• There was never a good war, or a bad peace.


    Lang geleden waren er drie koningen, Absalom, Demaratus en Leon.

    Absalom, de goedhartige man, regeerde over het rijk van de dieren en valleien. Hij stichtte hier ook een mensenvolk: de Hayvans. Om de mensen en dieren gelijk te maken en goed samen te laten werken gaf hij hen de gave om met elkaar te kunnen praten. Het is een lief volk dat strijd voor hun vrijheid en ook de vrijheid van anderen. Vijandig zijn ze niet, tenzij je ze iets vreselijks hebt aangedaan. Ze kunnen zelf ook in een dier veranderen.



    De tweede koning was Demaratus, een vriendelijke man met een goed stel hersenen. Hij regeerde over de Kafa's, een telepathisch en slim volk. Zo hebben ze een volledig rijk gecreëerd voor zichzelf. Hun slimheid geeft hen ook veel macht, ze kunnen veel controleren in het land en daar zijn de andere volken het niet altijd mee eens. Ze zijn een vredig, maar ook geïsoleerd volk.



    De laatste koning was Leon, de koning van de hoogte. Hij creëerde een volk dat hoog in de bergen woonde. Ze hielden niet van buitenstaanders en ze waren erg hebzuchtig. Ze wilden regeren over de andere drie volken, alleen waren de anderen het daar niet mee eens. Dit volk heet 'Sadece'.



    Deze drie volken leefden allemaal hun eigen leventje, tot er tussen de volkeren een grote ruzie uitbrak. Waarom precies? Dat weet niemand. Ze beweren allemaal wat anders. Sadecestam heeft hen aangevallen, dat zeggen de Hayvans dan. De Kafa's willen hun grond innemen, zeggen de Sadece. En ga zo maar door. Iedereen beweert wat anders en weet niet waarom hij eigenlijk in oorlog is, maar die oorlog gaat niet zomaar weer weg.


    Hayvans (een enkel persoon heet een 'hayvan'): vredig dierenvolk


    Vanessa Meghan Sunfield - 16 jaar (CrazyGirlxx)
    Meredith Audrey Yaylinn Parrilla - 16 jaar (MissMills)


    Sadece(een enkel persoon heet een 'sadece'): de 'gewone' mensen

    Kafa's (een enkel persoon heet een 'kafa'): het slimme, telepatische volk.

    Théhlisa Marika Staels - 17 jaar (Burglar)
    Seléna Crassins - 16 jaar (Paddo)



    Wil je meedoen met dit topic? Leuk!

    Dit is het invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (Kan alle leeftijden):
    Stam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De regels:

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden voor dit topic, liijkt me superleuk! :)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 21:10 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mag ik een meisje reserveren?

    Leuk idee trouwens :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Is goed :) En dankjewel! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik vindt dit echt een leuk idee, hoe kom je daar zo bij?


    Geen idee eigenlijk, gewoon verzonnen hahaha


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Heyy,,
    ik ben nu met mijn persoontje bezig en ik had nog even een vraagje :)
    Gaan ze ook naar school? :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    Heyy,,
    ik ben nu met mijn persoontje bezig en ik had nog even een vraagje :)
    Gaan ze ook naar school? :$


    Jazeker :) Maar ze gaan tot hun zestiende naar school en gaan daarna bijv werken ofz. (Maar het is geen highschool ding maar bij de Hayvans hebben ze altijd buiten les, bij de Kafa's gaan ze naar een groot, mooi gebouw (net als Plato's school (als je het niet kent ff googelen)) en de Sadece gaan naar een klein dorpsschooltje)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (...)

