden daarvoor (nu maar zien of het werkt, en totdat ik dat weet ga ik 'm niet verklappen (': )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Uhu, xAquamaris, WriteGirl en WritingGirl, daar heb ik echt spijt van (':
    Ik ben ook niet zo'n fan van de "i", maar ik heb een ander trucje gevonden daarvoor (nu maar zien of het werkt, en totdat ik dat weet ga ik 'm niet verklappen (': )


    Nu maak je me nieuwsgierig. Ik staar naar het toetsenbord om uit te vogelen wat het andere trucje is, hoewel ik sowieso geen fan ben van de 'I' en de '0' in usernames als vervanging voor een andere letter. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, Ramses. Want ik nam die username ter ere van de Egyptische farao Ramses, maar iedereen dacht meteen aan die zanger Ramses Schaffy. :')


    ars moriendi

    Serenitae schreef:
    (...)

    Nu maak je me nieuwsgierig. Ik staar naar het toetsenbord om uit te vogelen wat het andere trucje is, hoewel ik sowieso geen fan ben van de 'I' en de '0' in usernames als vervanging voor een andere letter. :')


    Ik weet niet eens of het werkt, en als het niet werkt, gebruki ik iets anders waarvan ik zeker ben dat het wel werkt, haha

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Van zo'n beetje alles voor deze, hoewel ik deze ook al zat begin te worden.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Latier schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens of het werkt, en als het niet werkt, gebruki ik iets anders waarvan ik zeker ben dat het wel werkt, haha


    Twee v's als een w?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    After schreef:
    Ik heb een tijdje spijt gehad van Go Givens, maar dat ging al snel weer over. En al mijn usernames met een 'x' natuurlijk.
    Sowieso heb ik het totaal niet op de 'Hoofdletter i' hype, ik vind het maar vaag. Een username is bezet of niet, daar ga ik geen letters in vervangen.


    :)