• Quizlet Shore
    Een aantal jongeren, voor elkaar nog compleet onbekend, worden in een huis gedropt om daar een komende tijd met elkaar door te brengen. Ze hebben een huisbaas, die de regels op stelt, klusjes voor hun regelt en reizen voor hun boekt. Kortom, een buitenkans voor iedereen die van feesten, drama, reizen en weet ik veel wat nog allemaal houdt. Het huis bevindt zich in Ibiza, maar is enkel toegelaten voor mensen uit de UK. Ze worden onttrokken uit hun omgeving.

    De huisbaas is Lauren Parker. Ze beslist alles.


    Rollen:
    Max. 5 meisjes en 5 jongens
    - Ambrosia Flora Plox door Snowqeeun
    - meisje gereserveerd door NiamLoveYu
    -meisje gereserveerd door Act
    - meisje gereserveerd door Benzema
    - meisje gerserveerd door CrazyGirlxx
    - Emil Adam Prince door Caerleon
    - jongen gereserveerd door Bajola

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Relatiestatus:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Hobby's:
    Like:
    Disklike:
    Familie:
    Extra:


    Regels voor het spel:
    - Alle karakters moeten ouder dan 18 zijn.
    - Ik begin pas als we evenveel jongens als meisjes hebben.
    - Minimaal 6 regels per post. Echter is het alleen toegestaan om 6 regels te plaatsen als je bij een post maar heel weinig inspiratie hebben, als hier misbruik van gemaakt wordt en de regels de hele tijd zo kort zijn, zal ik het minimum verhogen. Doe dus je best voor mooie, grote stukken tekst!
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - 16+ is toegestaan, maar niet de hele tijd en niet té.
    - Zelfde achternaam als een andere personage mag, maar dit alleen in overleg.
    - Als je in het RPG zelf drie keer een regel hebt overtreden wordt je eruit gezet. Voldoet je rol niet aan de regels, dan blijft dit een reservering
    - Verdere regels zijn over het algemeen wel bekend: niemand buitensluiten, geen ééndags rpg.


    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 9:55 ]

    ?

    Ik volg.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Ik volg.

    ;) super :)

    Ik doe mee


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Do what you love, love what you do

    Edit; denk nog even na erover..

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 14:26 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Ambrosia Flora Plox
    Leeftijd: 24
    Relatiestatus: Single
    Karakter: Ambrosia is een zeer rustig en kalme meisje, ze raakt nooit in de problemen en als er problemen zijn dan mijd ze dat liever. Ze is een lieve aardige meisje als je hulp nodig hebt dan staat ze er voor je klaar. Altijd is Ambrosia de zonnestraal, ze vrolijk altijd iedereen op als iemand in de put zit. Ambrosia is één met de natuur, sommige mensen noemen haar wel eens 'Mother Nature' omdat het soms lijkt alsof ze weet wat de planten, de bomen en alle dingen van het natuur voelt en het lijkt alsof elk dier haar vriend is, ook de hele gevaarlijke. Ambrosia is een zeer bijzondere dame, maar deze bijzondere dame heeft een een heel naar verleden achter de rug en dat verleden wilt ze niet laten openen aan anderen. Als iemand vraagt naar haar verleden, hoe haar leven was dan is ze meteen heel erg afstandelijk en kil, ijskoud, koel, hard. Dan zie je een totaal andere persoon de persoon die Ambrosia eigenlijk helemaal niet wil zijn. Op sommige momenten is ze zeer kwetsbaar en teer als een baby, ze is totaal geen persoon die van aandacht houd, ze blijft liever op de achtergrond. Ooit is Ambrosia verliefd geweest, maar dat is al vier jaar geleden. Aan die tijd wil ze ook niet herinnert worden. Ja Ambrosia is heel waakzaam in de liefde en om haar te pakken te krijgen zou helemaal niet gemakkelijk zijn, je moet veel in je mars hebben.
    Uiterlijk (Beschrijving) Ambrosia heeft lang goudblond lang golvend haar en hele heldere parel blauwe ogen, ze is 1.70 lang en draagt altijd van die mooie lange jurken, ze lijkt bijna haast een engel als ze zou gaan lopen. Ze loopt altijd blootsvoets, als ze door de bossen loopt of in een weiland of op het strand etc. Maar door de straten heeft ze wel schoenen aan, gewone platte schoenen. Je zou haar nooit zien in hakken.
    Uiterlijk (Foto) [1][2]
    Hobby's: Tekenen, ze is echt een natuurtalent eigenlijk. Ze maakt alleen landschappen, bossen en andere dingen die met de natuur te maken heeft.
    Like: Natuur, haar witte kitten genaamd Snow.
    Dislike: Mensen die vragen naar haar verleden en die perse alles over haar leven wilt weten, players en fliterige jongens.
    Familie: Ergens heeft ze wel familie in de wereld, alleen weet ze er niks van. Haar ouders zijn beide omgekomen bij een terroristen bombardement, haar kleine zusje werd van haar weggerukt eigenlijk. Ambrosia was nog maar negen oud toen dat gebeurde. Haar zusje werd meegenomen en zij? Zij werd als schroot gezien, tot haar twaalfde bleef ze op de straten leven, een echt paar van middelbare leeftijd vond haar op de straten en bracht haar in hun huis en verzorgden haar als der eigen kind. Ze bleef de eerste zes maanden thuis en kreeg home scholing, totdat pleegvader graag wou dat ze naar een normale school ging en dat gebeurde ook. Ambrosia liep op een grote afstand dan de rest van haar leeftijdsgenoten. Het was lastig voor haar om te leren en toen leerde ze Rachel kennen op die school en algauw waren ze vriendinnen geworden
    Extra's: Ambrosia houd van de natuur, de lente en de heerlijke zon. Door dat kreeg ze een bijnaam. 'Spring' zo noemde haar voogd moeder haar. Altijd als Ambrosia graag alleen wil zijn met haar gedachten loopt ze door de bossen, weilanden of stranden


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    NiamLoveYu schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Dat mag je zeker.

    Is het goed dat ik morgen of vanavond mijn rol invul? :)


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu schreef:
    Is het goed dat ik morgen of vanavond mijn rol invul? :)

    Perfect ;)

    NiamLoveYu schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    NiamLoveYu schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Act schreef:
    (...)

    Jullie mogen beide een meisje reserveren, denk na, nu zijn er al vier meisjes.

    Mag ik een meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een jongen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.