    Jazeker :) Maar ze gaan tot hun zestiende naar school en gaan daarna bijv werken ofz. (Maar het is geen highschool ding maar bij de Hayvans hebben ze altijd buiten les, bij de Kafa's gaan ze naar een groot, mooi gebouw (net als Plato's school (als je het niet kent ff googelen)) en de Sadece gaan naar een klein dorpsschooltje)


    Haha oke thanks :)

    Mijn personage is bijna af :D


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Naam: Meredith Audrey Yaylinn Parrilla
    Leeftijd: 16
    Stam: Hayvans


    Innerlijk: Meredith was vroeger een erg vrolijk en sociaal meisje. Ze kletste iedereen de oren van het hoofd en deed veel leuke dingen met haar tweelingzus. Toen overleed haar tweelingzus plotseling. Ze (haar tweelingzus, niet Meredith) kreeg een hartaanval op 14 jarige leeftijd. Meredith was er helemaal kapot van en sindsdien is ze een teruggetrokken persoon. Ze praat niet veel meer met mensen en brengt veel tijd door op haar kamer of in het bos bij de dieren. Ze leest veel en doet ook erg haar best op school. Daardoor, maar ook mede door haar karakter, is ze erg slim.
    Meredith had voordat haar zus stierf een beste vriend, Neal. Ze waren erg close en Neal baalt er dan ook erg van dat Meredith zich zo heeft afgezonderd. Hij probeert nog steeds tot Meredith door te dringen maar het lukt hem niet.
    Meredith is beleefd tegen de mensen om haar heen. Ze geeft veel om haar familie maar dit laat ze niet merken. Ze heeft een goede band met haar grootmoeder op wie ze qua karakter erg veel lijkt. Haar oma heeft een tweelingzus. Meredith is zo lief om de zorg voor haar oma en haar tweelingzus over te nemen van haar moeder.
    Meredith beoefent in het bos karate. Het talent voor karate heeft ze van haar vader geërfd. Meredith vindt het moeilijk om mensen lief te hebben.
    Meredith vindt het moeilijk om mensen in haar hart toe te laten. Ze denkt dat als ze mensen liefheeft ze haar toch weer gaan verlaten. Daarom heeft ze ook geen vrienden want ze wimpelt iedereen die een praatje met haar probeert te maken beleefd af. Ze is bang dat ze iedereen kwijtraakt. Daarom zorgt ze ook zo goed voor haar oma en de tweelingzus van haar oma.
    Meredith kan er absoluut niet tegen dat mensen elkaar pesten. Ze grijpt dan ook gelijk in als ze dit ziet gebeuren. Meredith heeft echt een gouden hart. Ze wil altijd het beste voor iedereen alleen verwaarloosd ze daarbij zichzelf.
    Meredith kan soms urenlang door het bos zwerven en daarom kent ze het bos ook op haar duimpje.
    Uiterlijk: Meredith heeft donkerbruin en licht krullend haar. Ze heeft een vrij lichte huid en donkerbruine ogen. Ze draagt vaak (leren) armbandjes waaronder een gevlochten armbandje van haar tweelingzus. Meredith is 1.83 lang en erg slank. Ze droeg vroeger vaak jurkjes, maar dat doet ze na de dood van haar zus niet meer. Nu draagt ze bijna alleen nog maar spijkerbroeken met meestal grijze of zwartje shirtjes en sneakers. Ze draagt haar haar meestal los of in een losse vlecht. Ook heeft ze lenzen.
    Voor de dood van haar zus had Meredith veel lichter haar. Dat is donkerder geworden naarmate ze zich meer afzonderde van de buitenwereld. Niemand weet hoe dit komt.

    Dierenvorm: Wolf



    Klik

    Meredith en haar tweelingzus.

    Is dit goed??

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:42 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Goedgekeurd!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam: scarlett avens
    Leeftijd (Kan alle leeftijden): 14 jaar
    Stam: hayvans
    Innerlijk: ze is altijd vrolijk en wil het liefst de hele dag lopen en rennen. ze is erg beschermend tegenover haar familie. ze vertrouwd mensen soms te snel en wil graag aandacht. verder is ze we een aardige sociale meid.
    Uiterlijk:


    Extra:kan in een tijger veranderen


    FennaFriend schreef:
    There was never a good war, or a bad peace.


