• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    • Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:47 ]

    Meh, ik ben bang dat dit topic ook wel weer zal uitsterven aangezien het nog wel even duurt voordat de nieuwe episodes komen.

    Mijn topics. :3


    Your make-up is terrible

    Ik kende deze nog niet. Ik ben echt mindfucked, zo goed gemaakt dit.

    Oh wauw, die is echt goed gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics,


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn topics.


    Caution first, always.

    Zet mij anders ook even tussen de Sherlockians :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn topics. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    (yeah)(H)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Ik ga vandaag seizoen 1 bestellen, nog een sinterklaascadeautje dat ik tegoed kreeg, maar nooit eerder had gekregen. Ik ga daar waarschijnlijk gelijk seizoen 2 bij bestellen. Alleen ik twijfel tussen Blue-Ray en DVD, want via Bol.com heeft de DVD-versie een 2 disc-special en die op Blue-Ray niet. En ik wil of alles in DVD of alles in Blue-Ray. Ik kan ook niet uitvinden wat die special is, want bij een recensie stond er dat er geen specials/extra's waren terwijl het een 2 disc special is. I'm Sherlocked. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    Meh, ik ben bang dat dit topic ook wel weer zal uitsterven aangezien het nog wel even duurt voordat de nieuwe episodes komen.


    Ik durf niet op te zoeken wanneer seizoen 4 begint, omdat ik dan net zo hard het huis door ga rennen als bij de season final. Hoewel het moeilijk gaat, want de komende vijf weken ben ik bekrukt en betaped. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Oftewel: MT.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 17:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Grizzly schreef:
    Zet mij anders ook even tussen de Sherlockians :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vader en ik hebben vanmiddag de knoop doorgehakt: we hebben seizoen 1 en seizoen 2 op DVD besteld, omdat ik alles in dezelfde serie wil hebben en de DVD-versie extra's had. Alleen ik zou dus seizoen 2 zelf kopen, alleen mijn vader heeft hem gegeven omdat ik goede cijfers heb gehaald voor de toetsweek. Soooooo, party! :'D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 1:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blijkbaar krijgen we dit jaar Sherlock voor Kerst. Seizoen vier begint misschien op 25 december 2014 al. We hoeven niet eens twee jaar te wachten! :9~

    Aan de andere kant vraag ik me wel af wat dit betekent voor Doctor Who, want daar is ook ieder jaar een kerstspecial van. Ze moeten niet proberen Capaldi's eerste Kerst te skippen. (cat) Maar dat is niet heel relevant hier, hehe. Sherlock!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan