• De stelling van deze week luidt:
    Mensen moeten ophouden met klagen over van alles en nog wat, en de goede dingen in het leven zien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ancore schreef:
    Mee eens. Natuurlijk mag iedereen wel eens een keer klagen, want dat kan juist goed voor je zijn, maar je moet bepaalde dingen ook leren waarderen en/of accepteren. Anders maak je alleen maar jezelf ongelukkig ermee.


    Dit dus. Beter verwoorden dan dit, is moeilijk.


    Tijd voor koffie.

    Meraki schreef:
    Ik zou er liever van maken dat ze moeten proberen om de goede dingen in het leven te zien, want soms is dat gewoon even wat moeilijk. Niemand wordt gelukkig van klagen, dus het is zeker de moeite waard om naar de goede dingen in het leven te kijken.


    just sm:)e en the world smiles with you

    Oneens. Soms moet je toch je frustraties kunnen uiten en/of even je hart luchten? Daarbij heeft klagen ook een doel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meraki schreef:
    Ik zou er liever van maken dat ze moeten proberen om de goede dingen in het leven te zien, want soms is dat gewoon even wat moeilijk. Niemand wordt gelukkig van klagen, dus het is zeker de moeite waard om naar de goede dingen in het leven te kijken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ze mogen hun best wat meer doen, maar klagen is menselijk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    MEE EENS! Vaak zie je mensen die niks positiefs zien in het leven. BAH! Alleen maar klagen, klagen, klagen. Ik klaag zelf ook wel eens maar sommige mensen gaan soms iets te ver.

    Deels mee eens deels oneens. Mensen kunnen we zeuren en klagen maar daarmee word het niet beter. Aan de andere kant is het ook goed voor je om je frustraties te uiten$


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Deels mee eens deels oneens. Mensen kunnen we zeuren en klagen maar daarmee word het niet beter. Aan de andere kant is het ook goed voor je om je frustraties te uiten.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben het ermee eens, als we nou eens stoppen met kijken naar wat we niet hebben en gaan kijken naar wat we wel hebben.


    A pretty face doesn't mean a pretty heart

    nerveus schreef:
    Oneens,
    Natuurlijk zijn er zat positieve en leuke dingen in het leven, maar als het een tijdje tegenzit dan kun je die dingen niet eens zien. Sommige mensen kunnen het dan heel zwaar hebben en dan blijf je in de negatieve sleur, je kunt je niet altijd happy voelen en er mogen best momenten zijn waar je mag klagen. Je kunt een rot gevoel niet binnen vijf seconden uitschakelen, daar is geen knop voor. Klagen is menselijk, iedereen doet het. Je kunt het eigenlijk niet eens zijn met de stelling, want je weet dat je het zelf ook vaak genoeg doet. ;)

    Nou. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om af en toe de goede dingen te zien. Dus ben het eigenlijk oneens. Af en toe lekker klagen is helemaal niet verkeerd! Maar je moet niet alleen maar blijven klagen, dat maakt alles alleen maar erger.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Easier said than done. Voor sommige mensen is klagen een manier van zorgen uiten.


    Intersectional feminist

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! People faalt de pan uit!

    Hmm... Het ligt eraan waarover ze klagen. Soms klagen mensen over héle kleine dingen, en dat is soms best wel vervelend. Maar stel dat er echt iets ergs gebeurt, snap ik wel dat je erover klaagt.
    Het ligt er dus helemaal aan waarover.
    Wel ben ik het er helemaal mee eens dat mensen zouden moeten proberen positief te blijven. Uiteindelijk is er echt wel iets leuks/goeds in je leven, maar als je te negatief bent, zie je dat niet altijd, en dat is gewoon erg jammer.


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    Hoe kun je het hier niet mee eens zijn?? Oké tuurlijk klagen is soms nodig om dingen te verbeteren maar sommige mensen blijven in hun klaag uurtje hangen :P