• Oké het viel mij dus op dat je bij je profiel geen preview kopje hebt terwijl je dat bij forum berichten wel heb.
    Zelf pas ik mijn profiel graag aan maar ik vind het irritant dat ik dan elke keer weer hem eerst moet opslaan, dan naar mijn profiel moet gaan om te kijken hoe het staat en vervolgens weer terug moet naar mijn profiel bewerken als ik nog bezig ben. Mij lijkt een preview knop wel wat makkelijker en ook wat sneller.
    Ik snap dat het misschien overbodig of niet zo belangrijk is maar ik denk wel dat het wat gemakkelijker is voor als je, je profiel bewerkt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 21:02 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het overbodig, het is echt niet zoveel moeite om op te slaan en daarna weer aan te passen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    26 - 02 - '16

    Thenn schreef:
    Ik vind het overbodig, het is echt niet zoveel moeite om op te slaan en daarna weer aan te passen.


    Maar een forum bericht opslaan en daarna weer aanpassen is eigenlijk nog minder werk.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Paranymph schreef:
    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar een forum bericht opslaan en daarna weer aanpassen is eigenlijk nog minder werk.=p
    Ik ben voor, maar vind beide onnodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar een forum bericht opslaan en daarna weer aanpassen is eigenlijk nog minder werk.=p

    Gebruikt iemand dan ooit de preview knop op het forum? :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Gebruikt iemand dan ooit de preview knop op het forum? :'D


    *Raises hand* =')


    You were born original, don't die as a copy.

    Thenn schreef:
    (...)
    Gebruikt iemand dan ooit de preview knop op het forum? :'D

    Ik wel. Om te kijken of de link van mijn foto werkt, of andere, dergelijke dingen. Ik gebruik het meestal bij wedstrijdtopics.


    Deep inside, I've never felt alive

    Thenn schreef:
    (...)
    Gebruikt iemand dan ooit de preview knop op het forum? :'D


    Ik alleen bij rollen invullen bij rpg's. Kijken of de foto's goed staan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Paranymph schreef:
    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Paranymph schreef:
    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Thenn schreef:
    Ik vind het overbodig, het is echt niet zoveel moeite om op te slaan en daarna weer aan te passen.


    Dit is bij forumposts nog minder moeite, dus waarom niet bij profiel bewerken? Hundred precent: voor!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben ook voor (:

    Voor


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.