• Ja, daar ben ik weer! Dit keer met een horror/thriller en ik heb echt alleen nog maar het concept, wat ik in de bus vlug heb geschreven op de notities van mijn telefoon. ^^

    Ellery Mason is een jonge vrouw van achtentwintig jaar. Ze is een alleenstaande tienermoeder van een zoontje van zes. Op een dag is ze in de keuken eten aan het koken maar als ze hem wil roepen, is hij nergens te bekennen. Direct schakelt ze de politie in, maar deze komt met de mededeling dat haar zoontje Jonathan niet bestaat. Als haar familieleden het bestaan ervan ook ontkennen, is voor de politie de maat vol. Hij staat immers ook niet in het burgersysteem geregistreerd. Ellery is vastbesloten om haar zoontje terug te vinden, maar wordt door de politie voor gek verklaard en ze starten een klopjacht op. Spreekt Ellery de waarheid en zal ze haar zoon terug vinden? En wie zijn die mensen die haar achtervolgen? Zal ze achter de waarheid komen?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 20:10 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Doet me heel erg denken aan The Forgotten. Het lijkt me verder wel een interessant verhaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het lijkt me interessant en ook wel iets wat ik zou willen volgen.
    Als je het gaat schrijven, wil je het me dan laten weten? Dan neem ik een abo (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dunk schreef:
    Doet me heel erg denken aan The Forgotten. Het lijkt me verder wel een interessant verhaal.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik. Wil. Meer.
    Jij gaat schrijven.

    Alsjeblieft, dankjewel (:


    wat was dit ookalweer

    Dunk schreef:
    Doet me heel erg denken aan The Forgotten. Het lijkt me verder wel een interessant verhaal.

    Dunk schreef:
    Doet me heel erg denken aan The Forgotten. Het lijkt me verder wel een interessant verhaal.


    Wat grappig. Ik heb net even de samenvatting daarvan op wikipedia gelezen, maar ik kan je verzekeren dat hier geen aliënshit in voor gaat komen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb hem trouwens alvast online gezet (dit is de tijdelijke voorkant) Ik ga hier in het begin nog niet heel erg actief aan schrijven. Dat wil ik nog wel even zeggen. (;

    'Omdat ik mijn zoon terug wil.'




    Ellery Mason is een jonge vrouw van achtentwintig jaar. Ze is een alleenstaande tienermoeder van een zoontje van zes. Op een dag is ze in de keuken eten aan het koken maar als ze hem wil roepen, is hij nergens te bekennen. Direct schakelt ze de politie in, maar deze komt met de mededeling dat haar zoontje Jonathan niet bestaat. Als haar familieleden het bestaan ervan ook ontkennen, is voor de politie de maat vol. Hij staat immers ook niet in het burgersysteem geregistreerd. Ellery is vastbesloten om haar zoontje terug te vinden, maar wordt door de politie voor gek verklaard en ze starten een klopjacht op haar op. Spreekt Ellery de waarheid en zal ze haar zoon terug vinden? En wie zijn die mensen die haar achtervolgen? Zal ze achter de waarheid komen?



    'Waarom doe je dit?'

    'Voor mijn zoon heb ik alles over. Ik wil hem terug. Kostte wat het kost.'


    'Maar waarom? Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Niemand kent hem. Alsof hij niet bestaat.'

    'Omdat ik mijn zoon terug wil.'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:52 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Laat me maar weten wanneer je hem op Q zet c:


    Not all those who wander are lost.

    Die gif van dat pistool heb ik op mijn profiel! Haha.
    Maar goed, ik vind de voorkant mooi!


    wat was dit ookalweer

    Een 'tiener'moeder van 28? :'p
    Maar ik vind het wel een interessant concept. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Een 'tiener'moeder van 28? :'p
    Maar ik vind het wel een interessant concept. ^^


    Oké. Dat klopt dus niet haha. Haar zoontje is zes, dus ze is van hem bevallen op haar 22e dat noem ik persoonlijk jong, maar ik zal er wel 'een jonge moeder van 28' van maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Oké. Dat klopt dus niet haha. Haar zoontje is zes, dus ze is van hem bevallen op haar 22e dat noem ik persoonlijk jong, maar ik zal er wel 'een jonge moeder van 28' van maken.


    Haha, oké, dat klinkt beter ja.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een abo genomen!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]