    Lang geleden waren er drie koningen, Absalom, Demaratus en Leon.

    Absalom, de goedhartige man, regeerde over het rijk van de dieren en valleien. Hij stichtte hier ook een mensenvolk: de Hayvans. Om de mensen en dieren gelijk te maken en goed samen te laten werken gaf hij hen de gave om met elkaar te kunnen praten. Het is een lief volk dat strijd voor hun vrijheid en ook de vrijheid van anderen. Vijandig zijn ze niet, tenzij je ze iets vreselijks hebt aangedaan. Ze kunnen zelf ook in een dier veranderen.



    De tweede koning was Demaratus, een vriendelijke man met een goed stel hersenen. Hij regeerde over de Kafa's, een telepathisch en slim volk. Zo hebben ze een volledig rijk gecreëerd voor zichzelf. Hun slimheid geeft hen ook veel macht, ze kunnen veel controleren in het land en daar zijn de andere volken het niet altijd mee eens. Ze zijn een vredig, maar ook geïsoleerd volk.



    De laatste koning was Leon, de koning van de hoogte. Hij creëerde een volk dat hoog in de bergen woonde. Ze hielden niet van buitenstaanders en ze waren erg hebzuchtig. Ze wilden regeren over de andere drie volken, alleen waren de anderen het daar niet mee eens. Dit volk heet 'Sadece'.



    Deze drie volken leefden allemaal hun eigen leventje, tot er tussen de volkeren een grote ruzie uitbrak. Waarom precies? Dat weet niemand. Ze beweren allemaal wat anders. Sadecestam heeft hen aangevallen, dat zeggen de Hayvans dan. De Kafa's willen hun grond innemen, zeggen de Sadece. En ga zo maar door. Iedereen beweert wat anders en weet niet waarom hij eigenlijk in oorlog is, maar die oorlog gaat niet zomaar weer weg.


    Hayvans (een enkel persoon heet een 'hayvan'): vredig dierenvolk


    Vanessa Meghan Sunfield - 16 jaar (CrazyGirlxx)
    Meredith Audrey Yaylinn Parrilla - 16 jaar (MissMills)
    Scarlett Avens - 14 jaar (Wankotje)

    Sadece(een enkel persoon heet een 'sadece'): de 'gewone' mensen

    Kafa's (een enkel persoon heet een 'kafa'): het slimme, telepatische volk.

    Théhlisa Marika Staels - 17 jaar (Burglar)
    Seléna Crassins - 16 jaar (Paddo)



    Wil je meedoen met dit topic? Leuk!

    Dit is het invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (Kan alle leeftijden):
    Stam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De regels:

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden voor dit topic, liijkt me superleuk! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik heb echt zin in de RPG :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik ook wanneer beginnen we?

    Mehh, ik wil beginnen maar dan moeten d'r eerst nog ff wat persoontjes komen :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Naam: Elanore Duvessa Woodward.
    Leeftijd (Kan alle leeftijden): 18.
    Stam: Hayvens.
    Innerlijk: Elanore is een aardig meisje dat erg veel van de natuur houd, ze wilt zoveel mogelijk buiten zijn, tot ergenis van haar ouders. Ze kan tegen vrienden van haar nooit stoppen met praten, en dat is altijd aan een stuk door over een ding. Echter, zit er ook een andere kant aan haar, het meisje dat als ze in een nieuwe omgeving is, liever alleen gelaten wilt worden. Ze kan daardoor bang over komen, en alsof ze geen contact wil maken met andere. Ze kan snel opgaan in een boek, maar als er een voetbal voor haar neus ligt, verwacht dan niet dat ze alleen maar blijft zitten en lezen, nee. Wat ze dan gaat doen is voetballen, een van de dingen die ze het liefste doet.
    Uiterlijk:


    Dierlijke vorm :


    Extra: x


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    kunnen we beginnen?