• Te lui om 'm te draaien. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    deze 2 vind ik leuk






    niet citeren dankjewel

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:02 ]

    Barbie19 schreef:
    me foto doet het gelukkig weer



    niet citeren dankjewel


    Wat niet?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    de foto dus haal het weg. dankje

    Barbie19 schreef:
    me foto doet het gelukkig weer



    niet citeren dankjewel


    Op deze manier? Ahja


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik denk dat ik een mod maar moet melden want daar hou je blijkbaar geen rekening mee

    Barbie19 schreef:
    deze 2 vind ik leuk






    niet citeren dankjewel


    Geloof niet perse dat er een verbod op citeren is. Maar mijn excuses, ik zal het niet meer doen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Doe het dan ook niet meer!
    Weet je hoe harteloos dit nu over komt? Je laat haar nu niet in haar waarde, weet je dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    als de ander het niet wil kan het vervelend voor je worden , tijd voor een ban of niet

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:07 ]

    Ender schreef:
    Doe het dan ook niet meer!
    Weet je hoe harteloos dit nu over komt? Je laat haar nu niet in haar waarde, weet je dit.


    kijk jou mag ik

    I agree with Ender.


    That is a perfect copy of reality.

    Delia volgensmij ben je gewoon uit op ruzie , zoek dan een andere site want meerdere mensen mogen je volgensmij niet, ik ken je niet eens en mag je al niet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tonkin schreef:


    Plaatjes steler :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)
    Plaatjes steler :W
    Ik dacht dat jij zou gaan slapen? (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf