• Hallo mensen,
    Ik moet,wil ik op examen kunnen, eerst mijn sectorwerkstuk afronden. Dit is een werkstuk waar je je hele examen jaar aan werkten je moet een voldoende halen wil je op examen kunnen. Voor ons sectorwerkstuk moeten mijn klasgenoot waar ik het samen mee doe en ik ook twee onderzoeken doen. Een van deze onderzoeken is een enquête. Nu is mijn vraag of jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen. Het gaat over verslavingen en het duurt maar een paar minuutjes en het is anoniem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ingevuld. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ingevuld (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ingevuld. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ingevuld.

    Het viel me wel op dat wanneer iemand 'nee' zou antwoorden op de vraag of iemand in zijn/haar nabije omgeving een verslaving heeft, dat dan de rest van de enquête niet goed in te vullen is omdat al die vragen alleen te beantwoorden zijn als je 'ja' had ingevuld.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Ingevuld.

    Het viel me wel op dat wanneer iemand 'nee' zou antwoorden op de vraag of iemand in zijn/haar nabije omgeving een verslaving heeft, dat dan de rest van de enquête niet goed in te vullen is omdat al die vragen alleen te beantwoorden zijn als je 'ja' had ingevuld.


    Ik moet eerlijk toe geven dat ik niet degene ben die deze enquête heeft gemaakt maar dat mijn klasgenoot deze in elkaar heeft gezet. Ik zou het aangeven, bedankt voor je opmerking.

    Voor iedereen die hem heeft ingevuld: bedankt!


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpheIiac schreef:
    Ingevuld. :]


    Caution first, always.

    Owlsome schreef:

    Het viel me wel op dat wanneer iemand 'nee' zou antwoorden op de vraag of iemand in zijn/haar nabije omgeving een verslaving heeft, dat dan de rest van de enquête niet goed in te vullen is omdat al die vragen alleen te beantwoorden zijn als je 'ja' had ingevuld.

    Inderdaad, dit had ik voor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Owlsome schreef:
    Ingevuld.

    Het viel me wel op dat wanneer iemand 'nee' zou antwoorden op de vraag of iemand in zijn/haar nabije omgeving een verslaving heeft, dat dan de rest van de enquête niet goed in te vullen is omdat al die vragen alleen te beantwoorden zijn als je 'ja' had ingevuld.

    Same problem. Ik heb het ingevuld, maar ik vraag me af hoeveel je aan mijn antwoorden hebt.


    I am an idiot, I move.

    Owlsome schreef:
    Ingevuld.

    Het viel me wel op dat wanneer iemand 'nee' zou antwoorden op de vraag of iemand in zijn/haar nabije omgeving een verslaving heeft, dat dan de rest van de enquête niet goed in te vullen is omdat al die vragen alleen te beantwoorden zijn als je 'ja' had ingevuld.

    + Twee mensen in mijn nabije omgeving hebben wel allebei een verslaving gehad en ik heb de vragen maar zo ingevuld, ook al zijn ze allebei niet meer verslaafd.


    Take risks and conquer your fears.

    Gedaaaaaann.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wou het doen, maar hij liep vast dus ik probeer het straks opnieuw.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gedaan(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aan mijn moeders kant van de familie heb ik een oom die verslaafd was aan drank, maar hij heeft al jarenlang geen alcohol meer aangeraakt, en aan mijn vaders kant van de familie heb ik een tante die vorig jaar in het ziekenhuis terecht kwam vanwege problemen met haar lever die veroorzaakt bleken te zijn door overmatig drankgebruik. Ik heb de enquête maar voor haar geprobeerd in te vullen, want het leek niet echt mogelijk te antwoorden over iets uit het verleden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tolstoy schreef:
    Ingevuld (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Done!

    Max 4 antwoorden bij vraag 2 is niet verstandig in geval van zo veel opties, denk ik :].

    En basically, in deze enquete worden er twee dingen onderzocht; namelijk of jijzelf last heeft van een verslaving en in welke mate, of dat iemand anders last heeft van een verslaving als ik het goed begrijp. Ik zou dit meer van elkaar gescheiden houden. Da's makkelijker met de gegevens sorteren en verwerken. Je kan hier omheen werken met iets als: 'indien niet van toepassing, ga verder met vraag 15', waar je verder gaat met de verslaving van een naaste, of vice versa.

    Ook een basic princpe in het geval van persoonlijke enquetes: ga pas in op de persoonlijke details verder in de enquete, uit onderzoek is gebleken dat dit effectiever is. Waarom? Ik zou het niet weten, dat hebben wij ook maar in een hoorcollege gehad XD. Dus in dit geval zou ik eerst beginnen over de verslaving van een ander en dan pas vragen naar de verslaving van de invuller zelf :].


    No growth of the heart is ever a waste