• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Herinneren jullie deze topic nog ; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161687


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee ralf mag niet dood want die gaat BFF worden volgend jaar met campie :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Heei.. Campbell. Uh- ben ik op tijd voor de opdracht…?’ met een ruk draaide ik mezelf om en stak mijn toverstok naar de gedaante achter me uit die ik verbaasd weer omlaag bracht toen ik de oranjehaar en de lengte van George herkende. ‘Je liet me schrikken, George.’ Murmelde ik voordat ik me omdraaide en weer besefte dat ik in de doolhof stond. ‘-wacht- wat; George?’ met een ruk draaide ik mezelf weer om waar diezelfde gedaante nog steeds stond. ‘Nee-nee-nee- dit kan niet.’ Murmelde ik terwijl ik vol verbazing mijn hoofd schudde. ‘Dit is niet erg- test. Het is niet echt.’ Murmelde ik in mijzelf. Toch stak ik een vinger uit en raakte de gedaante voor me aan wat betekende dat het van vlees en bloed was. Seconden lang bleef ik stil staan. Bestonden er geen beesten die zich konden veranderen waar je aan dacht- ik dacht aan George en het feit dat alles zo donker was dat ik haast niks kon zien. Net zoals mijn reukvermogen wat afgenomen leek te zijn.
    ‘Het is niet echt.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik met een ruk omdraaide en weg begon te rennen met m’n stok stevig in mijn hand.

    muhahah x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    He twas een doodlopende weg dua is het best grappig en wonderbaarlijk hoe Campbell rechtdoor het muur van bladeren en struiken kan vliegen alsof hij een geest is (A)

    Of rent hij langs georgie heen, dat lijkt me wat logischer :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    He twas een doodlopende weg dua is het best grappig en wonderbaarlijk hoe Campbell rechtdoor het muur van bladeren en struiken kan vliegen alsof hij een geest is (A)

    Of rent hij langs georgie heen, dat lijkt me wat logischer :Y)


    Ja doe dat laatste maar x'D ik dacht dat George juist in het doodlopende punt zat ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja doe dat laatste maar x'D ik dacht dat George juist in het doodlopende punt zat ;p


    of houd hem tegen en sla hem neer x'D zodat hij in de doodlopende punt blijft liggen X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell draaide zich geschrokken om waardoor ik mijn hand gauw weer terug trok.
     ‘Je liet me schrikken, George,' zei hij en hij draaide zich weer om.
    ‘-wacht- wat; George?’
    En weer draaide hij zich naar mij om. Ik probeerde te glimlachen maar alles wat ik uitstraalde was angst.
    ‘Nee-nee-nee- dit kan niet. Dit is niet erg- test. Het is niet echt.’
    Hij stak een vinger naar mij uit om mw aan te raken en zachtjes fronste ik mijn voorhoofd.
    ‘Het is niet echt.’
    En met dat rende hij van me weg. Maar voprdat hij al langs me heen kon komen, greep ik heb vast bij zijn armen en drukte mijn lippen sinds dagen weer tegen die vam hem aan alsof dit onze laatste kus zou wezen. Was het misschien ook. Daarom liet ik hem na een aantal secondes gauw weer los aangezien ik het gevoel kreeg dat hij me weg zou duwen of in mijn gezicht zou stompen.
    'Ik ben het Camp; George.. perkamemtus heeft mij naar jou gestuurd om je te waarschuwen voor het beker; deze doolhof is een val en ik moet je helpen. Hij heeft ook Fred naar Ralf gestuurd.' Verklaarde ik en keek even weg.
    'Sorry..' murmelde ik dan zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hm ik kan twee dingen doen; Camp enorm boos laten worden of aardig :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    trouwens braincheck; Camp en George hebben elkaar in geen maanden meer gekust x'D ik bedoel- toen ze naar Zweinsveld gingen enzo hebben ze elkaar 0x gekust :'D lees maar na


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    trouwens braincheck; Camp en George hebben elkaar in geen maanden meer gekust x'D ik bedoel- toen ze naar Zweinsveld gingen enzo hebben ze elkaar 0x gekust :'D lees maar na


    Dan is dit wel een wonderbaarlijke moment voor george.

    En nee, toen ze uit campbell zijn kamer zouden gaam had george hem gekust ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan is dit wel een wonderbaarlijke moment voor george.

    En nee, toen ze uit campbell zijn kamer zouden gaam had george hem gekust ;')


    he verdomme haat je George :< je hebt het moment verpest x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    he verdomme haat je George :< je hebt het moment verpest x'D


    Oké doe dat dat nooit geneurd is dan :') ze hebben al maamdemlang nirt gekust xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké doe dat dat nooit geneurd is dan :') ze hebben al maamdemlang nirt gekust xq


    Hahaha neeh grapje x'D maar Ralf en Camp worden volgend jaar BFF :< ja dat beslis ik ja x'D zo gemeen ben ik (A) dus je mag Ralf niet af slachten :<

    haha wat een duo; de weerwolf en de ex-dooddoener


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Twee sterken handen omsloten mijn polsen en voordat ik kon gillen of iets voelde ik een paar lippen op die van mij gedrukt worden. Enorm verbaasd liet ik alles over me heen komen terwijl ik bevroren leek te zijn in zijn sterke greep die meteen verdween toen zijn lippen van die van mij weer gescheiden werd.
    'Ik ben het Camp; George.. perkamemtus heeft mij naar jou gestuurd om je te waarschuwen voor het beker; deze doolhof is een val en ik moet je helpen. Hij heeft ook Fred naar Ralf gestuurd. Sorry.’ Mijn mond die niet gesloten was sinds George zijn lip er tussen geduwd had stond nog verdwaasd open en schudde afwezig mijn hoofd terwijl zijn woorden niet door leken te dringen maar zijn lippen nog wel op die van mij voelde branden hoewel er weer minstens een kop tussen zat.
    Zonder eigenlijk verder nog na te denken legde ik mijn armen in zijn nek en trok mezelf aan hem op waar bij ik mijn benen om hem heen sloeg en mijn lippen op die van hem te drukken.

    muhahaha ^.^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    muhahaha ^.^.


    Je vindt dit leuk he :l


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••