• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    • Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:47 ]

    Gusteau schreef:
    (...)

    Mijn favoriete karakter is toch wel Sherlock zelf, omdat ik die botheid ontzettend leuk vind. Ik houd van botte hoofdpersonages, haha. Ik identificeer mezelf het meest met Mary. Ik verhul niet mijn verleden, ik heb niet eens een controversieel verleden, maar omdat ik het prima vind om met curieuze mensen om te gaan, nieuwsgierig ben en ook best slim. Ik ben echt geen super slim wonderkind, maar ik heb hersens en ik ben goed in staat ze te gebruiken.
    En jij?


    Hm, mijn favoriete karakter is sowieso Sherlock :Y) Al vind ik Moriarty ook geweldig, natuurlijk - Maar Sherlock staat echt op nummer een. Eens even denken, met wie identificeer ik me het meest...

    Nog een vraag: Moriarty of Magnussen?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Laten we een bloeiend gesprek houden. Wie is jullie favoriete karakter, en met wie identificeren jullie jezelf het meest?

    Mycroft. Older sibling, asshole, CAKE.
    Nah oké. Mijn favoriete personage is John Watson en met hem identificeer ik me ook het meest. Ik ben meestal te trouwe idioot die een vriendschap niet op kan geven, ook al is die vriendschap schadelijk voor mezelf. Ik ben over het algemeen vriendelijk tegen de meeste mensen, maar ik kan ook ineens opvliegend en nukkig zijn. Ik heb nog steeds last van mijn verleden. Ik houd van schrijven en puns. Oh, en ik ben altijd the short friend. :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 22:33 ]


    Caution first, always.

    Handles schreef:
    Dat is nog eens een lastige vraag, haha. Ik vind namelijk alle personages echt geweldig.


    Ja, zeg dat wel! Echt alle personages hebben diepgang, zeg maar.


    Tijd voor koffie.

    Earthlings schreef:
    (...)
    Mycroft. Older sibling, asshole, CAKE.
    Nah oké. Mijn favoriete personage is John Watson en met hem identificeer ik me ook het meest. Ik ben meestal te trouwe idioot die een vriendschap niet op kan geven, ook al is die vriendschap schadelijk voor mezelf. Ik ben over het algemeen vriendelijk tegen de meeste mensen, maar ik kan ook ineens opvliegend en nukkig zijn. Ik heb nog steeds last van mijn verleden. Ik houd van schrijven en puns. Oh, en ik ben altijd the short friend. :')


    Als je het zo bekijkt heb ik zo ook het meeste weg van John. Alleen ik ben wat groffer in de mond.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Hm, mijn favoriete karakter is sowieso Sherlock :Y) Al vind ik Moriarty ook geweldig, natuurlijk - Maar Sherlock staat echt op nummer een. Eens even denken, met wie identificeer ik me het meest...

    Nog een vraag: Moriarty of Magnussen?


    Moriarty.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Ja, zeg dat wel! Echt alle personages hebben diepgang, zeg maar.


    Ja, ze zijn allemaal geweldig uitgewerkt!

    Ik kies sowieso voor Moriarty. Magnussen is zo'n asshole en Jim niet.


    Your make-up is terrible

    Gusteau schreef:
    (...)

    Als je het zo bekijkt heb ik zo ook het meeste weg van John. Alleen ik ben wat groffer in de mond.

    Haha, ja daar heb ik ook last van. :')


    Caution first, always.

    Deerstalker schreef:
    Laten we een bloeiend gesprek houden. Wie is jullie favoriete karakter, en met wie identificeren jullie jezelf het meest?

    Mezelf identificeer ik het meest met John Watson en een beetje om dezelfde reden als Roosterteeth.
    Als ik eenmaal bevriend ben met iemand, laat ik diegene niet snel gaan. Ook ben ik zoveel mogelijk in mijn leven vriendelijk tegen anderen.

    En Magnussen vind ik zo'n ontzettende creep. Moriarty zal altijd een super awesome personage blijven.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 22:44 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Disnerd schreef:
    (...)

    Als je het zo bekijkt heb ik zo ook het meeste weg van John. Alleen ik ben wat groffer in de mond.


    F- *COUGH*
    Zo?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Laten we een bloeiend gesprek houden. Wie is jullie favoriete karakter, en met wie identificeren jullie jezelf het meest?


    Ik denk toch ook John Watson. Ik vind hem ook enorm grappig, en hij is dan misschien wel minder slim dan Sherlock, maar hij is nog steeds erg slim!

    Oh en voor de andere vraag: Moriarty! Ik krijg de kriebels van Magnussen. En ik vind dat Moriarty zijn plannen altijd erg goed en interessant uitwerkt. Hij is wel een van de beste 'vijanden/schurken' die er bestaan :Y)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Dit topic nooit eerder gezien. Voor favoriete karakter twijfel ik heeel erg tussen Sherlock en Mycroft, denk dat ik uiteindelijk voor Mycroft kies.
    Ik vind Moriarty trouwens echt veeeeel leuker dan Magnussen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Favoriete karakter: Sherlock, Mycroft, Moriarty of John.. (x'DD)
    Mycroft of Magnussen: Mycroft. Obviously. Ik houd van Mycroft! <3
    Met wie ik me identificeer:
    Gek genoeg denk ik toch Sherlock én John - Sherlock omdat ik zelf ook niet goed ben in omgang met mensen, liever alleen ben, veel te veel in mn kop denk en soms nogal bot over kan komen.. John omdat ik bij mijn paar vrienden zo trouw blijf en ze steun door dik en dun. En ze telkens weer een nieuwe kans geven wanneer ze je kwetsen. En omdat ik, net als John, hou van Sherlock Holmes. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    First look: Benedict Cumberbatch, Martin Freeman don top hats for ‘Sherlock’ Special



    Om het topic maar weer eens tot leven te brengen!

    Ik ben echt benieuwd naar de special, haha.


    Your make-up is terrible

    Jaaaa


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben heel benieuwd! Misschien gaan ze een aflevering naspelen zoals Doyle ze schreef, in het verleden?


    Tijd voor koffie.