• Hoii,
    Ik ben al een lange tijd allemaal sites aan het uitproberen om te kijken welke ik het best kan gebruiken om mijn covers te maken.
    Ik heb wel een paar sites gevonden waar ik wel mee overweg kan, maar ik vroeg me af wat jullie allemaal gebruikten.

    Dus als je een goede site of zo weet, alles is welkom (:

    Groetjess x


    Mijn sites:

    -PicMonkey
    -Ribbet
    -FotoFlexer

    Verder heb ik Gimp geprobeerd, maar ik kan daar niet mee overweg. Als iemand misschien een goede uitleg heeft is dat ook welkom.


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik zelf gebruik Photoshop CS6, zijn genoeg downloads voor te vinden op internet, maar eh, misschien moet je online-image-editor proberen (voor gifs) en anders LunaPic of PhotoFiltre en PhotoScape downloaden misschien, daar deed ik het vroeger altijd mee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    iPiccy, LunaPic, Online-Image-Editior, COREL, Photoshop CS5 en PAINT.net


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jauregui schreef:
    Ik zelf gebruik Photoshop CS6, zijn genoeg downloads voor te vinden op internet, maar eh, misschien moet je online-image-editor proberen (voor gifs) en anders LunaPic of PhotoFiltre en PhotoScape downloaden misschien, daar deed ik het vroeger altijd mee.


    Photosho CS6, kostte dat niet geld? In ieder geval, ik wilde net PicMonkey gaan zeggen maar dat heb je al.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Photosho CS6, kostte dat niet geld? In ieder geval, ik wilde net PicMonkey gaan zeggen maar dat heb je al.

    Ligt eraan of je het koopt of illegaal download aha.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 15:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ^ Oh haha.

    Nja, ik ben nu Ribbet aan 't uitzoeken, maar ik heb geen idee hoe je een nieuwe lay toevoegt, dus zeg maar overlay. Meerdere foto's in 1, dus. Zou iemand dat weten?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 15:03 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    ^ Oh haha.

    Nja, ik ben nu Ribbet aan 't uitzoeken, maar ik heb geen idee hoe je een nieuwe lay toevoegt, dus zeg maar overlay. Meerdere foto's in 1, dus. Zou iemand dat weten?

    Bedoel je gewoon met CS6 en dan zegmaar 2 layers over elkaar as in blending?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gifts schreef:
    ^ Oh haha.

    Nja, ik ben nu Ribbet aan 't uitzoeken, maar ik heb geen idee hoe je een nieuwe lay toevoegt, dus zeg maar overlay. Meerdere foto's in 1, dus. Zou iemand dat weten?


    Onderaan je beeld kun je op upload a photo klikken.
    Dan kan je een nieuwe foto uploaden, hij staat dan niet gelijk in je beeld erbij. Je moet dan de afbeelding naar je andere afbeelding 'slepen'.

    Dan heb je een nieuwe layer (:


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik gebruik GIMP. Als je wat moet weten erover (al ben ik er zelf ook nieuw mee, maar voor er nieuw mee te zijn vind ik mijn resultaten toch niet slecht), kun je het vragen (:
    En soms ook Picmonkey.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit gaat een weekend vol editing worden, haha.

    Bedankt iedereen, ik ga ze uitproberen.

    @Tauriel
    Als ik vragen heb hoor je ze wel (:


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LoveLarry schreef:
    (...)

    Onderaan je beeld kun je op upload a photo klikken.
    Dan kan je een nieuwe foto uploaden, hij staat dan niet gelijk in je beeld erbij. Je moet dan de afbeelding naar je andere afbeelding 'slepen'.

    Dan heb je een nieuwe layer (:


    Dankjewel hoor, ik ga het meteen uitproberen :3


    Some people are art and do art at the same time

    Voordat ik Photoshop had gebruikte ik altijd http://sumo.fm/#home/ (sumo.fm), dat is eigenlijk een simpelere versie van Photoshop. Ik vind het nog steeds heel fijn dus ik zou je zeker willen aanraden om het een keer uit te proberen (:

    ST0RMY schreef:
    Voordat ik Photoshop had gebruikte ik altijd http://sumo.fm/#home/ (sumo.fm), dat is eigenlijk een simpelere versie van Photoshop. Ik vind het nog steeds heel fijn dus ik zou je zeker willen aanraden om het een keer uit te proberen (:


    Jaa, juist! Die ken ik nog! Ik had hem een keer ook ooit gebruikt, maar toen niet meer en was ik het helemaal vergeten hoe het heette enzo. Geweldig dat het nog steeds bekend is. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik probeer weer Sumo, maar ik ben alles kwijt, lol. Hoe voeg je nu een layer toe bij een andere afbeelding? Ik snap er niets meer van.


    Some people are art and do art at the same time

    Bij layers heb je onderaan een klein icoontje, een soort bladzijde met een plusje erop. Als je die aanklikt verschijnt er automatisch een nieuwe layer (:

    ST0RMY schreef:
    Bij layers heb je onderaan een klein icoontje, een soort bladzijde met een plusje erop. Als je die aanklikt verschijnt er automatisch een nieuwe layer (:


    Oh, al gevonden, maar hoe doe je meerdere foto's in 1, zeg maar?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 21:00 ]


    Some people are art and do art at the same time