• ... just an Act.

    The process of doing or performing something



    Mijn nieuwe username, na After :Y)
    Ik weet het niet, het staat voor mij wel voor iets, maar wat dat is ben ik nog niet achter.
    Toch wilde ik hier graag nog even een topic over maken om achter jullie mening te komen en verwarring te voorkomen :3.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Leuk!
    After was ook erg leuk, maar deze heeft wel iets bijzonders aangezien je het op verschillende manieren kan bekijken.

    Erg leuk. Eigenlijk en ik verbaasd dat die nog vrij was. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verbazingwekkend dat die nog vrij was, inderdaad. Ik vind het een leuke username.


    26 - 02 - '16

    Dat vond ik eigenlijk ook wel :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Square schreef:
    Erg leuk. Eigenlijk en ik verbaasd dat die nog vrij was. ^^



    + Nu moet ik gaan peinzen voor een nieuwe username, die ik morgen dus in ga voeren. Hmm.


    Some people are art and do art at the same time

    Hanaemi schreef:
    Leuk!
    After was ook erg leuk, maar deze heeft wel iets bijzonders aangezien je het op verschillende manieren kan bekijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RapunzeI schreef:
    Verbazingwekkend dat die nog vrij was, inderdaad. Ik vind het een leuke username.


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe die nog vrij was, haha.
    But I really like (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hanaemi schreef:
    Leuk!
    After was ook erg leuk, maar deze heeft wel iets bijzonders aangezien je het op verschillende manieren kan bekijken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hanaemi schreef:
    Leuk!
    After was ook erg leuk, maar deze heeft wel iets bijzonders aangezien je het op verschillende manieren kan bekijken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had echt gedacht dat Act allang bezet zou zijn, maar het is natuurlijk echt nice c:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Het is wel een leuke username!


    [ heaven knows ]

    Leuk! After vond ik leuk, maar deze vind ik ook echt leuk. Lekker simpel en het heeft wel iets (:


    Take risks and conquer your fears.