• Lieve users,

    Het is alweer het einde van de maand september en daarmee ook meteen weer het begin van de herfst!

    Maak voor jezelf een lekkere kop warme chocomel klaar, gooi er een mooie dot slagroom op en ga lekker zitten voor Story of the Month. Deze maand zijn er twee mooie verhalen ingestuurd bij het thema overwinnen. Stem hier, terwijl jij je overwinning op die kop chocomel viert.

    Bij Column of the Month was het deze maand iets minder spannend. Er was maar één inzending bij het thema ziekte, de winnaar is dus al bekend, gefeliciteerd Dazai!

    Iedereen wil wel eens een kijkje in de toekomst nemen, deze maand hebben de twee deelnemers van Image of the Month dat gedaan. Stem hier op het toekomstbeeld wat jij het mooiste vind.

    Deze maand werd er bij Quiz of the Month nagedacht over het bestaan en de grote levensvragen, bij het thema filosofie hebben drie deelnemers een quiz opgezet. Hier kun je alle quizzen maken en stemmen op jouw favoriet.

    En als laatste hebben we nog Poem of the Month waar deze maand het thema niemand was. Acht deelnemers hebben hun best gedaan op een mooi gedicht, nu maar hopen dat er toch iemand stemt. De poll vind je hier.

    Veel stemplezier!

    Kan jij ook wel 25 credits gebruiken? Vanaf 1 oktober kun je weer meedoen met alle wedstrijden!


    Groetjes,
    De xOTM-moderators


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nog vier dagen om te stemmen!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb bij IOTM en QOTM al gestemd. :Y) Nu de rest nog.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben benieuwd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er is nog maar 1 stem bij SOTM. D: Wie heeft er nog zin om 2 korte stories te lezen? Ik ga ze straks ook eens lezen. ^^


    En POTM mag ook wel wat meer stemmen!


    Ik wil een tuin vol egels