• Te lui om 'm te draaien. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Muh, als vervanging voor mijn skeletfoto op facebook. D:
    Ik wilde die helemaal niet weg doen maar het is al lang geen Halloween meer en mensen vinden het dan vast raar. :')

    Witchking schreef:


    Muh, als vervanging voor mijn skeletfoto op facebook. D:
    Ik wilde die helemaal niet weg doen maar het is al lang geen Halloween meer en mensen vinden het dan vast raar. :')

    Ziet er leuk uit!
    Maar daar moet je toch geen druk om maken? Ik zie ook vaak zat mensen nog drie jaar (lees: een half jaar) met hun carnavalsfoto rondzwerven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Richelieu schreef:
    (...)
    Ziet er leuk uit!
    Maar daar moet je toch geen druk om maken? Ik zie ook vaak zat mensen nog drie jaar (lees: een half jaar) met hun carnavalsfoto rondzwerven.

    Nja, ik ben nu bezig met het zoeken naar stage en werk, dus als mensen mij opzoeken en ze zien die foto weet ik niet of dat een goede indruk geeft. Niet dat ze verder veel zien van mijn profiel, maar dat icoon wel. Dus helaas. (no_chears) Maar als het weer oktober is verander ik 'm wel weer terug - of als ik al werk + stage heb gefixed. :'D
    En dankje trouwens. (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:13 ]

    Witchking schreef:
    (...)
    Nja, ik ben nu bezig met het zoeken naar stage en werk, dus als mensen mij opzoeken en ze zien die foto weet ik niet of dat een goede indruk geeft. Niet dat ze verder veel zien van mijn profiel, maar dat icoon wel. Dus helaas. (no_chears) Maar als het weer oktober is verander ik 'm wel weer terug - of als ik al werk + stage heb gefixed. :'D
    En dankje trouwens. (:

    Hmmja, dan is het wel slim. ;D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Hé, jij lijkt wel wat op Anna Schrijver.


    Dat had ik nog nooit eerder gehoord, dankjewel!


    .

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jij bent ook echt verschrikkelijk lelijk. (cat)

    /sarcasm.

    You are so mean (no_chears) Ik dacht dat we vrienden waren.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    You are so mean (no_chears) Ik dacht dat we vrienden waren.

    Doe nou niet alsof je de sarcastische kattensmiley en het doorstreepte woord niet gezien hebt. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Doe nou niet alsof je de sarcastische kattensmiley en het doorstreepte woord niet gezien hebt. (cat)

    And there it is again! De gemene Lotta (no_chears)


    -

    Ehm Gail?
    Lotta bedoelde het niet gemeend, het was meer van; Je bent niet lelijk. Maar dan in een sarcastische vorm van; Ja, want je bent zoooo lelijk.
    Ze bedoeld er niets mee. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Madhatter (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:



    Madhatter (krul)


    Is dat een baret? c;


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    Is dat een baret? c;


    Nope, deze hoed. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Nope, deze hoed. :')


    I like it!


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    I like it!


    Thank you! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ...

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:37 ]