• Ergens ver buiten de stad van Tokyo ligt een school waar alle Anime en Manga karakters samen zitten. Niet alleen de bekende karakters, maar ook de personen die nog ondekt moeten worden. Alles is hier mogelijk.
    Zij komen bij elkaar om les te krijgen in waar zij goed in zijn.
    Het is een school waar jij bepaald hoe jou manga of anime gaat lopen.
    Jij bepaald was die karakter gaat doen.



    Er word op die school les gegeven in de volgende vakken.

    - Zwaardvechten
    - Magie
    - Geschiedenis
    - Muziek
    - Talen
    - Rekenen
    -Sport (Waaruit, voetbal, honkbal, zwemmen, volleybal enz.)
    - Transfiguratie
    (Er komt nog meer)

    De school heeft een ochtend programma (voor de gewoone studenten) een avondprogramma (voor de wezens van de nacht)
    - Slaapkamers in een appart gebouw
    - Genoeg lokalen
    - kantine
    - Muziek lokalen
    - Zwembaden
    - Sportruimtes
    - Tennis en voetbalvelden
    - Magische oefenruimtes en zwaardvecht ruimtes
    - Geheel bos
    - MMORPG Room (Hier kunnen de studenten genieten van deze games.)

    Jullie bepalen dus nu wat er met die karakters gaat gebeuren, wat doen ze op die school of hoe gedragen ze zich. Het mag zowel verzonnen personages als bestaande personage's dat ligt aan jou.

    Rollen:
    1e jaar
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    2e jaar:
    -
    -
    -
    -
    3e jaar:
    -
    -
    -
    -
    -
    4e jaar:
    -
    -
    -Dorchadais - Bekutoru Takashi - 19
    -
    5e jaar:
    -
    -
    -
    -
    Leraren, ziekenpost, schoolhoofd.


    Naam:
    Leeftijd: (Liefst tussen de 16 en 30 jaar.) - NIET alleen 17,18 jarige.
    Leerjaar:
    Serie/ verzonnen:
    Karakter:
    Vakken: (Staat bij het onderdeel les, welke vakken ben je goed in en welke niet. Maximaal drie vakken mag je kiezen wat je krijgt.)
    Wapens: (alleen als de persoon er bij past)
    Kracht: (zelfde als wapens)
    Wat is je vak dat je geeft: (leraren)
    Sport: (sport karakters)
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Extra: (alles wat je nog kwijt wilt)


    Regels:

    Enjoy
    Houd aan de 200 woorden
    Geen ruzie, tenzij het in de RPG is.
    Verwonden mag, met toestemming
    Niet andermans personage spelen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 14:52 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lijkt het iemand leuk?

    Ik dacht ik schop dit even omhoog.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 10:54 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh, lijkt me leuk! Ik wil een verzonnen jongen a.u.b ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik twijfel. Ik laat wel iets weten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naam:
    Bekutoru Takashi
    Bijnaam;
    Beku of Toru. Sommige noemen hem ook wel bij zijn achternaam.
    Leeftijd:
    19
    Leerjaar;
    4
    Serie/ verzonnen:
    Zelf verzonnen, is van een RPG die ik samen met een vriendin gedaan heb
    Karakter:


    Bekutoru is een jongen met een sterke wil. Wanneer Beku iets echt wil gaat hij ervoor, maar wanneer andere in nood zijn legt hij dit aan de kant en helpt hij eerst die personen. Bekutoru is redelijk oplettend en snel en weet een aanval van te voren vaak al aan zien komen. Wanneer Bekutoru iemand niet mag dan laat hij het merken. Ondanks dat hij niet heel groot is, kan hij redelijk vechten en is hij best agressief aangelegd. Zijn nunchucks heeft hij altijd bij zich en wanneer iemand hem of zijn vrienden beledigd is hij niet bang ze te gebruiken. Vaak slaat hij iemand dan hard in zijn knieholten of op zijn onderrug en mept net zo lang door tot die persoon op de grond ligt. Wanneer Bekutoru écht woest is kan iedereen maar beter uit zijn buurt blijven, hij is dan niet zo schattig meer als dat hij eruit ziet. Hij verliest de controle over zijn eigen lichaam en wordt, volgens vele andere, een compleet ander persoon. Hij is dan zwaar haatdragend, zelfs naar zijn beste vrienden. Hij zal een tijdje razen, maar het stopt na enige tijd wanneer hij zijn controle weer terug kan vinden.
    Beku is redelijk snel met vrienden maken, maar hij kan ze ook net zo snel weer kwijtraken. Dit komt door zijn opvliegende karakter. Voor zijn echte vrienden staat hij klaar, maar soms kan dit ook wel anders uitpakken dan je zou willen. Bekutoru is best onhandig en stoot en schopt dingen zonder bedoeling wel eens om, hij bezeerd zichzelf hierdoor vaak wel. Beku zijn stopwoordje, hij gebruikt het serieus overal voor is ; ''Baka'', dit betekend idioot. Wanneer hij maar kan gebruikt hij het woordje. Zelfs op de meest onpasselijke momenten.
    Vakken;
    Sport (Aikido), vechten
    Wapens:
    Nunchuck, zoals je ook ziet op de tekening
    Uiterlijk:

    Bekutoru heeft geel-blonde haren en rode ogen. Deze lijken die van de duivel te zijn. Bekutoru is te herkennen aan de zwart-witte broek die hij aanheeft, zijn rode beenwarmer en de losse mouwen aan zijn armen (links wit, rechts zwart). Zijn zwarte shirt is afgescheurd en daarom lijkt dit een naveltruitje. Hij heeft geen zin om een nieuw shirt te kopen en loopt hier daarom in rond. Net als zijn linker, zwarte broekspijp, deze is ook tot zijn knie afgescheurd. Echter vindt hij de broek te leuk en te lekker zitten om hem te vervangen. Hij draagt dit setje vrijwel altijd. Aan zijn riem hangt altijd zijn nunchuck, deze hangt in zijn bereik, dus als hij hem nodig heeft kan hij hem zo pakken.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps ik vergeet er de leerjaar ertussen te zetten.
    En zou de vakken wat meer uitbreiden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Koryusai Hiraoka
    Leeftijd: 20 jaar
    Leerjaar: 4
    Serie/ verzonnen: Verzonnen
    Karakter: Komt.
    Vakken: Zwaardvechten, magie en Geschiedenis.
    Wapens: Halve maan vormige staf.
    Kracht:
    Uiterlijk:


    [b[Extra:[/b] (alles wat je nog kwijt wilt)

    Beginnetje.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 14:53 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Bekutoru zijn uiterlijk is onderweg, mijn vriend maakt mijn tekening op de computer, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beku is denk ik af, zeg maar als er iets bij moet

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Beku is denk ik af, zeg maar als er iets bij moet


    Hij is goed zo.

    Ik wek het morgen allemaal bij.

    Hoop dat er ook meer mensen komen die willen meedoen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:57 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hoop ik ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.