• Beste Quizletters,

    Mijn blog is een typische meiden blog. Je kan er van alles vinden: mode, make-up, verzorging, 'looks' en natuurlijk ook nagels en alles wat daar bij hoort. Ook is er nog veel meer op mijn site te zien!

    Ik schrijf 1 artikel in de 2 dagen die bijna altijd groter zijn dan 500 woorden. Ik maak swatches en foto's van de producten die ik wil reviewen en ook natuurlijk mijn eigen mening. In weekenden behaald ik (makkelijk) zo'n 70 bezoekers, door de week is het rondom de 20.
    Mijn site is een goede mogelijkheid, door het aantal bezoekers, om uw product of merk te promoten. Dit kan door middel van een productreview, een advertorial of een gesponsorde tweet/bericht. Als het gaat om pers zijn de laatste nieuwtjes, producten, uitnodigingen voor events en persberichten altijd welkom. Ik geef altijd mijn eerlijke mening over het product.

    Mij lijkt het erg leuk om met jou samen te werken. Als je interresse of vragen hebt mail me dan op: millionthingsforgirls@outlook.com. De samenwerking zou een artikel kunnen zijn waarbij ik foto's maak van een product van jou en daarbij mijn mening vertel samen met een link naar jou verkooppunt.

    Groetjes,
    Marloes (www.millionthingsforgirls.weebly.com)


    Maak jij zelf dingen die je verkoopt? Heb je interesse om samen te werken?

    Mail of pb me dan!

    xTealover


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    Dubbeltopics zijn verboden hé...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dubbeltopics zijn verboden hé...


    Ja, ik wist niet goed in welke categorie hij moest..


    ~ Be yourself, you're beautyful!~

    -> deze gaat op slot


    Life is hard and then we die