• Oké het viel mij dus op dat je bij je profiel geen preview kopje hebt terwijl je dat bij forum berichten wel heb.
    Zelf pas ik mijn profiel graag aan maar ik vind het irritant dat ik dan elke keer weer hem eerst moet opslaan, dan naar mijn profiel moet gaan om te kijken hoe het staat en vervolgens weer terug moet naar mijn profiel bewerken als ik nog bezig ben. Mij lijkt een preview knop wel wat makkelijker en ook wat sneller.
    Ik snap dat het misschien overbodig of niet zo belangrijk is maar ik denk wel dat het wat gemakkelijker is voor als je, je profiel bewerkt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 21:02 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Absoluut voor. Heb er zelf ook wel is aan zitten te denken. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het wel handig, want dan hoef ik niet steeds op aanpassen te klikken, naar mijn profiel te gaan en weer aan te passen als ik eens letertypes en grotes uit wil proberen ='D Is nogal irritant als je het er steeds niet goed uit vindt zien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Paranymph schreef:
    Ik zou het wel handig vinden, ja. Dus voor.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik werk altijd met twee verschillende tabs, eentje waarin ik mijn profiel aan het bewerken ben en dan die andere als controleerversie zodat ik die alleen maar hoef te refreshen om te kijken hoe het op mijn profiel staat.
    Mij lijkt een previewknop alleen maar lastiger eerlijk gezegd


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Voor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ST0RMY schreef:
    Ik ben ook voor (:


    Pretty is just a pretty word.

    Voor. Je zou inderdaad ook steeds op opslaan kunnen klikken en kijken hoe het eruit ziet, maar dat kost meer moeite, zeker als je steeds kleine dingen aanpast tot je er helemaal tevreden mee bent. Bovendien is het dan al veranderd. Met een preview optie kun je uiteindelijk toch nog besluiten om iets niet aan te passen, want het wordt nog niet opgeslagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik werk dan ook altijd met twee tabladen net als xVixncxiex, maar misschien is een preview knop wel handig. Je hóéft het niet te gebruiken als je het niet handig vind.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Square schreef:
    Voor. Je zou inderdaad ook steeds op opslaan kunnen klikken en kijken hoe het eruit ziet, maar dat kost meer moeite, zeker als je steeds kleine dingen aanpast tot je er helemaal tevreden mee bent. Bovendien is het dan al veranderd. Met een preview optie kun je uiteindelijk toch nog besluiten om iets niet aan te passen, want het wordt nog niet opgeslagen.


    Dit.
    Ik werk ook altijd met twee tabbladen, maar dat is vrij onhandig, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maestum schreef:
    (...)

    Dit is bij forumposts nog minder moeite, dus waarom niet bij profiel bewerken? Hundred precent: voor!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben voor.


    :)

    Done :P


    Dit is mijn signature...

    Super! Bedankt, Rutger. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, echt superhandig. Dank je, Rutger! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it