• Ik zoek leuke en goed geschreven stories, het liefste niet afgerond, maar dat mag natuurlijk wel :Y).

    Wel:
    - Onbekende personen.
    - Hunger Games.
    - Harry Potter (:

    Misschien:
    - One Direction. (Als het goed geschreven is en een goede verhaallijn heeft.)
    - Engelstalig. (Als je goed schrijft en niet al te veel fouten maakt.)

    Niet:
    - Justin Bieber.
    - Elke band fanfiction, behalve One Direction.

    Als ik iets niet heb opgenoemd mag je het gewoon posten, ik kijk wel of ik het iets vind. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:43 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Uitgebreide beschrijving staat bij de story: Zwarte Inkt en Witte Wijn


    “Love is a contradiction.”



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    (Het is dus een fanfiction van een zéér onbekend koppel, in het Engels. And my English is good, trust me.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heb op beide een abo + bladwijzer genomen. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    × FLIGHT 313 ×



          Als de vijf rasechte Engelse meisjes besluiten na hun eindexamenperiode het eiland der vreselijke schoolleraren te verlaten, gebeurt er iets heel anders dan verwacht. Na wekenlange examenstress staat eindelijk de ondergekliederde datum op hun kalenders aangegeven en is het tijd om voor de vijf meiden naar Ibiza te vertrekken. Hoewel… dat dachten ze. Ze komen er nooit aan. Hun droomvakantie loopt in duigen.
          Als er op gate F van hun vliegveld een terroristische aanslag worden gepleegd, proberen de meeste mensen van het vliegveld af te vluchten. Tevergeefs heeft de bende MDT alle uitgangen al afgesloten en is er geen enkele mogelijkheid van ontsnappen meer over. Al het personeel op de vliegvelden probeert de bende in bedwang te houden, maar elke seconde worden meer van de passagiers die op hun vliegtuig stonden te wachten gegijzeld en op het vliegtuig naar Zuid-Afrika gezet om ze te gebruiken en verkopen als slaven.
          Wanneer er rood alarm wordt afgegeven door de enkele bewakers die nog niet uit het hoofdkwartier van het vliegveld zijn verjagen, duiken vier onbekende jongens op. Hun charme, hun passie en alles aan hun trekt Daphne aan, vooral één in het speciaal. Na uitnodiging en een heleboel paniek, besluiten de meiden te vertrekken naar de enige veilige plek van het vliegveld. Finn, die beweert dat zijn vader één van de gegijzelde medewerkers is van dit vliegveld, neemt ze mee naar een opslagplaats waarvan alleen werknemers weten waar die zit. Een klinkloze deur maakt ruimte voor een hol van zo’n 6 bij 6 meter en urenlang, misschien wel dagenlang zitten ze op elkaars lip. Als een radio bekend maakt dat er 9 tieners van de leeftijd 17 tot 21 vermist zijn, besluit de groep het zekere voor het onzekere te nemen. Maar wat als de bende plotseling opduikt tijdens hun ontsnappingsplan? Wat als de bende iemand anders is dan ze werkelijk hadden verwacht? En wat als MDT slechtere bedoelingen heeft als dat ze eigenlijk hadden gedacht?


    © Rayke van Lent.
    Trailer


    Klik hier voor de story


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    @Harries Die wou ik al gaan lezen, hij ziet er echt awesome uit! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ardeat Vite


    1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
    Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
    Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    When the Night Falls
    Onbekende personen * Fantasy


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 11:41 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @RainbowShine Hij ziet er awesome uit, ik hou van historische verhalen dus (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Zoek je een verhaal dat ook vaak update, of maakt dat niet zoveel uit? Anders heb ik nog wel wat voor je in de aanbieding :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bluejay schreef:
    Heb op beide een abo + bladwijzer genomen. (:


    Thanks, hope you'll enjoy! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Maanling schreef:
    Zoek je een verhaal dat ook vaak update, of maakt dat niet zoveel uit? Anders heb ik nog wel wat voor je in de aanbieding :Y)


    Dat maakt niet zoveel uit (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Untitled
    Onbekende personen - Romantiek - Spanning - Machtsmisbruik - Rijkdom - Ontvoering - (Verborgen) Liefde - Verraad - Intriges - ...

    Many years later with; new places, new habits, new people, but also new enemies…

    - Volgens sommige zijn de eerste zinnen het belangrijkste. Alleen zo weet je of een verhaal goed is en of je verder wilt lezen, dus hier een voorstukje:

    De kar botste gevaarlijk op en neer. Ik voelde hoe de bezwete lichamen van enkele personen, waarvan ik er sommige goed kende, tegen me aan vielen. Kettingen, die om onze polsen vast hingen, klingelde mee met het ritme van de kar. Jammerkreten vulde de lucht en bereikte mijn oren. Voor mij hoorde ik iemand zachtjes huilen, ze prevelde gehaaste gebeden, waarvan zij zelf wist, dat het toch niets zou uitmaken. Haar gezicht was rood aangelopen en haar blonde, natte haren plakte aan haar slapen. Een man, een van de weinige in dit vaartuig, drukte zich dichter tegen me aan, waardoor ik een benauwd gevoel kreeg. Hierdoor kreeg de wenende vrouw meer plaats, maar ontnam hij mijn ademruimte. Ik wilde vriendelijk zijn en haar die plaats gunnen, maar we waren allemaal in dezelfde situatie terecht gekomen, dus duwde ik de man weer terug, zijn kwade blik negerend. We kende elkaar, maar in deze omstandigheden was het ieder voor zich.
    De zon kon zonder moeite aan onze blote huiden. Het was verstikkend heet en er was geen water of schaduw voorzien. Het zandpad dat we al lange tijd volgde, was in erbarmelijke staat terecht gekomen. Het was stoffig en zat vol putten en bobbels. Het maakte de tocht des te ondraaglijker.
    In de hele weide omtrek was er niks te zien, op enkele kleine stukken bos na. Af en toe zag je de oren van een konijn, die boven het hoge gras uitstaken en aan de helderblauwe lucht cirkelde er vogels, maar nadat ze doorhadden dat er niets te eten viel, vlogen ze weg.
    Ik wenste dat ik net als die vogels kon zijn; terug vrij
    .


    Voor de nieuwsgierige, die graag wat meer krijgen te lezen:
    Klikkie
    xx, Plushie